Yes, bij mijn ah stond het naast de plakjes plastic cheddar
Pfff deze zijn zo lekker heb echt al wat pakken versleten hiervan. Niet normaal en idd de grote witte!!!
Wat is het? Het lijkt een beetje op een burger van camembert?
Ja dat lijkt het ook, 50+ tomino en smelt lekker!
Nee he ik wilde deze dus kopen maar ze hadden ze niet meer
Misschien maar goed dat ik ze nooit geprobeerd heb net zoals de 100 andere dingen die ik mis omdat ze eruit gehaald zijn
Ik ga zo op jacht naar deze kaasburgers. Heb nog briochebuns, wat zou er verder lekker tussen zijn? Gewoon tomaat en sla of iets spannenders? Peer, vijg of nectarine en dan balsamico ofzo?
En deze vegan ijsjes wil ik even tippen:
Er zitten kruimels cheesecake taartbodem (?) in, niet veel maar toch best lekker
Jaaaaa ik vond deze heel lekker!
Ik vond de brownie versie hiervan ook wel goed te doen!
Hier in de ene supermarkt een leeg schap en inderdaad ook zoân âbinnenkort niet meer verkrijgbaarâ, maar één AH verderop gewoon drie pakjes kunnen scoren met 35% korting (en de datum van morgen) en daar op het schap geen melding dat ze binnenkort niet meer verkrijgbaar zouden zijn, dus misschien gaan ze alleen in sommige supermarkten uit het assortiment en blijven ze in andere?
Nog even over die kaasburgers: het is gewoon het kaasje zelf, zonder verdere bewerking die er een âburgerâ van zou moeten maken. Dat is verder prima, maar betekent dus ook dat je elders het kaasje kan scoren en dan heb je hetzelfde product. De kaas is Tomino.
Overigens wel ergerniswekkend dat op de verpakking staat: bak de kaas in 3-4 minuten gaar. Hoezo âgaarâ? Het is kaas âŠ
Oh dit klinkt lekker!
Ik vind deze erg lekker!
Weer even een geweldige Hoogvliet-tip. Vanaf woensdag (bij mijn winkel dus nu al) in de aanbieding voor âŹ7. In heel veel verschillende kleuren.
Late reactie excuus, denk dat je ze al op hebt en ben benieuwd wat je ermee hebt gedaan en wat je er van vond.
Ik vind het zelf lijken op Mont dâor maar dan een kleine versie, en Mont dâor eet ik eigenlijk ook alleen met (verschillende soorten) brood, soms met nachos/augurkjes/zilveruitjes om te dippen.
Dus ik doe er eigenlijk niets bij en dat vind ik lekker, Cheesy
Bij een vloeibare kaas fondue in pan doe ik wel dingen als courgette, bloemkool, broccoli etcetera, maar niet bij een over-smelt-kaas achtig iets. MAar ik snap wel dat het de bedoeling is van deze gezien de naam burger
@Eline_A jaa maar dat had ik eerst ook, de 35% korting en nog geen melding over verkrijgbaarheid, dat was pas toen ik (een week?) later weer kwam!
Ik weet dat het Tomino is maar die zie ik hier eigenlijk nooit ergens, ook niet bij (kaas) speciaalzaken, zelfs niet in de groothandels.
Zo geldt ook voor Mont dâOr meestal alleen rond de kerst verkrijgbaar is.
2 jaar geleden was er ook een andere uitvoering van Chaumes bij de AH, voor in de oven, ook zo lekker
Moest even Mont d or googelen - moet nu aan die te lekkere Jura kaas chips van Brets denken. Goede ideeen iig!
Kon de kaasburgers eerst niet vinden maar het is gelukt. Ik ga ze zondag op de bbq leggen en dan in een broodje met rode ui gebakken in balsamico, wat rucola en als ik ze kan vinden vijgen.
Oh wat jammer want het klinkt heerlijk.