Nieuwe producten in de supermarkt #5

DeDeze ooit geproefd?
Ik vind deze echt goed smaken

4 likes

Nog niet! Maar misschien wel een goede om eens te proberen dan :smiley: Bedankt voor de tip!

3 likes

Ik vind het zo jammer dat de chocolade plakken zo duur zijn in Nederland

Hagelswag te koop bij de AH is echt heerlijk vind ik. Wil nooit meer ‘normale’ hagelslag nu

image

5 likes

Ik vind de pure van Fairtrade lekker.

1 like

En dan ook zoals het hoort abrikozenjam en niet de Hollandse variant met aardbeienjam!!

4 likes

Kwatta was van oorsprong juist een Nederlands chocolademerk uit Breda. In Brabant hoor je zelfs nog wel eens ‘kwatta’ gezegd worden in plaats van chocola (wel alleen door hele oude mensen hoor).
Maar tegenwoordig is het inderdaad een Belgisch merk en volgens mij kun je het in Nederland niet kopen. Jammer want de pure chocoladepasta is ook :ok_hand:

8 likes

Wow nog nooit geweten dat echte berliner bollen met abrikozenjam behoren te zijn. Weer wat geleerd!

5 likes

Trouwens vind ik dit een aanrader. Het smaakt precies zoals je denkt dat het smaakt. Naar kaneel en cake. Vind ik hem aan de dure kant? Ja. Kan ik het zelf beter maken? Waarschijnlijk wel maar daar heb ik niet altijd evenveel zin in. Maar het is vanaf maandag in de bonus en als je een kaneel lover bent (:raising_hand_woman:t2:), zou ik het zeker proberen.

11 likes

Jaa dit! Mijn oma noemde een chocoladereep ook altijd ‘unnu kwatta’ 🥹

6 likes

We hebben het hier wel (in delen), mn huisgenoot noemde hagelslag altijd kwattastrooisel haha

Haha hier wordt dat muizenstrontjes genoemd :smiling_face_with_tear:

6 likes

Volgensmij is deze nieuw
Heel goed knapperig en inderdaad een chocolade inhoud. De i hous smaakt naar brownie vind ik

12 likes

Deze zijn vgm niet nieuw maar wou ze toch ff tippen: deze muffins van appie. Vind ze persoonlijk lekkerder dan de verse muffins van AH. Goede chocoladesmaak, zitten stukjes in en lekker smeuïg.

12 likes

Ik zie nu net dat hertog tiramisu ijs heeft. Hopelijk heeft de supermarkt het hier🙏

2 likes

Ik vind het knapperige juist minder lekker dan de normale koeken. Deze had geloof ik een soort hazelnoot/nutella vulling? Smaak was wel erg lekker maar ik vond hem echt teveel kruimelen.

1 like

Ik vind de melk variant heel erg lekker!
Smaakt ook echt naar cote dor chocolade.

Weet alleen niet of het aan mij ligt of dat de verpakking zo mega onhandig is, toen ik het probeerde te openen ontstond er gewoon 1 groot gat ipv zo’n lipje wat eruit komt waarmee je kan strooien.

1 like

Gister deze twee gehad bij m’n soep-met-broodje en omg… echt 10/10 beide mega lekker!

9 likes

Ik ben echt jaloers op belgie soms

4 likes

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat wij deze dingen ook niet hebben? Die penotti waren iig 8 jaar geleden al in andere potten in het standaard Jumbo assortiment, dus mss komen ze dan nog terug.

Verder heb ik trouwens die kruidnootjes bij de Lidl gekocht 2 weken terug! Daar hebben ze dus nu ook 2 versies, de gewone en een karamelversie. Ik vind die mini kruidnootjes echt heerlijk door m’n kwark haha.

1 like