Nieuwe producten in de supermarkt #5

Oh droog? Ik heb ze vandaag gehad en vond ze helemaal niet droog, gewoon donutstructuur (wel supermarkt donut, niet zoals die van Dunkin’). En vond de binnenkant gewoon alsof er een blokje witte chocola in gesmolten was. Dat is natuurlijk ook gewoon echt zoet :crazy_face:

Ik heb onwijs genoten; nieuwe favoriet van de ah gevonden! Maar ieder zo z’n ding haha

2 likes

De appel en citroen variant heb ik gehaald want ik hou van zuur maar ik vond ze maar saai en zoet eigenlijk. Jammer Red Band, gelukkig heb ik die andere in de winkel gelaten :grin:

1 like

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand deze al heeft geprobeerd?

4 likes

1/10, would not recommend
Ik vind de sweet & salty popcorn van propercorn heel lekker (alleen in de aanbieding vanwege de prijs :joy:) maar deze vond ik echt smerig. Bijna knap hoe je het voor elkaar kunt krijgen dat popcorn rokerig, kazig, zoet en zout tegelijk smaakt. Ziet er ook uit alsof je mais hebt gepopt in je open haard want ze zijn viezig zwart/bruin

6 likes

De albert heijn ligt echt helemaal vol met nieuwe producten. Vooral in het borrel en verpakketschap

7 likes

Ik ben echt zo’n tut ik zou dit laten liggen om de verpakking. Die vieze hand erop met zo’n nagel brrrr

5 likes

Bij producten kan je een catogorie aanklikken, dan op het filter knopje en dan zie je een reeks met oa bonus en prijsfavoriet. Helemaal naar rechts opzij schuiven en dan staat er in het roze nieuw

5 likes

Deze gaan op me lijstje
Ik hou normaal altijd heel erg van hun repen

12 likes

Heel veel nieuwe do uts en muffins ecr

12 likes

Oh ik hoop zo erg dat ze dan ook hun chocopasta terug brengen :heart: (in de Nederlandse winkel). Hoef ik het niet meer mee te slepen.

5 likes

Deze zag ik daadwerkelijk in de winkel. Ik heb het maar laten liggen, want het ziet eruit alsof je buikkramp ervan krijgt.

6 likes

Ik vond deze niet lekker! Er zit koude zure room o.i.d. aan de binnenkant. Zo’n vies mondgevoel!!

2 likes

Goed dat je het zegt. Lojkt me vreselijk
Ik heb altijd moeite met structuren dus dit zal ik niets vinden

1 like

Ik vind deze geen aanrader. In België al lang te verkrijgen maar staat hier al maanden praktisch onaangeroerd in de kast. Vind (van de pure variant) de chocoladesmaak niet vol genoeg en niet lijkend op hun repen.

2 likes

O dit lijkt me uit de oven wel lekker maar dan kan je ook een focaccia nemen

2 likes

Ik kwam gisteren toevallig ook de mini witte chocolade berliner bolletjes tegen bij de AH. Als echte zuiderse berliner bollen kenner vind ik ze wel lekker, alleen wat droog/stroperig qua vulling. De normale met jam blijven daardoor toch wel m’n favoriet

2 likes

Ik had ze gisteren geprobeerd. Ik vond ze wel oké. Niet mega lekker, maar ook niet een zware teleurstelling. Als je van extreem zoet houdt (niveau roze koek) snap ik dat je het heel lekker vindt. Maar ik zou ze niet nog een keer kopen.

6 likes

Bij mij liggen ze nu in de winkel met zo’n bordje er bij “bekend van tiktok!!!” :joy:

8 likes

Ja dit klopt wel, ik ben ook team roze koek!

3 likes

Nee ik ga in het vervolg ook gewoon voor de normale berliner bol met jam. Die is toch wat minder droog

1 like