Ik ben in de minderheid denk ik, maar van die nieuwe proteïneshakes van Melkunie word ik heel blij! Mijn huidige favoriet is Ehrmann Caffe Latte en ik hoop dat de koffie proteïneshakes van Melkunie soortgelijk zijn.
Oehhh heel nice!
Ik ben fan van portieverpakkingen met veel eiwit. Er zit toch altijd net wat meer in dan “normale” yoghurt of kwark. En met een smaakje vind ik het ook altijd net een toetje terwijl het volgens mij ook altijd suikervrij is en “gezond”.
En ben heeel benieuwd naar die latte smaken.
Ik ben het helemaal met je eens. Vind het daarom wel fijn dat er iets betaalbaarder varianten op de markt komen. Laat me weten als je iets geprobeerd hebt! Ik wacht met smacht totdat de schappen hier gevuld zijn. Zelfs de aanbiedingen waren er niet zoals van optimel. Enige wat er stond waren ah drinkyoghurts en van die kindertoetjes
Die ken ik niet, dus daar kan ik hem niet mee vergelijken
Huh sommige dingen zijn toch helemaal niet nieuw?
Ik heb alles gekocht haha, heb gelijk de bananen snack opgegeten op de fiets, heel lekker maar het cake gedeelte is wat droog. Thuis de lindahls witte chocola kwark, ik proef daarin geen witte chocola, heb de helft ingevroren voor in de ninja creami misschien is dat lekkerder dan gewoon zo. De rest volgt
Beetje off topic, maar wat vind je van die ninja creami? Gebruik je het veel?
Ik heb hem nu iets van driekwart jaar en hij staat elke dag zeker twee keer aan, het is 100% wat ik ervan verwacht had en ben er helemaal verliefd op
volgens mij heb ik nav jou eerder dit jaar ook de creami gekocht en het is 100% mn favo onzinnige aankoop 100/10 would recommend
Ik wil er ook 1 maar ze zijn overal uitverkocht geloof ik
Ik wil ook maar vgm komt er zo’n herrie uit dat ik in mijn gehorige sociale huurwoning echt het woonplezier van elke buur rondom ons verstoor.
Ohh wat heerlijk! Wat stop je er allemaal in dan haha als je hem echt zoveel gebruikt?
ja het maakt echt een tering herrie maar ik moet wel zeggen dat het echt maar ~2 minuten duurt. Als je daarna nog een respin wil doen dan duurt dat minder lang en is het minder luid
Nu wil ik ook zo een ding. Staan voor 350-400 euro op marktplaats
Eigenlijk heel saai heel vaak skyr met proteïne poeder, vandaag toevallig watermeloen en morgen koffie maar ik maak vooral gewoon “ijs ontbijt”
Oh dit is lekker! Vooral het luchtige. Lekkerder dan de proteïne luchtige pudding.
Aanvulling van dochter. Smaakt naar danoontje!
Zit er gelatine in ? Toen ik in amerika was, heb ik wel vaker van dit soort luchtige yoghurts gegeten (super lekker) maar er zit dan altijd gelatine in… Aangezien je het nu letterlijk eet kan je dat ff kijken misschien haha
Ik heb nu de karamel vast en ja zit er in
Ja inderdaad ook deze heeft gelatine als ingrediënt.