Ja dat zou zogezegd beter zijn voor de alcoholopname als bescherming, alhoewel de persoon die dat uitlegde de dag erna werd weggevoerd met ambulance wegens dehydratie. (real housewives of miami seizoen 4 voor de geïnteresseerden haha)
Dit was (is vandaag nog) ook voor een probeer prijs bij de Dirk. Eindelijk de moed gevonden om te proberen. Dat er nog bijna niks uit is zegt genoeg in dit geval haha. Nee geen succes.
Ik proef wel kers maar niet lekker. Maar voor 99 cent ofzo vond ik het wel het proberen waard.
Jammer dat die bakjes altijd zo klein zijn. Eet jij dit dan als lunch?
Nu in de aanbieding bij de Hoogvliet. Smaakt echt naar die specifieke lolly
Had iemand deze al geplaatst? Ik vond ze mwah. Niet vies hoor, maar ze halen het zeker niet bij de gyoza van de toko, en wat mij betreft zeker geen 3,49 waard.
Omg €3,49 voor 5 gyoza’s
bijna horecaprijzen
Ik ben voor dit hippe blikje gevallen in de AH (het was ook nog zo mooi mat) maar dit is echt best wel chemisch zoet en goor, heb het niet opgedronken
Ik was al gealarmeerd door “high fibre”, volgende keer beter naar mijn gevoel luisteren
Zitten er dan ook klontjes in? Hoezo is dit high fiber?
Geen idee maar geen klontjes gelukkig
Volgens mij had de keuringsdienst van waarde hier een aflevering over. Dan worden er vezels uit een houtsoort oid toegevoegd, volgens mij had dat praktisch geen toegevoegde waarde voor je lichaam maar, je leest het hier al, denken mensen dan meteen: oeh extra vezels, dat moet goed zijn
Dit is zo lekker in de koffie . Ik kan niet goed tegen lactose (maar ben eigenwijs) en vind havermelk niet altijd lekker. 8/10 echt heel lekker.
Gekocht bij de jumbo.
Is dit nieuw? Zag het ineens liggen. Nog niet geprobeerd.
Ben bang dat het erg tegenvalt maar goed kom er maar op één manier achter.
Als je geen 7 euro wil uitgeven aan Häagen-Dazs, dan is dit echt een goede vervanger! Heel lekker romig is het ook.
Eindelijk deze op vandaag. Weet niet of het komt omdat ik te gehypet was door andere recensies maar ik vond ze tegenvallen.
Niet vies of zo, maar gewoon saai. Veel te weinig pistache, ik miste wat crunch en de slierten door het pistache ijs waren extreem gierig.IJs zelf was ook niet bijzonder lekker. Gewoon mwah. Wat anders, maar ik vind de witte biscoff ijsjes echt veel lekkerder, dikkere laag chocola, goede koekstukjes en gewoon best wat speculoospasta onder de laag chocola.
is het nieuw? eerste keer dat ik het in de winkel zag. Echt teleurstellend smaakloos, ik dacht dat het gewoon klaasieke zoute stojes gingen zijn met kaas over gestrooid, dat is niet het geval. Het zijn dikke buisjes waar een smaakloze kaasvulling in zit, geen zout gestrooid en wat kaas. Vind het echt niet denderend zowel qua smaak als textuur.
Volgens mij hebben ze dit al eerder gehad, ook met een soort pindakaas aan de binnenkant. Inderdaad vrij vlak van smaak, maar goed de originele vind ik ook helemaal niks.
hmm ja, ik had toevallig ook de gewone gekocht omdat het 1+1 was in bonus en de klassieke heb ik wel graag voor het zoute haha, al moet het dan ook echt geen bolletje zijn.
Nee, dit bestaat volgens mij echt al járen, inderdaad niet bijzonder. Ik vind de pindavariant wel beter.