Ja maar dat is precies bedoel, daarom is het een fail omdat ze pretenderen dat het een kant en klare mocktail is, maar in de praktijk je het “moet” mengen omdat het anders te zoet is.
Daarom vind ik het een fail.
Ja!
Ik kwam vandaag dit tegen bij de Lidl. Eigenlijk gewoon een betere versie van de normale Cornetto omdat hier in het hele hoorntje stukjes/stukken chocolade zit. Zeker goedgekeurd.
Twee weken geleden kocht ik deze. Lekkere pizza, geen wauw. Maar wel een van de lekkerdere korsten en toppings die je in de supermarkt kan vinden vind ik. Heb voor vanavond dit merk maar dan de truffel champignon die hier getipt werd, ben benieuwd
Ja lekker maar hier wel hap slik weg haha. Dirk heeft ze ook regelmatig.
Toevallig van de week gehad. Lekker, binnenkant is een soort marshmallow vulling ofzo. Deed me ook denken aan milkyway. Vind wel de mars ijsjes veel lekkerder. Groter, lekkerder en minder kcal mocht je daar om geven
Huh? Die met Oreo heeft dat iig niet.
Ik ben ook benieuwd! Ik eet de margarita echt 2 x per week ofzo maar durf nooit een andere smaak te pakken
Ik heb die margherita pizza dus nog nooit in een groot formaat zien liggen, alleen in een mini versie (wel lekker)
Oreo hier van gehad. Niet echt bijzonder, vond eigenlijk ook niet perse naar oreo smaken. Ik haal ze niet meer
Nieuw! Gespot bij jumbo. Zelf nog niet geprobeerd
Moet niet gekker worden met sommige smaken vermengd in producten.
Zo gek is dit toch niet? Zijn echt basic smaken. Lijkt me best lekker, alleen vind Cruesli vaak net iets te zoet na een tijdje.
Oeh deze lijken me allebei wel heel lekker!
Maja “Duo Penotti” smaak is gewoon cruesli met chocola, dat vind ik ook wel irritant hoor, hoe ze tegenwoordig van die brand crossovers hebben die vaak nergens op slaan.
Ja Duo Penotti heeft wel sinds een paar maanden zo een chocolade lijn met van die buttons in een zakje, dus verwacht eigenlijk dat die er dan in zitten?
Die wil ik ook wel proberen! Waar kun je ze kopen?
Volgens mij zag ik bij Jumbo en Plus en vanaf juli bij AH!
Oke dan ga ik het in de gaten houden bij de AH.