Nieuwe producten in de supermarkt #5

Volgens mij heb ik dit laatst gezien en het is echt een mini-bakje. 100g is echt weinig voor zoveel geld :slightly_frowning_face:

1 like

Die bites liggen al een tijdje voor een kwartje hier bij de budget supermarkt, sorry ik hou van vieslekker maar dit was niet te doen. Zure yoghurt met goedkope koetjesreep chocola, nee

3 likes

Ooooh jammer het leek me zo lekker, maar de prijs houdt me steeds tegen

2 likes

Ik vond het ook tegenvallen. Inderdaad vrij zure yoghurt.

1 like

Welke budget supermarkt? Ik vind ze lekker maar veel te duur. Ze zullen er wel weer uit gaan denk ik

4 likes

Er is een keten en die heet letterlijk “budget food store” echt een soort action met eten, mijn lievelings winkel ever haha, ze hebben heel vaak dingen liggen ver voordat anderen supers ze al hebben of juist rest partijen, 100 vega frikadellen voor n euro bijvoorbeeld

6 likes

Ah die zit hier niet in de buurt helaas. Lijkt me een heerlijke winkel

3 likes

@oliverqueen @Beautybitch @PiuPiu @Vloeistof

Ahhh bummer, ik ben toch mede door @JaneWhiskers alsnog nieuwsgierig en hier is wel een budgetfood, maar dan ben ik dankzij jullie in ieder geval vast voorbereid op een teleurstelling.
Het is inderdaad wel duur, voor 5, ik dacht ze zullen wel groter zijn, maar ja bite size… en 100g inderdaad.
Stonden bij “Nieuw” op de Jumbo app

4 likes

Ik weet niet hoe nieuw deze is, kwam hem tegen bij de Lidl, en als popcornlover moest ik die natuurlijk proberen
image

Het ijs is top.
De gezouten karamelsaus proef je helaas amper.
De stukjes popcorn zijn heel slof en taai geworden in het ijs, niet zo’n succes. De chocola er omheen is wel lekker. Magnum doet dit beter (in ieder geval met die op het stokje, de bak heb ik nog niet geproefd maar is vast ongeveer hetzelfde).
Idee een tien, uitvoering misschien een vijfje. Omdat het ijs zo lekker is eet ik hem wel op, maar ik haal hem niet nog een keer.

8 likes

Ruiken en smaken eigenlijk naar van die chemische harde Sinterklaas schuimpjes. De banaan heeft ook wat weg van die bananensnoepjes. Niet echt mn ding, vind die café noir dan meer een dooreter.

3 likes

Iemand de cookies en cream Kruidnoten van AH al geprobeerd? Ben benieuwd of ze naar Oreo smakrn?

2 likes

Ja, en vind ze best naar oreo smaken. Maar als je echt trek hebt in oreo kan je beter dat halen. Het is niet 1 op 1 zeg maar, wel lekker (vind ik).

1 like

Lijkt me wel lekker maar de prijs… Nein.

2 likes

Deze is nog redelijk nieuw, had gewacht op een aanbieding. Vandaag en morgen nog 1+1 bij de ah. Echt heerlijk. Krijgt van mij een 9/10.
Als je die Kruidvat reep caramel witte chocola lekker vindt en van b&j houdt ga je deze ook heerlijk vinden.

9 likes

Ik heb hem ook gekocht, nog niet getest. De andere smaak, de voor mij ook nieuwe, Sunny Honey Home smaak heb ik al wel getest. De smaak is citroen/honing en het had voor mij iets minder zoet en wat frisser gemogen 8/10

3 likes

Net op. Het is wel oke maar de volgende keer weer gewoon witte chocolade kruidnoten.

2 likes

Die nieuwe mini berliner bollen met witte chocola van de AH zijn echt verschrikkelijk lekker. Hoop echt dat ze ze ook in grotere versie krijgen :sweat_smile:

Geen foto want ze waren al op voordat ik daar aan dacht haha.

8 likes

Ja. Het croissantje was niet meer knapperig, maar dat had ik ook niet verwacht. De vulling was lekker. Lekkerder dan die met gele room ofzo die ze eerder hadden. Kan het me niet zo goed meer herinneren eerlijk gezegd, maar al met al (voor een Lidl snack) zou ik hem zeker nog eens kopen.

1 like

Vanavond deze stukjes gegeten, mijn man had er een soort rendang van gemaakt met rijst en boontjes enzo. Was heel erg lekker en ook echt realistisch. Ik denk dat ze ook lekker zouden zijn in een taco ofzo.

30 likes

Ik heb deze meegenomen van vakantie maar ik wil nu niets anders meer. Heeft iemand deze toevallig ergens gespot in een supermarkt of andere winkel? Online kan ik helaas niets vinden.

25 likes