Nieuwe producten in de supermarkt #5

Vanavond deze stukjes gegeten, mijn man had er een soort rendang van gemaakt met rijst en boontjes enzo. Was heel erg lekker en ook echt realistisch. Ik denk dat ze ook lekker zouden zijn in een taco ofzo.

30 likes

Ik heb deze meegenomen van vakantie maar ik wil nu niets anders meer. Heeft iemand deze toevallig ergens gespot in een supermarkt of andere winkel? Online kan ik helaas niets vinden.

25 likes

Ik had deze gekocht en vond ze eerst niet zo lekker, maar nu een paar dagen later toch fan! De smaak is minder zoet dan ik had verwacht (ik hoopt op die gesuikerde aardbeiensmaak) en ze zijn ook niet extreem juicy. Maar de textuur vind ik wel echt lekker.

8/10
Er is ook een frambozenversie en iets van citroen geloof ik

7 likes

Oehhh jaa zo lekker! De framboos vond ik tegenvallen. Hele rare smaak.

3 likes

Ha dat mannetje in de hoek wat een leukerd
Verder nog nergens gezien helaas

4 likes

Ik ben echt verslaafd aan de citroen/appel versie, die zijn zuurder.

3 likes

Ja eens, echt verslavend.

4 likes

De framboos variant smaak naar wijnballen (van de kermis) en een tikkie naar banaan

1 like

Is het een toffee qua structuur? Of meer winegum? De smaak lijkt me heerlijk maar ik hou niet van plaksnoep

1 like

Nee het is wat harder aan de buitenkant dan winegums, binnenin is het zachter. Weet niet waarmee ik het kan vergelijken? Maar denk dat je dit dan niet fijn vind haha!

1 like

Zoals Mentos?

3 likes

Ik vind het gewoon zoals van die maoam balletjes denk ik. Ik vind Mentos harder.

3 likes

Ooooooh ok die durf ik wel te proberen

Dank jullie!

3 likes

Ligt het aan mij of zijn deze nieuw. Volgende keer maar even op zoek

8 likes

De proteïn mousse in de smaak karamel van de AH, mijn advies is koop het niet. Ook al was het nu maar 50 cent. Het heeft totaal geen smaak en ik proef amper een karamelsmaak.

1 like

De textuur daarvan is ook raar vind ik

2 likes

Klopt! Ik had mij er wel op verheugd en haat het om eten weg te gooien.

1 like

Zijn ze zacht van binnen? Dan zou mijn droom uitkomen met die haver-kaneelkoekjes

1 like

Zo die witte choc. berliner bites zijn rechtstreeks uit de hemel gezonden. Zooooo lekker. Veel te weinig in 1 zakje.

8 likes

Jaa omg ik wil een grote versie. Of een grote zak.

Ik heb al zitten zoeken of er ergens donuts met witte chocolade vulling te vinden zijn, maar echt onvindbaar geloof ik. Jammer.

4 likes