Ik heb ze ook pas voor het eerst geproefd, maar was een beetje underwhelmed. Kinder heeft zeker lekkerdere dingen!
Geen idee of ze nieuw zijn maar dit zijn wel echt de lekkerste ijsjes:
https://www.ah.nl/producten/product/wi493719/lotus-biscoff-speculoos-roomijs-witte-chocolade
Ja!! Wel echt de witte. De melkchocolade variant vond ik tegen verwachting in niks aan
En ook de grote witte, want die hebben nog koekstukjes in het ijs.
Oh hier juist andersom. De melkchocolade vinden we echt heerlijk
De witte juist minder. Minder smaak ofzo.
Yes, op alle plekken waar ik zocht vond ik ze niet, tot ik laatst cheddar wilde kopen en ze daar naast zag liggen met 35% korting. Meteen 2 pakjes meegenomen, alleen nog in de oven gedaan, vervolgens op een pistoletje met verder niks (ze waren aan de datum dus was ik alle keren weinig creatief maar wel hongerig).
Oké maar hoe vond je ze!?’v
Sorry ja dus echt heel lekker! Dus ook zonder ander beleg, ja deze ga ik nog vaak halen!
Was het cheesy? ![]()
het doet me een beetje denken aan een kaasje uit de oven om mee te fonduen, maar dan kleiner en op een broodje. Nu alweer zin in ![]()
Waar in de supermarkt kan je deze vinden? Ik heb er laatst ook naar gezocht maar ik wist eigenlijk niet waar te zoeken. Bij de cheddar, in het gewone kaas schap?
Yes, bij mijn ah stond het naast de plakjes plastic cheddar
Pfff deze zijn zo lekker heb echt al wat pakken versleten hiervan. Niet normaal en idd de grote witte!!!
Wat is het? Het lijkt een beetje op een burger van camembert?
Ja dat lijkt het ook, 50+ tomino en smelt lekker!
Nee he ik wilde deze dus kopen maar ze hadden ze niet meer
Misschien maar goed dat ik ze nooit geprobeerd heb net zoals de 100 andere dingen die ik mis omdat ze eruit gehaald zijn
Ik ga zo op jacht naar deze kaasburgers. Heb nog briochebuns, wat zou er verder lekker tussen zijn? Gewoon tomaat en sla of iets spannenders? Peer, vijg of nectarine en dan balsamico ofzo?
En deze vegan ijsjes wil ik even tippen:
Er zitten kruimels cheesecake taartbodem (?) in, niet veel maar toch best lekker
Jaaaaa ik vond deze heel lekker!