Ja, nu je het zegt! Dat is een betere vergelijking.
Toevallig naar de Hoogvliet geweest?!
Deze heb ik ook gekocht. En ze smaken inderdaad naar icea tea. Super lekker!
Ik heb ze van de AH!
Staat op dat hij nieuw is, ik kende hem iig nog niet. Lekker, maar de lime proef ik eigenlijk niet.
Niet echt nieuw, want deze vrucht groeit al 2000 jaar in China, maar ik heb dit dus gevonden in de koeling bij Amazing Oriental. Is blijkbaar fruit wat maar een paar weken per jaar in het seizoen is en ook lastig goed te houden dus je ziet het bijna nooit. Heb er 9,95 voor betaald en was echt elke cent waard. Zoo lekker. Is dus een vrucht die je gewoon zo kan afhappen, met een pit zoals bij kersen in het midden (heb nog een foto op m’n snackaccount maar kan t ook hier plaatsen). Beetje textuur van een aardbei/ sinaasappel en is beetje kruising tussen frambozen/ granaatappel/ aardbei en dan mss ook heel licht kruidig. Echt superlekker! Maar dus nog mss alleen vandaag of paar dagen (want al einde seizoen en wordt snel slecht) te verkrijgen dus dacht deel de tip hier als je langs een Amazing Oriental komt vandaag.
Relatief! Heb dit vorig jaar ergens gekocht. Vond de crème wel lekker maar de buitenkant niet zo geslaagd, te droog. Dan vind ik een Happy Hippo of Kinder Bueno veel lekkerder.
Jaa zeker doen voor die paar euro. Misschien als ik het in (ijs)koffie ofzo had gedipt dat het beter was geweest.
Is dit niet eigenlijk zo’n nijlpaard van kinder maar dan langwerpig? Ben wel benieuwd
Ik heb ze ook pas voor het eerst geproefd, maar was een beetje underwhelmed. Kinder heeft zeker lekkerdere dingen!
Geen idee of ze nieuw zijn maar dit zijn wel echt de lekkerste ijsjes:
https://www.ah.nl/producten/product/wi493719/lotus-biscoff-speculoos-roomijs-witte-chocolade
Ja!! Wel echt de witte. De melkchocolade variant vond ik tegen verwachting in niks aan
En ook de grote witte, want die hebben nog koekstukjes in het ijs.
Oh hier juist andersom. De melkchocolade vinden we echt heerlijk De witte juist minder. Minder smaak ofzo.
Yes, op alle plekken waar ik zocht vond ik ze niet, tot ik laatst cheddar wilde kopen en ze daar naast zag liggen met 35% korting. Meteen 2 pakjes meegenomen, alleen nog in de oven gedaan, vervolgens op een pistoletje met verder niks (ze waren aan de datum dus was ik alle keren weinig creatief maar wel hongerig).
Oké maar hoe vond je ze!?’v
Sorry ja dus echt heel lekker! Dus ook zonder ander beleg, ja deze ga ik nog vaak halen!
Was het cheesy?
het doet me een beetje denken aan een kaasje uit de oven om mee te fonduen, maar dan kleiner en op een broodje. Nu alweer zin in
Waar in de supermarkt kan je deze vinden? Ik heb er laatst ook naar gezocht maar ik wist eigenlijk niet waar te zoeken. Bij de cheddar, in het gewone kaas schap?