Nieuwe producten in de supermarkt #5

Oee, heel benieuwd naar die hagelslag specials.

2 likes

Vroeger hadden ze een keer een koffie special. Zo jammer dat ik die niet meer kan vinden

4 likes

Ja die heb ik wel gehad, die vond ik gewoon oké. Ik vind het jammer dat ze hier dus niet gewoon de extra dikke vlokken voor gebruiken. Die koffie hagels waren volgens mij ook extra fijn, dus geen bite.

haha die onderste: vier de feestelijke momenten van je kind. pardon, dit wil ik gewoon zelf eten hoor. Heb ik geen kind voor nodig

18 likes

Ahhhh die feestmuisjes! Wat schattig.

3 likes

Nieuw bij AH. Smaken uiteraard precies als de gewone M&M’s. Ze eten wel lekkerder :sweat_smile: omdat ze zo cute en klein zijn

12 likes

Is het qua formaat zoals smarties?

2 likes

Ze zijn kleiner dan Smarties denk ik.

Naast een gewone M&M:

5 likes

Zijn ze er weer? Woehoeeee dat zijn mijn lievelings
Bedankt voor het laten zien

8 likes

Pinda vulling ook of alleen chocola?

3 likes

Alleen chocolade

8 likes

Haha drie euro voor een portiezakje, ik wacht wel op een aanbieding

2 likes

Echt he! Het is dat ik ongesteld ben en daardoor niet naar de prijs heb gekeken.

Gelukkig zijn ze regelmatig in de bonus.

2 likes

Net deze meegenomen, moet ‘m nog proberen. Ik denk heel zoet en 3 paashaasjes maar toch op hoop van zegen haha.

13 likes

Oh ik heb nog de winter hagel van de Jumbo staan en daar zaten juist heel veel funnies in!

5 likes

Ik ontdek net ritter sport coffee crisp :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Ik denk totaal niet meer nieuw, maar heeft iemand als eens die uno penotti praline gehad? Ik hoorde dat die smaakt naar de binnenkant van een bueno dus heel benieuwd…

2 likes

Hahaha shit ik kom net van de jumbo en heb nu melk meegenomen :sob:

1 like

Ik heb hem van de normal
Geen idee of die ook in de jumbo ligt

4 likes

Ja die potten gaan zo snel op hier, echt heerlijk. Ik smeer het ook op koekjes en cake als er iemand onverwachts voor de deur staat.

4 likes