Daar heb ik dit laatst ook gezien
Toevallig gister in een pizzeria naar gekeken, maar een andere besteld
Volgens mij is dit nieuw, laatst gekocht omdat ik dacht dat het gewone kombucha was maar echt niet op zitten letten toen want het is dus 4,5%. Ik vind m op zich wel lekker maar had 'm intenser verwacht. Het is een soort vrij subtiele passievruchtsmaak maar eigenlijk amper zuur dus ik krijg niet echt kombuchavibes en het smaakt ook niet echt naar alcohol. Zeker niet vies maar zou het denk ik niet nog een keer kopen
Haha heb dit laatst ook gehad nota bene tijdens het oppassen, ik was al zo relaxed
Hahaha oeps heb je het helemaal niet doorgehad?
Haha jawel dus na een half blikje
Vega Mac kroket is er weer!! En nu voor vast geloof ik.
Ik ging even googlen en hier stond dat hij weer tijdelijk is, maar dat er wel permanent een vega salade en vega nuggets zijn:
De nieuwe Meatless producten:
McPlant Steakhouse – Een tijdelijke variatie op de bekende McPlant™, een Meatless optie voor de liefhebbers van een sappige Steakhouse-smaak.
Veggie Nuggets – Nu permanent verkrijgbaar op het menu, ook in het Happy Meal.
Meatless McKroket – Een tijdelijke vervanging van de geliefde klassieker, waarbij de vertrouwde smaak behouden blijft. De receptuur van de Meatless McKroket is verder ontwikkeld en verbeterd, met als belangrijkste verandering het gebruik van jackfruit in plaats van vegetarisch draadjesvlees.
Veggie Chicken Honey Mustard Salad – Een nieuwe, permanente frisse salade-optie met een honing-mosterd dressing en de smaak van kip, maar dan volledig vegetarisch.
Die nieuwe meatless Kroket is echt nog zoveel beter dan ‘ie al was. En zit nu ook in zo’n ordinair papiertje ipv doosje kan me niet voorstellen dat ze dit weer terug gaan veranderen, zou echt dom zijn
En vegan zonder saus!
Deze afgelopen weekend gekocht. Wel lekker, niet bijzonder. Voegt niks toe. Ze zouden bij Tony’s wat origineler weer mogen worden.
Heb de grootste inhoud als decoratie op een kwarktaart gesodemieterd en dat was dan nog wel aardig.
Oh eindelijk eens een KC met watermeloen, dat wil ik al heen lang.
Denk dat het door de combi met aardbei vooral naar aardbei zal gaan smaken net zoals die Spa.
Komkommer met suiker smaakt overigens naar watermeloen dus dat kan ik me nog voorstellen, zelfde familie.
Scam. Ik zie niet/nauwelijks chocolate chips. Het zijn gewoon kruidnoten gedipt in melkchocolade (zoals je ziet bij die ene die omgedraaid ligt op de verpakking). Best okee maar niet bijzonder.
Ik vind het smaken naar frisse aardbei, aardbei normaal echt te zoet maar dit vind ik lekker. Weet nou alleen niet of ik watermeloen proef.
wat zijn de nieuwe smaken stelz?
De nieuwe kruidnoten van Bolletje met Hazelnoot smaken ook niet naar hazelnoot, om hier even op in te haken.
Vond ze wel heel lekker en decadent maar met hazelnoot heeft het weinig te maken.