Die heb ik jaren geleden een keer gehad, vind er ook niks aan. Niet echt nieuw dus, maar kan best dat ze er een tijd uitgewerkt zijn en nu weer terug zijn, geen idee
Wat grappig dat erop staat âlaag in vezelsâ. Meestal is âhoog in vezelsâ het paradepaardje
Bestaat denk ik al 20 jaar
Deze ken ik nog van mijn jeugd
Toen vond ik ze heerlijk. Net zoals de pretzels met pinda
Maar toen waren ze smaakvoller en zouter en dikker. Echt achteruitgegaan
Ze hebben zelf een tijdje een kokos curry smaak gehad
Ik zag net dat ze 3 nieuwe ijssmaken hebben bij de albert heijn die me wel lekker leken (ze hebben er meer nu)
Maar 7.99 gaat me te ver, zelfs ben and jerrys lijkt dan goedkoop
Ok, ik heb vandaag een 2e op en die was wel beter. Veel meer pistachepasta en hij was nu ook wat kouder en dat helpt met de textuur. Krijgt wel een extra puntje dus.
Ja ik vond het na de 1e x ook mwuah, maar hoe vaker je eet hoe lekkerder het wordt ofzo haha
Dit zijn echt elite ijsjes. Holy moly zo lekker!
Het is een soort kruising tussen waterijs en sorbetijs ofzo.
Bij de AH gekocht.
Can confirm, echt next level ijsjes. Zoân goede meloensmaak ook.
Klinkt geweldig behave dat ik meloen vies vind. Zijn er ook andere smaken?
Edit: Google bestaat natuurlijk. Ik zie dat ze ook in mango en kokos bestaan, mijn absolute lievelingssmaken. Hopelijk ook bij de gewone supermarkt de verkrijgen.
Ik heb de mango niet gezien bij mijn AH die lijkt mij nog lekkerder
Heb je hem al getest? Ben wel heel benieuwd!
Hahaha nee ik durf niet. Mijn gevoel zegt dat het vast alleen maar kan tegenvallen als het er zo geweldig uit ziet.
Voor mango liefhebbers heeft de plus trouwens (normale) mango waterijsjes. Gruwelijk lekker
Jumbo ook huismerk mango ijsjes, heerlijk inderdaad!
Of bij een Indiase of Pakistaanse supertoko Mango Kulfi heerlijk. Wel ontzettend machtig.
Ik heb deze als semi-grapje gekocht voor een half-Tsjechische vriendin en ik heb maar 1 hap gehad maar ik vond het best lekker! Eigenlijk gewoon standaard mierzoet waterijs met een zuur, kruidig bijsmaakje. Echt niet augurkig, noch wodka-achtig.
Ohhh heb je een adresje waar ik dit kan kopen? Ben echt benieuwd
Deze ijsjes heb ik vorige week ontdekt bij de Deka. Erg lekker, echt een aanrader! Er waren ook nog 2 andere smaken waaronder speculoos
Ja deze heeft de Plus ook!