Haha hier wordt dat muizenstrontjes genoemd ![]()
Volgensmij is deze nieuw
Heel goed knapperig en inderdaad een chocolade inhoud. De i hous smaakt naar brownie vind ik
Deze zijn vgm niet nieuw maar wou ze toch ff tippen: deze muffins van appie. Vind ze persoonlijk lekkerder dan de verse muffins van AH. Goede chocoladesmaak, zitten stukjes in en lekker smeuïg.
Ik zie nu net dat hertog tiramisu ijs heeft. Hopelijk heeft de supermarkt het hier🙏
Ik vind het knapperige juist minder lekker dan de normale koeken. Deze had geloof ik een soort hazelnoot/nutella vulling? Smaak was wel erg lekker maar ik vond hem echt teveel kruimelen.
Ik vind de melk variant heel erg lekker!
Smaakt ook echt naar cote dor chocolade.
Weet alleen niet of het aan mij ligt of dat de verpakking zo mega onhandig is, toen ik het probeerde te openen ontstond er gewoon 1 groot gat ipv zo’n lipje wat eruit komt waarmee je kan strooien.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat wij deze dingen ook niet hebben? Die penotti waren iig 8 jaar geleden al in andere potten in het standaard Jumbo assortiment, dus mss komen ze dan nog terug.
Verder heb ik trouwens die kruidnootjes bij de Lidl gekocht 2 weken terug! Daar hebben ze dus nu ook 2 versies, de gewone en een karamelversie. Ik vind die mini kruidnootjes echt heerlijk door m’n kwark haha.
De witte Uno Penotti is echt een deceptie. Ik hoopte dat het zou smaken als de witte pasta uit duo penotti, maar het smaakt dus heel anders. Echt jammer, want ik eet alleen duo penotti voor de witte pasta haha
en de witte chocoladepasta van de appie?
Die lijkt daar het meest op
Wow goed idee net een soort van schuddebuikjes
Ik zie deze ook in de Nederlandse app staan! Behalve die bovenste.
De roomkaas feta olijf & tomaat vond ik lekker met wat Libanees brood, de dip mocht wel wat pittiger.
De warme dip roomkaas met gekaramelliseerde ui heb ik gekocht, maar nog niet geprobeerd. Hier kom ik nog op terug.
Jaaah die is echt zooo lekker! Een soort tapenade-hummusmix en dan helemaal plantaardig👌
Bij mijn jumbo verkopen ze nu ook die tompouce croissants van de bakker, vind er echt niks aan ![]()
Die mini pepernootjes hebben ze bij de Lidl. Karamel en choco
Ik dacht dat die ook gewoon naar witte chocola smaakte, of ik herinner me een verkeerde?
Dat witte van Duo Penotti is juist zo lekker maar ben nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen helaas.
Heeft iemand deze kruidnootjespasta al geprobeerd? Ik ben geïntrigeerd maar zal wel heel erg hetzelfde smaken als speculoos?
Is denk dat het inderdaad speculoosachtig is
Ik zit even te kijken en er is echt een enorme hoeveelheid zoet broodbeleg bij