Nieuwe producten in de supermarkt #5

Pizza bitterbal smaakt wel hoe ik het verwacht had
Kaas bitterbal smaakt wel naar een kaassoufle maar dan vind ik het minder lekker omdat het een soort kaasragout is

2 likes

:joy:

10 likes

Die heb ik ook nog liggen, ik moet nog proeven. Ik hou juist wel van de kaasragout, dus dit klinkt goed

3 likes

Zo vond ik het echt smaken. In een krokant jasje dan

2 likes

Ja dit is echt lekker idd! Ik had gister mijn familie te lunchen en iedereen, zelfs mijn vader die eerst dacht dat het rookvlees was, vond dit een succes.

1 like

Leuk!
Ik heb inmiddels de bietenversie ook geprobeerd en ik vind het op zich wel lekker, maar ik vind het wel alleen maar naar biet smaken zoals @Babka al zei haha. De structuur is iets anders, en de smaak is iets lichter maar verder heb ik gewoon het idee dat ik bietjes op een cracker eet.

1 like

Plus supermarkt:

Ik vond 2 nieuwe budgetlijnen vandaag.
Epixs chips in de smaken naturel, paprika, BBQ en Sour cream.

Lekker Anders (echt een geweldig prijswinnende naam, chapeau :skull:) diepvries snacks. Ik zag frikandellen, mexicano’s etc.

Heb een zak BBQ chips en een doos van die nep Mexicano’s gekocht, van t weekend ff testen. Als ze goed smaken schelen ze wel aanzienlijk in prijs.

4 likes

ik vermoed dat het antwoord is ‘omdat het goedkoper is om te maken’, maar waarom is bijna alle chips tegenwoordig ribbelchips? (of van die nepchips)

1 like

Ik heb de chips in sour cream onion op gisteren, die is erg lekker

3 likes

Ja geen idee? Ik vind het persoonlijk lekkerder door de structuur maar ik ben sowieso geen grote chips fan dus mijn mening is opzich niet heel belangrijk haha.
Er kon hier thuis niet gewacht worden dus we hebben het chippie nu inmiddels geproefd en het is werkelijk goor. Heb waarschijnlijk ook niet de beste keus gemaakt door BBQ smaak te kopen, maar man…alsof zijn uitgeschoten met de liquid smoke. Het smaakt naar een pakje shag, en de nasmaak is oprecht alsof je net 10 peuken hebt staan roken.

Koop deze dus niet, waarschijnlijk zijn de andere smaken minder indringend,

5 likes

Over Lekker en Anders: jaren geleden al bij de Deen een keer de kipkebabpizza gekocht, was geen aanrader. Smakeloos.

2 likes

Ik heb hiervan de naturel op! Vond hem lekker

Trauma aan dit merk, vooral i.c.m. frikandellen.
Maar, toch benieuwd naar de review. You never know :grimacing:

6 likes

Hahahah ik ga stuk. Dat er ook niemand in dat hele productieproces is geweest die zei ‘doe maar niet’

6 likes

Er is een nieuw merk ijsjes met de naam sou
De hazelnoot variant vond ik erg lekker, lijkt op de amandel van magnum oid maar dan met hazelnoot
De coco luna vond ik ook erg lekker met goede mango smaak en lekker met de stukjes kokos

Is lekker&anders niet het merk van de halal producten? Dus dat deze frikandellen enzo halal zijn? Want neppe mexicano vind je tegenwoordig overal wel (Lidl, Aldi iig)

2 likes

Dat wordt nergens specifiek vermeld dus ik denk t niet.

1 like

Volgens mij is t een nieuw merk waar superunie mee stunt.

Plus hoort onder superunie, zag t hier bij de netto ook. Heb frikandellen, kipkorns en hamburgers meegenomen dus hoop dat t meevalt. Nog niks ervan op

Nou ik heb zojuist zo’n mexicano of whatever geprobeerd. Om te beginnen werd ik al helemaal naar van de geur tijdens het bakken, een rare, weeïge pannenkoek lucht en had daardoor al meteen geen zin meer. Het smaakte ook ongeveer zo…een soort melige hap lucht met wat kruiden om het naar vlees te laten smaken, maar het was echt verschrikkelijk. Weggegooid, dus koop maar gewoon a-merk of een huismerk die wat duurder is dan deze lijn, want als je t weg moet pleuren van ellende bespaar je dus precies niks.
:nauseated_face:

3 likes

Superunie is een inkooporganisatie, niet een soort moederbedrijf van een aantal supermarkten

8 likes