Nieuwe producten in de supermarkt #5

Jaaa die poedersuiker buitenkant is ook lekker, jammer dat die witte chocoladevulling zo weinig is? Voor mij dan in ieder geval :rofl:

3 likes

Heb je hier een foto van? Klinkt als iets wat ik moet hebben.

4 likes

Was ook wel benieuwd, neem aan dat dit ze zijn tnx TikTok Trying the new White Chocolate filled Berliners (donuts) from the Albe... | Food TikTok | TikTok

En nu ga ik toch maar van de bank af en naar de bakkerij om gewoon echte Berliner te kopen en witte chocolade te smelten en die er in te spuiten. Hopelijk hebben ze nog kersen maar anders standaard pruimenvulling. Nee moet echt niet ongesteld worden vandaag of morgen :laughing:

7 likes

Ik kende ze nog niet. Nu heb ik een missie voor morgen. :joy:

2 likes

Ik had er een met 6 in een harde plastic doos, zoals de donuts. Ook die had ik overigens in no time op want die dingen zijn echt fantastisch lekker.

De binnenkant is zo:

6 likes

OMG zo’n zin om deze volgende week weer een keer te halen :heart:

2 likes

Ook gekocht. Genieten met een hoofdletter G dit.

2 likes

Hier snap ik helemaal niks van. Oprecht lekkere crunchy bite en de kip was mals, maar dan kruiden ze het met 1 schep zwarte peper en verder proef je niks meer behalve dat.

3 likes

Ben echt een verslaving aan het ontwikkelen voor die mini berlinerbollen met witte choco van de AH.

4 likes

Ik ben door jullie zo benieuwd geworden naar de AHs waar ik was, verkochten ze niet :cry:

1 like

Ahh jammer! Misschien waren ze net op. Maar AH heeft altijd maar twee zakjes in het schap liggen.

2 likes

Er lag hier vandaag een hele stapel! Heb 2 zakjes meegenomen ugh niet goed maar dit MAG niet worden weerstaan.

3 likes

Ik vind het smaken naar witte chocolade wat lijkt op het witte deel van duo penotti

3 likes

Ik heb er net eentje op en het is inderdaad gevuld met een witte chocoladepasta, geen room. Vind ze ook gewoon wel lekker, maar niet dat ze per se goede verse verslaan met jam. Misschien dat ik ‘m volgende x nog even dip in jam thuis haha.

4 likes

Ik heb deze gekocht en het is niet te vreten, weet ook niet wat me bezielde toen ik het kocht. Het is een sponzige, vettige, zoute schijf.

Old Amsterdam Tasty Grill Sweet Chili - Old amsterdam.

3 likes

Haha leuk dat ze zelf toch enthousiast ‘tasty’ in de naam hebben opgenomen

5 likes

Leugens!!!

4 likes

Ik vond die normale (niet met sweet chili) opzich wel lekker, maar het blijft compleet onduidelijk wat je er inderdaad precies mee moet want na 1 hap zit je al vol. Zo’n randje van een tosti die doorgebakken is is lekker, maar voor een stukje.

Ik ben al in drie AH’s geweest voor de mini berlinerbollen zonder succes :sob:
Misschien maak ik ze dan maar zelf dit weekend.

1 like

Ik wil je best een zakkie sturen hoor als je t niet kan vinden!

2 likes