Niks wat zij reviewen maakt me nieuwsgierig.
Ik stel me echt voor dat de persoon die dat account runt (ZIJ, VAN LIVINGPROEF) bij elke post het woordenboek openlegt en opzoekt welk interessant woord ze nu weer kan gebruiken, vervolgens vertellen ze geen reet over de smaak van het product wat ze testen.
Ik vond die mini berliner bollen super smerig en ik voel me echt beduveld door dit topic haha
, had zoveel zin ze te proberen door jullie lovende recensies!
Smerig? Het smaakt letterlijk zoals een donut, dus of je hebt ze in de wc laten vallen of je bent speciaal
Rustig maar, je hoeft je niet aangevallen te voelen ![]()
Ik vind ze veel compacter dan een donut? Daardoor heel droog en vond de witte chocolade vulling mierzoet… en ik kan wel tegen zoet maar dit was echt too much voor mij!
Maar je vond het smerig.
Nee, ik kan er eigenlijk geen een bedenken? Ik zie dat ik vies heb gezegd, dat is misschien een beetje overdreven, maar ik weet er eigenlijk geen een die ik een tweede keer zou kopen. Nu is het aanbod hier ook niet denderend qua vega opties, misschien dat dat meespeelt.
Welke vind jij dan lekker?
Heb je de Lazy Vegan maaltijden weleens geprobeerd? Ik vind de curry’s daarvan echt zo chill. Vind trouwens de bereidingswijze bij kant en klaar ook heel bepalend voor hoe lekker ik ze vind, vaak.
Welk land
Portugal! Ik heb hem hier nog steeds niet gezien ![]()
Oh droog? Ik heb ze vandaag gehad en vond ze helemaal niet droog, gewoon donutstructuur (wel supermarkt donut, niet zoals die van Dunkin’). En vond de binnenkant gewoon alsof er een blokje witte chocola in gesmolten was. Dat is natuurlijk ook gewoon echt zoet ![]()
Ik heb onwijs genoten; nieuwe favoriet van de ah gevonden! Maar ieder zo z’n ding haha
1/10, would not recommend
Ik vind de sweet & salty popcorn van propercorn heel lekker (alleen in de aanbieding vanwege de prijs
De albert heijn ligt echt helemaal vol met nieuwe producten. Vooral in het borrel en verpakketschap
Bij producten kan je een catogorie aanklikken, dan op het filter knopje en dan zie je een reeks met oa bonus en prijsfavoriet. Helemaal naar rechts opzij schuiven en dan staat er in het roze nieuw
Oh ik hoop zo erg dat ze dan ook hun chocopasta terug brengen
(in de Nederlandse winkel). Hoef ik het niet meer mee te slepen.
Deze zag ik daadwerkelijk in de winkel. Ik heb het maar laten liggen, want het ziet eruit alsof je buikkramp ervan krijgt.
Ik vond deze niet lekker! Er zit koude zure room o.i.d. aan de binnenkant. Zo’n vies mondgevoel!!
Goed dat je het zegt. Lojkt me vreselijk
Ik heb altijd moeite met structuren dus dit zal ik niets vinden