Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ziet er exact uit als een potje babyvoeding :sweat_smile:

10 likes

Er zal vast ergens heel klein serveersuggestie staan…

3 likes

Deze bowl bevat extra veel saus, puur comfort food!

De comfort is discutabel, maar het bevat inderdaad veel saus

4 likes

Ongevraagde tip :joy: dit recept van de groene bakplaat

Super makkelijk te maken en heel lekker!

5 likes

Ik heb de verpakking even uit de vuilnisbak gevist , maar dat is niet het geval.
‘Aan deze bowl hoef je niks meer toe te voegen!’ staat er wel op

4 likes

Wel een leuk bord!

5 likes

Dit ziet er wel precies uit als iets waar ik heel veel zin in kan hebben als ik mega brak ben en dan met heel veel extra kaas.

6 likes

Die buschauffeur van Iris uit B&B zou dit gewoon een heerlijke tomatensalade noemen :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik zag net dit voorbijkomen en ik lees mee in het wat je van ver haalt is lekkerder topic en daar hadden ze het toevallig ook over verschillende bouilions
Ben benieuwd of dit er op zal lijken

1 like

Dit hadden ze eerder in gedroogde blokjes, was heel lang niet verkrijgbaar. Ideaal, ik gebuikte het altijd als extra smaakmaker in soep.

1 like

Geen idee of dit echt nieuw is maar wel voor mij. Iig echt een topsnack, lekker bros en hartig. Nadeel is dat je zo’n doosje in een holle kies stopt. Voordeel is dat ze 4 smaken hebben dus binnenkort ff de rest proberen.

9 likes

AH Gevouwen flatbread naturel #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578973

Heel lekker! Lijkt vooral op zo’n dikke Griekse pita. Lekker zacht, goede smaak.

4 likes

Oeh dit klinkt lekker, proef je de zongedroogde tomaat ook goed?

2 likes

Je proeft het een beetje op de achtergrond, niet heel heftig iig.

3 likes

Kapot!!! Lekker

19 likes

Ze zijn niet nieuw, maar ik kom vrijwel nooit bij de Jumbo en zag deze potjes yoghurt staan en ze zijn zó ontzettend lekker! Er zijn meer smaken en er is ook nog een chocolademousse :drooling_face:

21 likes

Die zijn zoo lekker!! Dacht dat ze niet meer in NL verkrijgbaar waren, omdat mijn appie ze niet meer had.
Ga morgen gelijk naar de jumbo :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

5 likes

Ik ben net voor de tweede keer vandaag gegaan om nog wat te halen. Beetje duur wel, maarja het is vakantie en ik ben niet in Frankrijk.

8 likes

Ohh maar ik moet ineens denken aan dat je vroeger bij de ah, bij de verse dips, hummus had met chocoladesmaak. Zoooo lekker was die, niet normaal. At gewoon met een lepeltje die bak in één keer leeg

5 likes

Hahah ja daar moest ik ook gelijk aan denken en die was inderdaad heel lekker! Choco banaan van maza had ik!