Oww die ken ik niet, ik bedoelde deze!
Die vond ik ook zó lekker, was jammer dat die er (best snel) weer uit ging.
Jaa ik mis deze! Ik wil die met witte bonen wel echt proberen, hopelijk is het een beetje vergelijkbaar (ik denk het niet).
Ik heb de Comfort Bowl Tikka Massala net gegeten. Vond het mwah, maar ik denk niet dat ik ooit echte op heb dus daar kan ik het niet mee vergelijken.
Zoals ze zeggen inderdaad veel saus, wel lekker kruidig en heel licht pittig. Wat ik er niet lekker aan vind zijn de kikkererwten en doperwten. Die zijn namelijk nog vrij hard en ik hou ervan als die zacht zijn.
Heb het met 2 mini naan knoflook/koriander gegeten. Anders zou het wel echt, voor mij, te weinig zijn als avondeten.
De Comfort Bowl tomaten orzo heb ik eerder deze week op (iemand anders heeft eerder al een foto daarvan geplaatst). Die vond ik lekkerder, met wat extra kaas erin en zo’n vieslekker knoflookboter stokbroodje erbij.
Maar verwacht geen culinair hoogtepunt, wel gemak.
Er is ook nog amandel rozijn. Misschien vinden kinderen dit wel lekker. Heb de choco meegenomen. Zal hem morgen proberen, op een rijstwafel denk ik.
lijkt me wel een goed alternatief als je palmolie probeert te vermijden
nog nooit gezien!
Mijn peuter van 3, die een beetje verpest is al door chocopasta en hagelslag maar verder niet dat ze alleen maar cake en koek eet, duwde het van zich af “VIES”.
En die van 1 die nog niet verpest is gooide het van zich af en ging er letterlijk van door maar misschien had hij geen honger.
Ik heb ook geproefd en moet zeggen als een combi van witte bonen, suiker en cacao je aanspreekt zul je het vast lusten want daar smaakt het gewoon naar.
Miskoop, ga het niet nog eens kopen.
Die chocohummus die hier eerder is gepost vond ik wel heel lekker trouwens! Dus het ligt er niet aan dat ik zo’n product überhaupt niet zou lusten.
En die is ook echt lekker! In ieder geval die bovenste
Haha nee ja inderdaad klinkt hdp
Klinkt een beetje als amandelspijs van witte bonen, behalve de cacao dan. En dat is niet vies maar gewoon lekker dus misschien toch eens proberen
Nee sorry maar daar smaakt het echt helemaal niet naar want dat lust ik ook nog wel
Hier in de AH ook superveel nieuwe vegan producten, waaronder deze, gespot:
Hij was nu met 50% korting, dus ga ik vanavond ff proberen. Ziet er wel heel legit uit!
Heb deze in een youtube filmpje gezien waarbij iemand ging proeven en zij was wel heel enthousiast. (Faenomenal op Youtube)
Amandelspijs zonder amandel is toch geen amandelspijs?
Dus dan lijkt het me wittebonenspijs
Oeh ben benieuwd! Ik vind vegan kaas 9/10x tegenvallen namelijk haha.
In de (vaak goedkopere) stollen zit spijs van witte bonen ipv van amandel, vandaar. Ik neem overigens aan dat ze daar wel een amandelsmaakje aan toevoegen.
Oh serieus? Maar dan mag het toch geen amandelspijs meer heten? Ik weet wel dat er vaak gemalen abrikozenpitten in zitten en dan mag het ook geen amandelspijs genoemd worden. Gewoon spijs noemen ze het dan.
Spijs in heel veel supermarktproducten met ‘amandelspijs’ is gemaakt met witte bonen. Volgens mij is dat echt al van gevulde koeken tot inderdaad stollen. Zal dan op de verpakking wel gewoon spijs staan, maar de gemiddelde mens leest dat als amandelspijs omdat het de goedkopere versie daarvan is en inderdaad op smaak wordt gebracht met amandelaroma.