Er is ook nog amandel rozijn. Misschien vinden kinderen dit wel lekker. Heb de choco meegenomen. Zal hem morgen proberen, op een rijstwafel denk ik.
lijkt me wel een goed alternatief als je palmolie probeert te vermijden
nog nooit gezien!
Mijn peuter van 3, die een beetje verpest is al door chocopasta en hagelslag maar verder niet dat ze alleen maar cake en koek eet, duwde het van zich af “VIES”.
En die van 1 die nog niet verpest is gooide het van zich af en ging er letterlijk van door maar misschien had hij geen honger.
Ik heb ook geproefd en moet zeggen als een combi van witte bonen, suiker en cacao je aanspreekt zul je het vast lusten want daar smaakt het gewoon naar.
Miskoop, ga het niet nog eens kopen.
Die chocohummus die hier eerder is gepost vond ik wel heel lekker trouwens! Dus het ligt er niet aan dat ik zo’n product überhaupt niet zou lusten.
En die is ook echt lekker! In ieder geval die bovenste
Haha nee ja inderdaad klinkt hdp
Klinkt een beetje als amandelspijs van witte bonen, behalve de cacao dan. En dat is niet vies maar gewoon lekker dus misschien toch eens proberen
Nee sorry maar daar smaakt het echt helemaal niet naar want dat lust ik ook nog wel
Hier in de AH ook superveel nieuwe vegan producten, waaronder deze, gespot:
Hij was nu met 50% korting, dus ga ik vanavond ff proberen. Ziet er wel heel legit uit!
Heb deze in een youtube filmpje gezien waarbij iemand ging proeven en zij was wel heel enthousiast. (Faenomenal op Youtube)
Amandelspijs zonder amandel is toch geen amandelspijs?
Dus dan lijkt het me wittebonenspijs
Oeh ben benieuwd! Ik vind vegan kaas 9/10x tegenvallen namelijk haha.
In de (vaak goedkopere) stollen zit spijs van witte bonen ipv van amandel, vandaar. Ik neem overigens aan dat ze daar wel een amandelsmaakje aan toevoegen.
Oh serieus? Maar dan mag het toch geen amandelspijs meer heten? Ik weet wel dat er vaak gemalen abrikozenpitten in zitten en dan mag het ook geen amandelspijs genoemd worden. Gewoon spijs noemen ze het dan.
Spijs in heel veel supermarktproducten met ‘amandelspijs’ is gemaakt met witte bonen. Volgens mij is dat echt al van gevulde koeken tot inderdaad stollen. Zal dan op de verpakking wel gewoon spijs staan, maar de gemiddelde mens leest dat als amandelspijs omdat het de goedkopere versie daarvan is en inderdaad op smaak wordt gebracht met amandelaroma.
Geef je een review?
Mijn lokale albert heijn is helaas de vega(n) producten aan het minderen, dus ik denk dat ik af en toe online moet gaan bestellen. Dit ziet er wel erg goed uit!
Ah ja klopt dan heet het banketspijs!
En @Yzile dan sla ik over ik dacht als het daarop lijkt het me goed te eten
Ik vind hem oké, lijkt qua structuur op de echte mozzarella maar nog niet qua smaak. Met wat zout en olijfolie wordt tie wel iets beter qua smaak.
Ik vond deze een beetje tegenvallen. Vind het wel echt tof dat dit soort producten ontwikkeld worden en ik hoop dat ze ermee doorgaan zodat er uiteindelijk een echt lekkere versie op de markt komt. Maar ik vond de textuur niet lekker, heel plakkerig en lijmachtig, vooral van binnen. De buitenlaag is iets steviger en heeft iets meer weg van mozzarella. En de smaak vond ik neutraal met een beetje amandel. Maar ik vond hem ook wel wat romigheid missen. Ik heb trouwens niet geprobeerd om hem te smelten, ik weet dus niet of dat kan maar misschien dat ie dan lekkerder wordt?
Benieuwd wat jij ervan vindt!