Nieuwe producten in de supermarkt #5

Verdorie er worden zo twee zakken bij me bezorgd :sob:

Edit: vind dit echt amazing

9 likes

Wat zegt het over mij dat ik dit juist als een aanbeveling zie :joy:

10 likes

Ik vond het ook erg lekker, wel sterke botersmaak ja

4 likes

Is dit een terugkerend iets? Kan iemand die het al kent me vertellen of het lekker is?

1 like

Ja, heb ze nu 2 keer eerder gehaald bij de Italiaanse week. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft dus ;). Wel veel chocolade in verhouding tot de pistache, zoveel dat je echt moeite moet doen de pistache te proeven. Heb wel het idee dat stuk duurder zijn geworden…

1 like

Ja, met de Italië weken. Ik hem m tijdje terug gehad, vond het heel chemisch en heb weggegooid, geen aanrader!

2 likes

Ik vond het ook niet fantastisch. Je proeft vooral gewoon chocola.

2 likes

Iemand al de nieuwe ‘comfort bowls’ gespot bij de appie? Ben zo benieuwd!

1 like

Ja! Ze liggen hier bij de noodles/soep. Ik had verwacht bij de hak zakken.

Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar ben benieuwd naar Marokkaanse stoof en de orzo.

5 likes

Ik dacht helemaal oehhh lekker maar ze hebben overal onzinnige gluten in gestopt behalve de jackfruit (wat me dan weer wat minder aanspreekt) dus dat is balen voor mij :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ooh, ik vind deze dus wel echt fantastisch :heart_eyes:

3 likes

Geen idee of dit hier hoort maar ze hebben de afbak kaiserbroodjes van de AH vernieuwd (of dit is al een lange tijd en ik loop achter) en nu smaken ze meer zoals ze horen te smaken, knapperiger en luchtiger!

11 likes

Is al een tijdje ja, maar ze zijn inderdaad onwijs lekker!

3 likes

Goed nieuws, thanks :+1:t3:

2 likes

Nieuw bij Aldi

9 likes

Ik zie .be, iemand dit in NL ook al gespot?

2 likes

Een vriendin uit Zwolle heeft deze al in huis ja

1 like

Ik ben nu de comfortbowl met tomaat en orzo aan het eten. De verpakking:

Het prutje:

Het smaakt naar een dikkere tomatensoep (voor de kenner, die van Unox met courgette, wortel en gehaktballetjes).
6/10 zou het niet nog eens kopen

16 likes

Dank voor deze review, ik had hem in mijn mandje bij de appie maar gelijk eruit gehaald :joy:

5 likes

Ze kunnen het zo verkopen als koude minestrone. Het ziet er niet appetijtelijk eruit

3 likes