Zag dit bij de Dirk, iemand al geprobeerd? Mijn koelkast is al vol, dus nog niet meegenomen maar zodra ik plek heb ga ik ‘m proberen.
Ik vond deze koekjes bij de Action, geen idee of ze nieuw zijn maar ik vind ze echt vies lekker (ik was namelijk al een beetje misselijk na drie koekjes).
Het is een bros koekje met een soort zachte, romige vulling met een karamelachtige smaak en daaromheen prima chocolade.
Zou het zeker nog een keer kopen (zitten 8 koekjes in de verpakking, is morgen wel leeg denk ik).
@Cheesy @PizzaFunghi je moet de buitenlandse Amazons checken, daar staan ze vaak goedkoper op. Levertijd is nu wel een maand maar ik zag vanochtend op de Franse Amazon hem staan voor €189. Ze versturen naar Nederland voor €10
Ja ik! Had er heel veel van verwacht maar vond hem een 7. Beetje meelachtige smaak
Laatst deze gehaald. Had hem nog niet eerder gezien. Wel lekker maar voor milka en die prijs had ik meer verwacht
Mega rare structuur, de cake heel droog en de kokossubstantie heel “glijerig”. Het smaakt naar een proteinereep. Vind het absoluut niet vies, maar vind een proteinereep ook niet vies, dus dat ligt aan mij haha. Nasmaak is wel echt nasty.
Ik wilde hem zelf al niet meer proeven na het oordeel van mijn moeder en vriend: vies chemisch
Ja was ik al bang voor. Pistache wordt budget bijna nooit goed gedaan, of het smaakt heel erg naar goedkope amandelextract. Ga mezelf alsnog een x pijnigen dan, maar iig geen hoge verwachtingen.
Ik las bij livingproef dat er ook helemaal geen pistache in zit, staat iig niet bij de ingrediënten
Nee dat klopt, heb de verpakking speciaal voor jou nog even uit de prullenbak gegraaid @Bunnyslippers
Jammer dat de prijs niet te zien is op screenshot (maar niet jouw schuld snap ik).
3.29 dacht ik voor 3 ijsjes
Zo had ik laatst een ijsje dat heette: parfumcolasmaakijsje
Oordeel: 6/10
De smaak is gewoon hetzelfde als al die andere protein caramel puddings zoals erhman, lindahl etc, weinig echte caramelsmaak vind ik.
En dan als mousse, maar niet echt stevig ofzo ik vond hem niet super lekker.
Zal hem niet nogmaals meenemen. Dan liever de chocolade variant.
De isey skyr air was al uitverkocht bij mij in de buurt anders had ik die nog meegenomen
Net gekocht en meteen geprobeerd. Mijn AH had alleen deze smaak op dit moment, dus de andere smaakjes volgen hopelijk nog.
Hij is lekker! Ik drink normaal Ehrmann Caffe Latte en die is wat zoeter.
Gewone koffie drink ik niet, dat vind ik te bitter, maar alles met koffiesmaak (zonder het bittere van de koffie) vind ik heerlijk. Ehrmann heeft de smaak van de koffie, maar zonder het bittere. Deze van Melkunie is dus wat bitterder, maar niet op een storende manier. Het is voor een niet-koffiedrinker als ik geen dealbreaker. Ik kan de smaak zeker waarderen maar vind die van Ehrmann nèt wat lekkerder. 8/10!
Ze staan trouwens in het koelschap en niet bij de houdbare zuivel, zoals de grotere verpakkingen van Melkunie (en de kleintjes van Ehrmann).
Inderdaad een soort amandelsmaak heeft deze
Smaakt hij hetzelfde als die almhof pistache yoghurt? Want die vond ik wel heel lekker ondanks dat er misschien niet zoveel pistache in zat
Die van Almhof mis ik nog elke dag En dat “hoekje” in die smaak duw ik in m’n holle kies hoor, zijn net 3 lepels.
Nee die vond ik ook lekker!
Almhof pistache is alweer een tijdje terug en daar zit wel pistache in, een heel klein beetje.