Nieuwe producten in de supermarkt #5

De kruidnoten liggen volgende week alweer bij de Appie in de schappen :rofl::yum:

22 likes

Omg eindelijk🄳 kijk hier echt al de hele zomer naar uit haha.

8 likes

Echt een win! Ik had deze pastavorm een tijd terug in een Italiaans restaurant met een saus van cherrytomaten, basilicum, ui, pesto van pistachenoten en amandelen. Dat was zo gruwelijk lekker met deze pasta erbij, dus ben hyped. Ga er vanavond een pittige tomatensaus bij maken met burratini.

47 likes

Jaaa, deze is echt heel erg lekker. Alleen bij mij moeilijk te vinden. Hij kwam echt 5 jaar geleden in de AH, maar nu vervangen ze telkens een deel van dat schap voor andere merken spaghetti. Zodat je 92 pakken spaghetti van verschillende merken hebt, ipv meer aparte vormen zoals deze… Welke ook erg lekker is van dit merk vind ik de orecchiette.

9 likes

Oeh nou ik hoop dat hij wat permanenter in het schap komt dan! Al die soorten spaghetti :yawning_face: I love dit merk, ga de orecchiette ook eens proberen! Wat voor saus heb jij daar het liefst bij?

4 likes

Orecchiette con cime di rapa :yum:
Kan met broccoli of bimi

6 likes

Sowieso De Cecco!
Als je een keer online besteld hebben ze wel veel meer keuze (tenzij het 1+1 is, dan moet je er snel bij zijn).
Ik vind de kleine gnocchi ook heel lekker.

3 likes

Dit idd @vitaminwater of met venkelworst (beetje ragu achtig).

4 likes

Deze is top Broccoli & anchovy orecchiette | Jamie Oliver pasta recipes

2 likes

Is dit nieuw?

Is dus salsa, guacamole en sour cream op elkaar.

9 likes

Ik zag deze ook een tijdje terug voor het eerst bij de Plus liggen. Ik heb het nog niet aangedurfd om het te proberen.

3 likes

IMG_8110

16 likes

Nee en is het smerig

2 likes

Soieso komt dit van de jumbo. Daar zitten een paar gekken die vaag eten bedenken. Zoals empanadas met kebab…

5 likes

@Sjern toch :stuck_out_tongue:

4 likes

Dit is heel Amerikaans. Heb het hier nog nooit gezien maar in Amerika kon je dit op veel plekken kopen. Liefst met 7 lagen aka 7 layer dip (met kaas, refried beans, guacamole, salsa, cream cheese/sour cream ofzo?)

7 likes

Nee die zit bij de plus

2 likes

Beide + nog een aantal supermarkten hahah. Ik werk voor een toeleverancier.

Maar gelukkig produceren wij niks voor het borrelgemakschap. Wij maken alleen geniale dingen zoals verspakket loempiataartšŸ‘Œ

12 likes

Kwam dit ook nog eens uit jouw koker?

1 like

Nee, de mensen waarmee ik samenwerk hebben dit bedacht! Sowieso weet de retailer vaak wel wat ze willen, dus bedenken we bijna nooit iets helemaal zelf.

4 likes