Nu ben ik echt benieuwd of hij nog stae of pinda achtig smaakt
liggen daar nu pinda’s bovenop??
Pindavrije dressing en dan pinda’s in een zakje erbij doen haha
Goeie buit! Op de foto zit ook echt zo’n sterachtige schittering, bijna om de lading mee te dekken. ![]()
Van onze Oos! ![]()
Is augurk en wodka dan zo’n populaire combinatie?
Onze
koning! Hij zal er vast een goed plan achter hebben zitten haha
@Schaakmat echt geen idee, misschien wordt dit weer zo een combinatie die we uiteindelijk lekker gaan vinden? Net als de vanille ijs met olijfolie trend
Jaa is iets Oost-Europees volgens mij! Augurk eten/augurkensap drinken bij je wodka.
Kreeg laatst op een feestje augurk bij m’n wodka, is sowieso een ding in Rusland blijkbaar
Ja dat zou zogezegd beter zijn voor de alcoholopname als bescherming, alhoewel de persoon die dat uitlegde de dag erna werd weggevoerd met ambulance wegens dehydratie. (real housewives of miami seizoen 4 voor de geïnteresseerden haha)
Dit was (is vandaag nog) ook voor een probeer prijs bij de Dirk. Eindelijk de moed gevonden om te proberen. Dat er nog bijna niks uit is zegt genoeg in dit geval haha. Nee geen succes.
Ik proef wel kers maar niet lekker. Maar voor 99 cent ofzo vond ik het wel het proberen waard.
Jammer dat die bakjes altijd zo klein zijn. Eet jij dit dan als lunch?

Nu in de aanbieding bij de Hoogvliet. Smaakt echt naar die specifieke lolly ![]()
Had iemand deze al geplaatst? Ik vond ze mwah. Niet vies hoor, maar ze halen het zeker niet bij de gyoza van de toko, en wat mij betreft zeker geen 3,49 waard.
Omg €3,49 voor 5 gyoza’s ![]()
bijna horecaprijzen