Dat weet ik, ik ken ze erg goed. Maar daarom ligt het nu ineens in meerdere ketens.
@Hejira
Dat belooft niet veel goeds
Dat weet ik, ik ken ze erg goed. Maar daarom ligt het nu ineens in meerdere ketens.
@Hejira
Dat belooft niet veel goeds
volgens de site hebben ze een focus op wereldgerechtn en hollandse snacks
Ook echt wel dat die hamster-pasta op mijn boodschappenlijstje staat!
Oh yeah hier ook!
Eindelijk eens een leuk maar ook gezond alternatief voor de kids.
Omg die hamster pasta. Zo lief!
Zo tering ik koop heel soms dure hagelslag bij de chocolatier als ik in een decadente bui ben en die kost hetzelfde :")
Ze kunnen die zaanse huisjes in hun hol duwen. Wat een dom, elitair product weer.
Met jou? Ergens last van?
Zout lekker op, Evert.
Ja of verslik jezelf in een zaans huisje, TIJDENS je slaap.
Anywayyyy
Ik zag deze in de AH app en ik weet niet hoe nieuw nieuw is maar ik heb het nog niet eerder gezien. Vroegah gingen wij altijd naar Italië op vakantie en dan aten we heel vaak stokbroodjes met mortadella dus alleen al voor de nostalgie ga ik deze sowieso proberen.
Vooral ook heel leip dat het duurder is dan A-merk hagelslag (Venz).
Omg!! Ik heb deze wel eens gehad van een ander merk bij jumbo maar die was ranzig, hopelijk is deze lekker
Die fijnproevers kon je laatst met scoupy halen. Ik moet nog proeven
Iemand enig idee of deze lekker zijn? Zag het voorbijkomen op tiktok. Ik kon ze zelf helaas niet vinden dus nu twijfel ik om morgen een grotere lidl te zoeken
Mijn vriend heeft ze vandaag meegenomen dus als ik ze heb getest zal ik het reviewen
Ik heb deze wel eens gegeten! Ik vind ze echt heel erg lekker, vooral de chocola die ertussen zit