Nieuwe producten in de supermarkt #5

Nee ik ook nog niet in die rekken met kruidnoten, zag ze wel in de AH app. Vanaf de 24ste dus misschien komen ze binnenkort pas in de winkel ook?

1 like

Er zit 0 pinda in de pindakaasSMAAK hagelslag kruidnoot. Ik proef echt niets ervan. Wel lekker trouwens :laughing:

Doen ze express, zodat het vrij van notenallergie blijft

3 likes

Over twee dagen komen de nieuwe kruidnoten bij mijn Appie, kan niet wachten!

hoe weet je die timing zo specifiek?

1 like

Bij mijn Appie hebben ze nu ook de pandan kokos! Die ga ik morgen meenemen en proberen

In de AH app staat dat ze vanaf 24-8 leverbaar zijn

3 likes

@Vermillion die datum staat inderdaad bij mij in de app

1 like

Waarom bestaat er nog geen chocoladepasta met kruidnoot smaak? Ik doe weleens witte boterham besmeren met chocopasta en daarop gehakte kruidnoten, is erg lekker natuurlijk. Maar aangezien er altijd zoveel overbodige producten, iets wat je heel simpel zelf kan maken, zijn verbaast het me dat dit nog niet bestaat :joy:

2 likes

Komt Biscoff hier niet bij in de buurt?

2 likes

Als ik me niet vergis heeft Ah rond sinterklaas weleens kruidnotenpasta gehad. Geen idee of ze dat elk jaar hebben.

3 likes

Hoef je niet meer te hakken

8 likes

De afgelopen 2 jaar hadden ze wel dit
image

Scheelt kruidnoten hakken maar smaakt wel precies hetzelfde

5 likes

Je hebt wel de duo speculoospasta maar dat is waarschijnlijk niet wat je bedoelt? Sorry ik ben Belg dus geen kenner. :sweat_smile:

3 likes

Vind dit toch niet hetzelfde haha, maar waarschijnlijk valt die chocopasta toch wel tegen en hou ik het gewoon bij gehakte kruidnootjes :joy:

2 likes

misschien dat deze terugkomt

4 likes

Speculaas is ook niet hetzelfde als kruidnoot! De structuur is zo anders.

2 likes

Ohja idd, ik keek ff wat we van vorig jaar in de kast hebben liggen maar dat is pindakaas kruidnoten. Chocopasta klinkt wel lekker :yum:

1 like

Wie werpt zich op?

4 likes

De cola was echt een teleurstelling. Ik vond het gewoon naar vanille cola smaken.

4 likes