Nieuwe producten in de supermarkt #5

Hey ja die naamverandering was me nog niet opgevallen. Is het nu niet vegan meer?

3 likes

Ja wel hoor. Volgens mij hebben ze vooral het woord ‘vegan’ gedropt om ook niet-veganisten aan te spreken

3 likes

Aah oke beter!

2 likes

Lekker vroeg weer, maarrrr
nieuwe smaken kruidnoten
Bij appie tenminste
Citroen maanzaad
dubbele chocolade
appelstroop
witte kokos
pandan kokos
pindakaas hagelslag

die pindakaas hagelslag is ook een nieuwe chocoladeletter smaak
ook letters in
melk popcorn karamel
melk cola knetter
wit kokos crunch

en ik zag ook van die basic koekjes, die chocolate chip maar dan met speculoos smaak

Vind de specials van dit jaar echt een stuk lekkerder klinken

6 likes

Wow nu al! Maar ik ben in voor citroen-maanzaad en appelstroop. Ik ga snel kijken!

2 likes

Kruidnoten zijn er elk jaar vanaf half augustus, maar elk jaar verbazen mensen zich toch weer

16 likes

En ieder jaar verbaas ik mij weer over de verbazing

9 likes

I knowww ik haat m’n eigen verbazing haha. Ik had ook even niet door dat het alweer half augustus is, voor m’n gevoel zitten we nog begin juli :joy:

2 likes

Zag nieuwe koeken in de app van de Appie maar damn wat een geld

3 likes

Deze hebben ze al een tijdje! Zijn wel 2 wat dikkere koeken, maar nog steeds duur idd. Wel heel lekker (de hazelnoot en smores variant in ieder geval)

3 likes

Ik vond de hazelnoot echt mierzoet! Er zit een soort nutella vulling in, goed gevuld wel. Maar voor mij niet nog een keer, helemaal voor het geld

Ik vond deze lekkerder dan die koekemannetje bullshit en 2,50 voor een grote koek vind ik dan ook weer niet zĂł duur

2 likes

Bijna 5 euro voor 2 focking koekies??? Die mensen zijn echt niet goed

Zou wel kopen