Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik dacht helemaal oehhh lekker maar ze hebben overal onzinnige gluten in gestopt behalve de jackfruit (wat me dan weer wat minder aanspreekt) dus dat is balen voor mij :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ooh, ik vind deze dus wel echt fantastisch :heart_eyes:

3 likes

Geen idee of dit hier hoort maar ze hebben de afbak kaiserbroodjes van de AH vernieuwd (of dit is al een lange tijd en ik loop achter) en nu smaken ze meer zoals ze horen te smaken, knapperiger en luchtiger!

11 likes

Is al een tijdje ja, maar ze zijn inderdaad onwijs lekker!

3 likes

Goed nieuws, thanks :+1:t3:

2 likes

Nieuw bij Aldi

10 likes

Ik zie .be, iemand dit in NL ook al gespot?

2 likes

Een vriendin uit Zwolle heeft deze al in huis ja

1 like

Ik ben nu de comfortbowl met tomaat en orzo aan het eten. De verpakking:

Het prutje:

Het smaakt naar een dikkere tomatensoep (voor de kenner, die van Unox met courgette, wortel en gehaktballetjes).
6/10 zou het niet nog eens kopen

16 likes

Dank voor deze review, ik had hem in mijn mandje bij de appie maar gelijk eruit gehaald :joy:

5 likes

Ze kunnen het zo verkopen als koude minestrone. Het ziet er niet appetijtelijk eruit

3 likes

Ziet er exact uit als een potje babyvoeding :sweat_smile:

10 likes

Er zal vast ergens heel klein serveersuggestie staan…

3 likes

Deze bowl bevat extra veel saus, puur comfort food!

De comfort is discutabel, maar het bevat inderdaad veel saus

4 likes

Ongevraagde tip :joy: dit recept van de groene bakplaat

Super makkelijk te maken en heel lekker!

5 likes

Ik heb de verpakking even uit de vuilnisbak gevist , maar dat is niet het geval.
‘Aan deze bowl hoef je niks meer toe te voegen!’ staat er wel op

4 likes

Wel een leuk bord!

5 likes

Dit ziet er wel precies uit als iets waar ik heel veel zin in kan hebben als ik mega brak ben en dan met heel veel extra kaas.

6 likes

Die buschauffeur van Iris uit B&B zou dit gewoon een heerlijke tomatensalade noemen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik zag net dit voorbijkomen en ik lees mee in het wat je van ver haalt is lekkerder topic en daar hadden ze het toevallig ook over verschillende bouilions
Ben benieuwd of dit er op zal lijken

1 like