Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik zal ze nooit vergeven dat netflix & chill’d uit het assortiment gehaald is

3 likes

Klopt, is in t nieuws geweest. Inderdaad om minder dieren te hoeven slachten voor hetzelfde gewicht aan vlees. Dus niet een gevalletje mee op de high protein trend.

Voor de geïnteresseerden: Albert Heijn vermengt draaivlees met eiwit uit bloed | Veeteelt

5 likes

Meer stukjes koek en saus heb ik ook zeker geen bezwaar tegen :heart_eyes:

@Druppels dank, interessant artikel!

1 like

Wellicht zit ik er naast, maar de oranjevla die normaal rond april / mei in de winkels ligt is bij mijn weten ‘gewone’ vla met sinaasappelsmaak. Alsnog lekker en ik koop het meestal wel een of 2 keer. Maar nu stuitte ik op deze:

Zacht & Luchtig in sinaasappelsmaak! Wel een klein pak helaas, maar ik vind het veel lekkerder dan de oranjevla van vroeger. Heerlijk luchtig en fris. Komende week ga ik zeker terug voor nog een pak. :blush:

(O.a. bij AH en Jumbo).

8 likes

Ik vind ‘m ook heerlijk!

1 like

Vandaag deze pistache ijsjes gekocht, volgens mij 4 voor 4,50. De smaak is echt pistache en niet de neppe pistache aroma a la Almhof haha. Het zou nog lekkerder zijn met iets van citroen erin!

4 likes

Oooh hier ben ik benieuwd naar!! Gaat op mijn boodschappenlijstje

1 like

Ik heb deze net op; erg lekker

4 likes

Nu ben ik echt benieuwd of hij nog stae of pinda achtig smaakt

3 likes

liggen daar nu pinda’s bovenop??

4 likes

Pindavrije dressing en dan pinda’s in een zakje erbij doen haha

9 likes

Ja lekker maar eigenlijk bijna hetzelfde als die cheetos spinners? 7/10

Wowowowoow 10/10 :heart::heart::heart::heart:

9 likes

Goeie buit! Op de foto zit ook echt zo’n sterachtige schittering, bijna om de lading mee te dekken. :joy:

3 likes

Augurk-vodka ijs

Ik zag dat dit per begin juli te koop is, lijkt me echt niet lekker :nauseated_face:

7 likes

Van onze Oos! :cucumber:

3 likes

Is augurk en wodka dan zo’n populaire combinatie?

3 likes

Onze :cucumber:koning! Hij zal er vast een goed plan achter hebben zitten haha

@Schaakmat echt geen idee, misschien wordt dit weer zo een combinatie die we uiteindelijk lekker gaan vinden? Net als de vanille ijs met olijfolie trend

7 likes

Jaa is iets Oost-Europees volgens mij! Augurk eten/augurkensap drinken bij je wodka.

2 likes

Kreeg laatst op een feestje augurk bij m’n wodka, is sowieso een ding in Rusland blijkbaar

3 likes

Tiramisu Oreos. Ik vind ze meer naar ijskoffie smaken. Wel lekker!

10 likes