Nieuwe producten in de supermarkt #5

AH Excellent heeft toch ook een chili olie waar gewoon chili inzit?

Edit:
Deze om precies te zijn

3 likes

Ik zag ineens stoomsoep liggen bij de stoommaaltijden bij de AH, was lekker!

1 like

Ken je de stoommaaltijden van de albert heijn?
Het gaat in feite hetzelfde, dit zijn noedelsoepen als het goed is

3 likes

Hier net de nieuwe (volgens de verpakking) Iglo stoommaaltijden op. Die met zalm/pasta en met kip/noedles.

Rook best goed maar het valt echt tegen. Ik proef eigenlijk maar 1 smaak en nu als nasmaak oude knoflook. De kip smaakte naar water.

Was in de aanbieding maar zou dit echt nooit meer opnieuw kopen.

Dit smaakt in de verste verte niet naar suikerspin.

giphy-downsized

6 likes

Waar smaakt het dan naar?

4 likes

Het heeft eigenlijk niet eens een smaak :sweat_smile: het is alleen maar ‘zoet’.

4 likes

Maar is t lekker?

2 likes

Het is wel lekker!

2 likes

@Michonne toevallig ook net gekocht.

Ze zijn licht zurig? Niet echt zuur-zuur, maar fruitig zuur? Lastig om te beschrijven. Er zit zo’n suikerlaagje omheen. Ik vind ze verder ook vooral erg zoet.

Er is ook een popcorn variant. Smaakt totaal niet naar popcorn, maar naar een soort chemische pandan? Beetje random.

Wel oké, maar niet heel bijzonder.

6 likes

Ik vond die popcorn naar boter smaken

1 like

Ja, nu je het zegt! Dat is een betere vergelijking.

2 likes

Deze smaken wel naar ijsthee. Alsof je kauwt op ijsthee hahaha. Smaken lekker!

11 likes

Toevallig naar de Hoogvliet geweest?!

Deze heb ik ook gekocht. En ze smaken inderdaad naar icea tea. Super lekker!

2 likes

Ik heb ze van de AH!

5 likes

afbeelding

Staat op dat hij nieuw is, ik kende hem iig nog niet. Lekker, maar de lime proef ik eigenlijk niet.

3 likes

Niet echt nieuw, want deze vrucht groeit al 2000 jaar in China, maar ik heb dit dus gevonden in de koeling bij Amazing Oriental. Is blijkbaar fruit wat maar een paar weken per jaar in het seizoen is en ook lastig goed te houden dus je ziet het bijna nooit. Heb er 9,95 voor betaald en was echt elke cent waard. Zoo lekker. Is dus een vrucht die je gewoon zo kan afhappen, met een pit zoals bij kersen in het midden (heb nog een foto op m’n snackaccount maar kan t ook hier plaatsen). Beetje textuur van een aardbei/ sinaasappel en is beetje kruising tussen frambozen/ granaatappel/ aardbei en dan mss ook heel licht kruidig. Echt superlekker! Maar dus nog mss alleen vandaag of paar dagen (want al einde seizoen en wordt snel slecht) te verkrijgen dus dacht deel de tip hier als je langs een Amazing Oriental komt vandaag.

54 likes

Relatief! Heb dit vorig jaar ergens gekocht. Vond de crème wel lekker maar de buitenkant niet zo geslaagd, te droog. Dan vind ik een Happy Hippo of Kinder Bueno veel lekkerder.

2 likes

Jaa zeker doen voor die paar euro. Misschien als ik het in (ijs)koffie ofzo had gedipt dat het beter was geweest.

5 likes

Is dit niet eigenlijk zo’n nijlpaard van kinder maar dan langwerpig? Ben wel benieuwd

1 like