Wat stom! Door die insta post dacht ik dat de vleesvariant nooit meer terug zou komen en hij nu standaard gewijzigd was.
Meh, je zou ook denken hoe moeilijk is het nu. Wil ze nog wel zelf proberen trouwens.
Heb tot nu toe wel die café noir kruidnoten op, zijn wel prima maar vind de kruidnoten zelf wat saaier (niet zo kruidig). Alsnog de halve zak binnen 1 minuut opgevroten natuurlijk.
Oh die vond ik heerlijk! De cookies and cream variant vond ik niks.
Deze leken me zeer goor:
En ik zag dat ze bij de chocolade Kruidnoten die apart verpakt zitten per chocokleur zegmaar, op de zak hadden geschreven dat er een extra dikke chocolade laag omheen zat. Daar ben ik dus nu wel benieuwd naar geworden
Ah jammer, die cookies and cream leken me nog wel leuk. Mijn vader zei wel dat hij die gekleurde voor me had gehaald dus die ga ik als ik daar weer ben eens proeven haha
Ben benieuwd wat je er van vindt!
Die cookies en cream vind ik zelf wel lekker! Beetje oreo achtig, maar vooral de melkchocolade met extra dikke laag chocolade… te gevaarlijk haha is te snel op.
Vergelijkbaar met maltesers?
Hier lees ik echt heel gemengde reacties over op insta. Sommigen zijn lyrisch en eten in 1x die hele zak op en anderen vinden er niks aan.
Volgens mij is het lekker maar gewoon overpriced
Zeker niet, die zijn echt VEEEEEL lekker. Vond deze taaiig en klef.
Ik vond deze eigenlijk best lekker!
Deze lijken me echt heeel smerig hahah
Ik proef ook alleen aardbei.
Ik heb toevallig dit weekend er ook 1 uit die nieuwe producten getest:
ook heel lekker! zit soort tapenade onderin, vind het een hele lekkere combi
Ik vind die nieuwe vegan feta van AH eigenlijk ook beter dan violife!
Ze hebben ook een Indische pinda spread en die is tot nu toe mijn favoriet. Echt smaakvol!!
Die is echt heel lekker idd! Ik vind alles met pinda lekker dus moest dit gewoon proberen! lekker kruidig!
Die lijken net echt! Ik ben nu benieuwd naar de smaak