Ah lief, maar daar worden ze denk ik niet lekkerder op. Ik ga nog een paar AH’s proberen (zijn ze ook te koop bij AH to go?) en anders echt zelf maken!
Ah joh die staan zo stijf van de suiker die overleven t wel een daggie met PostNL hoor haha, maar kijk maar ff, mocht je ze toch een keer willen proberen en je kan ze niet vinden!
Ik heb ze ook eindelijk gevonden. Thuis nog een laagje jam erop maakt ze extra lekker (en slecht…)
Ik vond ze juist behoorlijk tegenvallen??? Wel allemaal naar binnen gegooid uiteraard
Wil net hetzelfde komen posten, heb ze allemaal opgegeten hoor maar meer uit trek. Weinig vulling, veel poedersuiker, meh. Zou ze niet nog eens halen.
Ja, gevraagd!
Ze lagen vandaag ineens in ‘mijn’ AH! Vond ze best oké, maar niet heel bijzonder. Wel blij dat ik ze eindelijk geprobeerd heb, kan ik ze uit m’n hoofd zetten (en misschien alsnog zelf maken, maar dan beter).
Deze is volgens mij nieuw. Althans vorig jaar nooit gehad.
Echt lekker met aardappelpuree en rode kool of met friet (en gekookte wortels en erwten).
Niet zo lekker en mals als wanneer je het zelf maakt natuurlijk maar ik wil het eten altijd binnen 20 minuten klaar hebben en dat redt je nooit met stoofvlees. Het vlees had van mij wel vegetarisch gemogen alleen. Daar merk je niks van in zo’n saus. Misschien komt er nog een vega variant. Dan zou ik het wel vaker halen.
Livingproef had laatst een review geplaatst van de saté. Die vonden vooral de structuur van de filet niks, meer mousse dan vlees. Maakte me niet erg nieuwsgierig
https://www.instagram.com/p/Cxa-r7SofsT/?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ==
Ik heb die met pesto gehad en die met tomaat ligt in de vriezer (daar is het niet geschikt voor staat op de verpakking, ben benieuwd hoe het eruit komt). Ze lagen hier met 35% procent korting dus had ze allebei meegenomen.
Ik vond het best ok voor een keer, ik had er extra groenten bij gedaan in de oven en bedekt met de olie/saus die in het bakje zat en het met pasta gegeten. De structuur van de ‘kipfilet’ is inderdaad gek, maar niet vies. Ik vond het geen mousse, maar het is wel zo zacht dat je het in stukken kunt ‘snijden’ met een lepel.
Het is geen geweldige aanrader maar ik zou het misschien best nog wel een keer kopen als ik een keer een kant en klaarmaaltijd wil en geen pizza wil. Maar dat is ook omdat ik verder eigenlijk alle vega kant en klaar maaltijden die ik geprobeerd heb vies vind, deze viel in verhouding nog mee.
Niks wat zij reviewen maakt me nieuwsgierig.
Ik stel me echt voor dat de persoon die dat account runt (ZIJ, VAN LIVINGPROEF) bij elke post het woordenboek openlegt en opzoekt welk interessant woord ze nu weer kan gebruiken, vervolgens vertellen ze geen reet over de smaak van het product wat ze testen.
Ik vond die mini berliner bollen super smerig en ik voel me echt beduveld door dit topic haha , had zoveel zin ze te proberen door jullie lovende recensies!
Smerig? Het smaakt letterlijk zoals een donut, dus of je hebt ze in de wc laten vallen of je bent speciaal
Rustig maar, je hoeft je niet aangevallen te voelen
Ik vind ze veel compacter dan een donut? Daardoor heel droog en vond de witte chocolade vulling mierzoet… en ik kan wel tegen zoet maar dit was echt too much voor mij!
Maar je vond het smerig.
Nee, ik kan er eigenlijk geen een bedenken? Ik zie dat ik vies heb gezegd, dat is misschien een beetje overdreven, maar ik weet er eigenlijk geen een die ik een tweede keer zou kopen. Nu is het aanbod hier ook niet denderend qua vega opties, misschien dat dat meespeelt.
Welke vind jij dan lekker?
Heb je de Lazy Vegan maaltijden weleens geprobeerd? Ik vind de curry’s daarvan echt zo chill. Vind trouwens de bereidingswijze bij kant en klaar ook heel bepalend voor hoe lekker ik ze vind, vaak.
Welk land
Portugal! Ik heb hem hier nog steeds niet gezien