Hij ligt nu in mijn koelkast, ik laat het weten als ik grproefd heb!
Ik hoop op eindelijk een waardige opvolger van de Maaslander (rip)
Heel veel nieuws bij AH vanaf vandaag. Ik trof lege schappen en veel kaartjes met nieuw aan. In de loop van de week zou alles binnenkomen. Zelf ben ik benieuwd naar de karamel mousse en de breakers van het huismerk
Wat een onzin dat bijna al die nieuwe producten de naam protein hebben! Alleen zodat de fabrikanten meer geld kunnen vragen, 3 euro voor 1L melk van Lindahls bijv, excuse me??
Nou ja, in gewone melk zit geen 30 gram eiwit hoor. Dus het is niet alleen de naam op de verpakking. Zou het alsnog niet kopen voor 3 euro daar niet van haha.
Oeh die Isey Skyr Air klinkt heerlijk! En ben ook benieuwd naar de panna cotta en de AH tiramisu.
Proteïne is wel duidelijk het nieuwe verdienmodel
Ik vond deze heel lekker, mijn man trouwens ook. Wij kochten ze bij de plus
Die alpro yoghurt drank met fruit smaak ligt al bij de jumbo, echt mega lekker, precies optimel
Jammer, had liever nieuwe producten zonder extra proteïne
Lekker zuur ik tel 23 producten zonder extra proteïne dus ik denk dat het wel goed komt met je
Ooh ik wil die caramel mousse wel proeven. En die isey tiramisu lijkt me ook lekker
Lekker zuur? Ik tel er 27 met proteïne, lijkt me best veel. Zal overigens niet omkomen van de honger hoor.
*32 zelfs
Waarom vind je dat erg dan? Er komen elke week tientallen nieuwe producten in de supermarkt. Dat dit nu een screenshot is met proteineproducten zegt toch niks?
Dit was een screenshot van nieuwe producten bij de AH die dus heel veel proteïne producten bevatten.
Als het specifiek een screenshot was geweest van de nieuwe proteïne producten had ik er niet op gereageerd.
Zelf ben ik niet op zoek naar extra proteïne in m’n eten dus ik zou het niet per se proberen of kopen, zeker omdat het vaak duurder geprijsd is. Dan heb ik liever andere nieuwe producten.
Nou dit is wel weer een soort next level verontwaardiging, dat de AH nieuwe producten introduceert die niet je smaak zijn
Jeetje ik vind het opvallend veel toegevoegde proteïne, NMSMVPE verder veel plezier ermee voor de proteïne liefhebbers, that’s it.
Komt ook omdat vaak hele schappen in 1x gelanceerd worden. Dan heb je uit het niets opeens 7 nieuwe chocoladerepen, in dit geval 27 nieuwe proteïne dingen en dan volgende week weer opeens 98 nieuwe soorten muesli. Krijg er altijd stress van als het een voor mij boeiende productgroep is, want wil dan alles proberen en weet nooit waar te beginnen haha.
Door zo te reageren bevestig je alleen maar die vermeende zuurheid
Haha ok dan…ben ik wel de zuurpruim van dit topic, geen problemen mee. Is geen toegevoegde proteïne in je zuivel willen zo afwijkend?
Zuur en zuivel: vieze combi van onderwerpen trouwens.