Can confirm, echt next level ijsjes. Zo’n goede meloensmaak ook.
Klinkt geweldig behave dat ik meloen vies vind. Zijn er ook andere smaken?
Edit: Google bestaat natuurlijk. Ik zie dat ze ook in mango en kokos bestaan, mijn absolute lievelingssmaken. Hopelijk ook bij de gewone supermarkt de verkrijgen.
Ik heb de mango niet gezien bij mijn AH
die lijkt mij nog lekkerder
Heb je hem al getest? Ben wel heel benieuwd!
Hahaha nee ik durf niet. Mijn gevoel zegt dat het vast alleen maar kan tegenvallen als het er zo geweldig uit ziet. ![]()
Voor mango liefhebbers heeft de plus trouwens (normale) mango waterijsjes. Gruwelijk lekker
Jumbo ook huismerk mango ijsjes, heerlijk inderdaad!
Of bij een Indiase of Pakistaanse supertoko Mango Kulfi
heerlijk. Wel ontzettend machtig.
Ik heb deze als semi-grapje gekocht voor een half-Tsjechische vriendin en ik heb maar 1 hap gehad maar ik vond het best lekker! Eigenlijk gewoon standaard mierzoet waterijs met een zuur, kruidig bijsmaakje. Echt niet augurkig, noch wodka-achtig.
Ohhh heb je een adresje waar ik dit kan kopen? Ben echt benieuwd
Deze ijsjes heb ik vorige week ontdekt bij de Deka. Erg lekker, echt een aanrader! Er waren ook nog 2 andere smaken waaronder speculoos ![]()
Ja deze heeft de Plus ook!
Kan best kloppen inderdaad! Alle supermarkten met als huismerk gwoon heeft hetzelfde inkoopcentrum geloof ik.
Haha ja ik zag van de week ook een review van snackspert dat het best lekker was
ga het toch ook maar eens proberen
Hou op! Mijn moeder kocht deze zo’n 8 jaar geleden altijd bij de toko bij ons in de buurt, tot ze ze daar ineens niet meer hadden. Sindsdien nooit meer kunnen vinden. Tegenwoordig weet ik dat veel toko’s ze (weer) hebben, maar daar zijn ze nu altijd uitverkocht. Morgen de ah maar proberen🤤
Een vegan maaltijdsalade met vleesvervanger bij de Lidl! Nog niet geprobeerd maar ik vind het wel top dat er meer keus komt in de maaltijdsalades.
Ik had deze een paar weken terug en ik vind m wel lekker. Er zitten bonen in ipv pasta of granen ofzo en dat vond ik zelf ook wel weer chill. Prima smaak verder en genoeg kip
Wel jammer dat ze dan kiezen voor citroen/knoflook/chiliSMAAK in plaats van er echt een beetje bij te doen. Ik denk dat het lekkerder is om een goeie olijfolie te kopen en als je het nodig hebt zelf te mengen met een van de smaken (een chilipeper kun je er sowieso permanent aan toevoegen, de rest denk ik eigenlijk ook wel)
Als je even in een flits kijkt zijn het net die chocoladerepen, ik dacht nog dat is wel heel speciaal