Nieuwe producten in de supermarkt #5

Lekker vroeg weer, maarrrr
nieuwe smaken kruidnoten
Bij appie tenminste
Citroen maanzaad
dubbele chocolade
appelstroop
witte kokos
pandan kokos
pindakaas hagelslag

die pindakaas hagelslag is ook een nieuwe chocoladeletter smaak
ook letters in
melk popcorn karamel
melk cola knetter
wit kokos crunch

en ik zag ook van die basic koekjes, die chocolate chip maar dan met speculoos smaak

Vind de specials van dit jaar echt een stuk lekkerder klinken

7 likes

Wow nu al! Maar ik ben in voor citroen-maanzaad en appelstroop. Ik ga snel kijken!

3 likes

Kruidnoten zijn er elk jaar vanaf half augustus, maar elk jaar verbazen mensen zich toch weer

17 likes

En ieder jaar verbaas ik mij weer over de verbazing

10 likes

I knowww ik haat m’n eigen verbazing haha. Ik had ook even niet door dat het alweer half augustus is, voor m’n gevoel zitten we nog begin juli :joy:

3 likes

Zag nieuwe koeken in de app van de Appie maar damn wat een geld

7 likes

Deze hebben ze al een tijdje! Zijn wel 2 wat dikkere koeken, maar nog steeds duur idd. Wel heel lekker (de hazelnoot en smores variant in ieder geval)

8 likes

Ik vond de hazelnoot echt mierzoet! Er zit een soort nutella vulling in, goed gevuld wel. Maar voor mij niet nog een keer, helemaal voor het geld

2 likes

Ik vond deze lekkerder dan die koekemannetje bullshit en 2,50 voor een grote koek vind ik dan ook weer niet zĂł duur

7 likes

Bijna 5 euro voor 2 focking koekies??? Die mensen zijn echt niet goed

Zou wel kopen

7 likes

Exact.

8 likes

Huh hoezo staat dat diepvries icoontje erbij?

Oh oops het moet in de oven zie ik.

2 likes

De s’mores cookie is de nieuwe lievelings van mijn vriend, hij is de afgelopen tijd nog geen één keer de Appie uitgekomen zonder dat hij zo’n ding heeft gekocht haha.
Hij heeft er laatst eentje voor mij meegenomen (omdat ik het vertik om zoveel geld uit te geven aan een koekje uit de supermarkt) en ik moet zeggen: heel lekker. Alleen het enige nadeel vind ik wel dat het koekje rondom de marshmallow zit en de marshmallow niet echt ‘door’ het koekje zit.
Maar zeker 8/10, mag mijn vriend vaker voor me meenemen.

2 likes

Ja mijn god ik wacht nog steeds op het moment dat ik er één tegenkom met een 35% sticker. Dan voel ik me echt een winnaar.

8 likes

Ik heb ze al vaker gekocht en heb bijna altijd wel iets van kloeken in mijn bonusbox, die actie samen met 35% is echt de jackpot

5 likes

De kruidnoten met suikerbrood smaak van de AH zijn lekker! Kan niet zeggen dat het echt smaakt naar suikerbrood maar wel lekker kanelig en suikerig.
Witte chocolade kokos is nog steeds een favo.
Pindakaas hagelslag is ook lekker! Milde pindakaas smaak, hagelslag proef je meer.

7 likes

Ik ben heel benieuwd naar de pindakaas hagelslag. Bij mijn Albert Heijn zag ik ze nog niet liggen

Ik heb alle nieuwe smaken geproefd
Pindakaas hagelslag 7, smaken zelf zijn lekker en leuk met de hagel erop, maar de pina mocht echt veeeel sterker naar mijn mening
Citroen maanzaad 7.5, ik vond deze verbazend lekker, subtielere citroen smaak die toch goed samengaat met de kruidnoot, en ik vind de maanzaadjes erop erg leuk
kokos witte chocolade 9.5, ik hou gewoon van de combi en echt lekker sterk van smaak, leuk met de kokos erop, wel heel zoet
appelstroop 6.8, vind de combi apart, maar wel een hele goede uitgesproken smaak van appelstroop dus wel goed gelukt
Suikerbrood 8, wel heel lekker met een soort kaneelsuiker? aan de buitenkant, zou alleen niet zeggen dat het suikerbrood is

en de witte chocolate chip cookies met speculoos vulling 9, hemels, maar de vulling mocht echt wel wat meer

6 likes

Ik ben heel benieuwd naar die pandan-kokos kruidnoten

Ja, die heb ik dus helemaal niet gezien?

4 likes