Hey ja die naamverandering was me nog niet opgevallen. Is het nu niet vegan meer?
Ja wel hoor. Volgens mij hebben ze vooral het woord âveganâ gedropt om ook niet-veganisten aan te spreken
Aah oke beter!
Lekker vroeg weer, maarrrr
nieuwe smaken kruidnoten
Bij appie tenminste
Citroen maanzaad
dubbele chocolade
appelstroop
witte kokos
pandan kokos
pindakaas hagelslag
die pindakaas hagelslag is ook een nieuwe chocoladeletter smaak
ook letters in
melk popcorn karamel
melk cola knetter
wit kokos crunch
en ik zag ook van die basic koekjes, die chocolate chip maar dan met speculoos smaak
Vind de specials van dit jaar echt een stuk lekkerder klinken
Wow nu al! Maar ik ben in voor citroen-maanzaad en appelstroop. Ik ga snel kijken!
Kruidnoten zijn er elk jaar vanaf half augustus, maar elk jaar verbazen mensen zich toch weer
En ieder jaar verbaas ik mij weer over de verbazing
I knowww ik haat mân eigen verbazing haha. Ik had ook even niet door dat het alweer half augustus is, voor mân gevoel zitten we nog begin juli ![]()
Deze hebben ze al een tijdje! Zijn wel 2 wat dikkere koeken, maar nog steeds duur idd. Wel heel lekker (de hazelnoot en smores variant in ieder geval)
Ik vond de hazelnoot echt mierzoet! Er zit een soort nutella vulling in, goed gevuld wel. Maar voor mij niet nog een keer, helemaal voor het geld
Ik vond deze lekkerder dan die koekemannetje bullshit en 2,50 voor een grote koek vind ik dan ook weer niet zĂł duur
Bijna 5 euro voor 2 focking koekies??? Die mensen zijn echt niet goed
Zou wel kopen