Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat wij deze dingen ook niet hebben? Die penotti waren iig 8 jaar geleden al in andere potten in het standaard Jumbo assortiment, dus mss komen ze dan nog terug.

Verder heb ik trouwens die kruidnootjes bij de Lidl gekocht 2 weken terug! Daar hebben ze dus nu ook 2 versies, de gewone en een karamelversie. Ik vind die mini kruidnootjes echt heerlijk door m’n kwark haha.

1 like

De witte Uno Penotti is echt een deceptie. Ik hoopte dat het zou smaken als de witte pasta uit duo penotti, maar het smaakt dus heel anders. Echt jammer, want ik eet alleen duo penotti voor de witte pasta haha

4 likes

en de witte chocoladepasta van de appie?
Die lijkt daar het meest op

3 likes

Wow goed idee net een soort van schuddebuikjes

3 likes

Ik zie deze ook in de Nederlandse app staan! Behalve die bovenste.

4 likes

De roomkaas feta olijf & tomaat vond ik lekker met wat Libanees brood, de dip mocht wel wat pittiger.
De warme dip roomkaas met gekaramelliseerde ui heb ik gekocht, maar nog niet geprobeerd. Hier kom ik nog op terug.

4 likes

Jaaah die is echt zooo lekker! Een soort tapenade-hummusmix en dan helemaal plantaardig👌

1 like

En die lijkt me het lekkerst haha

2 likes

Bij mijn jumbo verkopen ze nu ook die tompouce croissants van de bakker, vind er echt niks aan :joy:

2 likes

Die mini pepernootjes hebben ze bij de Lidl. Karamel en choco

3 likes

Ik dacht dat die ook gewoon naar witte chocola smaakte, of ik herinner me een verkeerde?
Dat witte van Duo Penotti is juist zo lekker maar ben nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen helaas.

3 likes

Heeft iemand deze kruidnootjespasta al geprobeerd? Ik ben geïntrigeerd maar zal wel heel erg hetzelfde smaken als speculoos?

2 likes

Is denk dat het inderdaad speculoosachtig is
Ik zit even te kijken en er is echt een enorme hoeveelheid zoet broodbeleg bij

Ja het komt altijd in batches tegelijk per afdeling. Wil dan ook alles tegelijk uitproberen haha.

1 like

Niet een echt nieuwe
Maar starbucks white chocolate mocha en creamy mocha delight zijn er weer
Volgensmij was die white chocolate er vorig jaar ook al

4 likes

Ik heb hem geproefd! Lijkt wel een beetje op speculoos maar proef aan het einde ook wel kruidnoten. Maar het voldoet niet aan mijn verwachting helaas :sleepy:

5 likes

Zijn die chocohazelnotenpasta’s van Nocciolata trouwens de moeite? En welke dan? Juist de Bianco of de Crunchy versie? Ik heb volgens mij ooit die zonder cacao in België gekocht en dacht dat die niet zo bijzonder was, maar ik weet eigenlijk helemaal niet meer zeker of dat het die was. Vind ze ook te duur om ze nu even allemaal te halen.

2 likes

Ze zijn volgende week in de bonus (alsnog niet heel goedkoop). Ik vind de bianca heel lekker, de andere varianten nog nooit geproefd.

2 likes

Nee, deze week dus! (Of mss ook volgende week, maar iig ook nu) Dacht daarom even kijken. Thanks!

2 likes

Deze smaakt naar bueno vulling, vind dat altijd wel een aanrader

9 likes