Ik maak m wel heel licht (al mijn limonade eigenlijk), misschien dat dat verschil maakt? En smaken verschillen natuurlijk
Ja ik ook, maar ik zat even naar de ingrediënten te kijken en misschien is het het braambessenaroma. Dat is de vreemde eend in de bijt, volgens mij.
Oh wow dit had ik niet eens door dat er geen gember in zit. Het smaakt wel echt naar gember en ik vind hem zeker lekker!! Beetje saai misschien maar met een citroenschijfje evt erbij echt top.
Ik vind die van Limeaux lekkerder wel maar die is ook 2x zo duur.
Lekker, maar ik proef geen sour cream. Het is wel echt geroosterde/gebakken ui. I like it.
EDIT: ze gaan echt tegenstaan na een paar chippies. De smaak wordt raar en nep. Geen dooreter.
Ja ik vind die van belvoir ook lekker maar bijna €5… dus toch maar eens die van ah proberen. Denk dat het dan een soort geur is wat ze toevoegen? Net zo iets als die air up flessen
Die van Belvoir komen wel regelmatig in de persoonlijke bonus als je ze eenmaal koopt! Ik heb m elke paar weken wel voor 3/3.25 zoiets
Deze is geloof ik vrij nieuw? Had hem nog niet eerder gezien. Vind het echt een lekkere ijsthee smaak zo met die lavendel erin, de bosbes proef je ook echt goed. Ze zouden hem ook in groot verpakking moeten hebben deze smaak maar heb die nog niet gespot.
Ja deze. Heb ik ca. 2 weken geleden gekocht bij AH, in de winkel (vanaf maandag in de bonus trouwens).
Ik vond het juist helemaal niet lekker. Als je net een slok neemt vind ik het fris en lekker, maar de nasmaak die blijft hangen vond ik helemaal niks helaas.
Ondertussen mis ik deze heel erg, dit is mijn favoriete smaak:
Niet meer te vinden in de winkels die ik bezoek, en ook niet meer bestelbaar. Alleen in kleine verpakkingen, niet meer de 1,5 liter. Hopelijk komt 'ie nog terug.
Ik heb dit precies andersom ervaren haha, die blueberry lekker en fris, maar die kiwi een soort flauw slootwater.
Haha, ik vond het heerlijk slootwater. Die kiwi haalde ik er niet echt uit, de appel wel.
Maar wellicht was ik de enige die het kocht en is het daarom niet meer verkrijgbaar.
Ah shit die was hier ook favoriet. We hebben laatst nog vijf pakken meegenomen, dus had geen idee. Check nu de app van de lokale supermarkt en daarin is deze smaak ook niet meer te vinden. Echt balen zeg.
Haha wel grappig, ik kreeg die laatste pas ergens in een cafe geloof ik (wist niet dat ik met een smaak zou krijgen, nam gewoon groene ijsthee) en vond die dus echt niet lekker baalde er flink van haha.
Ik weet niet of dit nieuw is maar ik zag het voor het eerst! Ik heb de aardbei en kers meegenomen, citroen vind ik wel heel lekker maar meestal niet in een zoete yoghurtsmaak zeg maar, dus die durf ik niet te proberen. Kers al gegeten net en die vind ik erg lekker!
Die lemon is er al een tijdje en die vond ik volgens mij wel echt lekker. Gaat juist goed samen met elkaar, dat zoet zurige. Echt een toetje. Heb trouwens wel maar een paar happen kunnen proeven want mijn vriend giet dit meestal zo naar binnen.
Edit: meer fris dan zuur trouwens, blijft toch meer zoetig.
Ja, deze zijn echt lekker! Vooral die aardbei, maar ik ben een zoetekauw. Smaakt echt alsof je kwarktaart eet.
Ik heb laatst die Lemon cheesecake gehad en vond ik ook erg lekker! Inderdaad lekker fris en zoet
Ik had deze bij m’n Appie bestelling gekregen en vond ‘m ook erg lekker ja!
Maar why? Heksenkaas is goed zoals het is
Dit lijkt me echt zo mega goor dat ik het wil hebben