Ik heb de scrub met peach icetea geur en die is wel fijn! Zit ook in een normale tube, niet zo’n harde
Oh! Hij deed mij juist precies denken aan Dove Men Care douchegel. Minder kruidig dan gehoopt. Niet de associatie die ik zocht (moment wann die van mezelf op blijkt en ik uit nood die van m’n ex pakte).
Ja ik vind de producten wel prima, heb ook die sage douchegel in een navulverpakking. Het gaat echt om deze flessen die zo rot zijn.
Ik zag bij de Jumbo per stuk verpakt mochi ijs in allerlei smaken, en bevoren fruit met chocola van een merk dat iets goedkoper was dan Franui. Mijn eigen Jumbo heeft het niet. Iemand dit ook gezien? Die mochi was best lekker. Misschien verkopen ze het al 100 jaar hoor, maar had het zelf nog niet eerder gezien
de Sage handzeep is wel top vind ik!
Als de Mochi van Bubbies was; die heeft Crisp ook ![]()
Ja die zijn het! Zie dat ze al een jaar in de jumbo liggen ![]()
Hele stomme verpakkingen idd maar ik vind de 0% lijn wel helemaal top! Vooral de bodylotion is fijn.
Heeft iemand deze pastasaus al geprobeerd? Er zijn in totaal 4 smaken en deze zaten vandaag bij m’n weekboodschappen (nu lijkt het alsof ze ik ze gratis heb gekregen maar nee heb gewoon m’n halve maandsalaris uitgegeven). Maar ben heel benieuwd! Monique van Loon was er iig heel enthousiast over in haar Substack deze week.
Nog niet geprobeerd maar die eerste wel gekocht!
Ja, ik heb de bovenste gegeten! Vond m erg lekker. Heb de onderste en de gochujan ook gehaald maar nog niet geprobeerd.
Ik heb de diavola en gochujan gegeten en morgen denk ik die met porcini. Lekker maar het geld niet waard. Bij crisp heeft b&l ook pastasauzen gehad en die zijn wel heel erg goed, was met rozemarijn worst en een variant met olijven. Die zou ik nog wel een keer willen inslaan maar deze van de ah koop ik niet nog eens!
Ik heb die met gochujang en miso gegeten en die vond ik meh. 6/10. Smaak was niet slecht maar vond hem wel wat zout en olieachtig. Voor meer dan €6,- per pot zou ik hem overslaan.
Edit: oh niet in de bonus zelfs €9,- ja sorry dat vind ik echt gekkenwerk
Ik heb nu ook die gele op en die was wel het beste van allemaal, maar nog steeds medium. Even gezocht en bij crisp zijn de lekkere ook 8,99 dus dan is dat een makkelijke keuze
Ben ik weer, zag hiervan allemaal hele positieve recensies dus meteen gekocht. Maar echt erg droog, dit is niet echt vergelijkbaar met cheesecake a la koekbodem met romige kaas cheesecake. Het is vooral ricotta en dat is wel minder calorierijk maar ook droog. De citroen vind ik ook te synthetisch smaken. Echt jammer!
Heb je die van AH eigen merk wel eens gehad? Die vind ik wel erg lekker. Is alleen wel “naturel” cheesecake haha.
Ik weet niet hoe nieuw dit is, maar ik kende het niet: de Lazy diepvriesmaaltijden. Ik eet nu de korean noodles en ik moet zeggen: echt prima, lekker sausje, en ook nog vrij gezond (plantaardig, 250gr groente, 20 gr eiwit en geen gekke toevoegingen). Is nu bij Dirk in de aanbieding voor 3 euro
Ja die vind ik ook chill! Die curry is ook lekker. Maar ik gooi er vaak nog wel wat extra diepvriesgroente oid aan toe of eet nog wat extra want vind de porties niet altijd genoeg
Ik koop dit ook regelmatig, maar alleen in de aanbieding want anders vind ik het te duur. Bij grotere ah’s hebben ze nu ook 2 nieuwe smaken: falafel bowl. Beide in een witte zak. De beste tot nu toe vind ik!
Niet zo nieuw, maar vroeger heette het Lazy Vegan. Ik vond de Korean noodles juist een beetje mwah, maar ik weet niet zo goed meer waarom eigenlijk, heb hem al zeker een jaar niet meer gehad. De rest vind ik wel superlekker, de risotto is mijn favoriet.