Kan best kloppen inderdaad! Alle supermarkten met als huismerk gwoon heeft hetzelfde inkoopcentrum geloof ik.
Haha ja ik zag van de week ook een review van snackspert dat het best lekker was ga het toch ook maar eens proberen
Hou op! Mijn moeder kocht deze zo’n 8 jaar geleden altijd bij de toko bij ons in de buurt, tot ze ze daar ineens niet meer hadden. Sindsdien nooit meer kunnen vinden. Tegenwoordig weet ik dat veel toko’s ze (weer) hebben, maar daar zijn ze nu altijd uitverkocht. Morgen de ah maar proberen🤤
Een vegan maaltijdsalade met vleesvervanger bij de Lidl! Nog niet geprobeerd maar ik vind het wel top dat er meer keus komt in de maaltijdsalades.
Ik had deze een paar weken terug en ik vind m wel lekker. Er zitten bonen in ipv pasta of granen ofzo en dat vond ik zelf ook wel weer chill. Prima smaak verder en genoeg kip
Wel jammer dat ze dan kiezen voor citroen/knoflook/chiliSMAAK in plaats van er echt een beetje bij te doen. Ik denk dat het lekkerder is om een goeie olijfolie te kopen en als je het nodig hebt zelf te mengen met een van de smaken (een chilipeper kun je er sowieso permanent aan toevoegen, de rest denk ik eigenlijk ook wel)
Als je even in een flits kijkt zijn het net die chocoladerepen, ik dacht nog dat is wel heel speciaal
Ik zag ineens stoomsoep liggen bij de stoommaaltijden bij de AH, was lekker!
hoe kan soep gestoomd zijn? is toch per definitie gekookt?
Ken je de stoommaaltijden van de albert heijn?
Het gaat in feite hetzelfde, dit zijn noedelsoepen als het goed is
Hier net de nieuwe (volgens de verpakking) Iglo stoommaaltijden op. Die met zalm/pasta en met kip/noedles.
Rook best goed maar het valt echt tegen. Ik proef eigenlijk maar 1 smaak en nu als nasmaak oude knoflook. De kip smaakte naar water.
Was in de aanbieding maar zou dit echt nooit meer opnieuw kopen.
Waar smaakt het dan naar?
Het heeft eigenlijk niet eens een smaak het is alleen maar ‘zoet’.
Maar is t lekker?
Het is wel lekker!
@Michonne toevallig ook net gekocht.
Ze zijn licht zurig? Niet echt zuur-zuur, maar fruitig zuur? Lastig om te beschrijven. Er zit zo’n suikerlaagje omheen. Ik vind ze verder ook vooral erg zoet.
Er is ook een popcorn variant. Smaakt totaal niet naar popcorn, maar naar een soort chemische pandan? Beetje random.
Wel oké, maar niet heel bijzonder.
Ik vond die popcorn naar boter smaken