Ik zal ze nooit vergeven dat netflix & chill’d uit het assortiment gehaald is
Klopt, is in t nieuws geweest. Inderdaad om minder dieren te hoeven slachten voor hetzelfde gewicht aan vlees. Dus niet een gevalletje mee op de high protein trend.
Voor de geïnteresseerden: Albert Heijn vermengt draaivlees met eiwit uit bloed | Veeteelt
Meer stukjes koek en saus heb ik ook zeker geen bezwaar tegen
@Druppels dank, interessant artikel!
Wellicht zit ik er naast, maar de oranjevla die normaal rond april / mei in de winkels ligt is bij mijn weten ‘gewone’ vla met sinaasappelsmaak. Alsnog lekker en ik koop het meestal wel een of 2 keer. Maar nu stuitte ik op deze:
Zacht & Luchtig in sinaasappelsmaak! Wel een klein pak helaas, maar ik vind het veel lekkerder dan de oranjevla van vroeger. Heerlijk luchtig en fris. Komende week ga ik zeker terug voor nog een pak.
(O.a. bij AH en Jumbo).
Ik vind ‘m ook heerlijk!
Vandaag deze pistache ijsjes gekocht, volgens mij 4 voor 4,50. De smaak is echt pistache en niet de neppe pistache aroma a la Almhof haha. Het zou nog lekkerder zijn met iets van citroen erin!
Oooh hier ben ik benieuwd naar!! Gaat op mijn boodschappenlijstje
Nu ben ik echt benieuwd of hij nog stae of pinda achtig smaakt
liggen daar nu pinda’s bovenop??
Pindavrije dressing en dan pinda’s in een zakje erbij doen haha
Goeie buit! Op de foto zit ook echt zo’n sterachtige schittering, bijna om de lading mee te dekken.
Van onze Oos!
Is augurk en wodka dan zo’n populaire combinatie?
Onze koning! Hij zal er vast een goed plan achter hebben zitten haha
@Schaakmat echt geen idee, misschien wordt dit weer zo een combinatie die we uiteindelijk lekker gaan vinden? Net als de vanille ijs met olijfolie trend
Jaa is iets Oost-Europees volgens mij! Augurk eten/augurkensap drinken bij je wodka.
Kreeg laatst op een feestje augurk bij m’n wodka, is sowieso een ding in Rusland blijkbaar