Geef je een review?
Mijn lokale albert heijn is helaas de vega(n) producten aan het minderen, dus ik denk dat ik af en toe online moet gaan bestellen. Dit ziet er wel erg goed uit!
Geef je een review?
Mijn lokale albert heijn is helaas de vega(n) producten aan het minderen, dus ik denk dat ik af en toe online moet gaan bestellen. Dit ziet er wel erg goed uit!
Ah ja klopt dan heet het banketspijs!
En @Yzile dan sla ik over ik dacht als het daarop lijkt het me goed te eten
Ik vind hem oké, lijkt qua structuur op de echte mozzarella maar nog niet qua smaak. Met wat zout en olijfolie wordt tie wel iets beter qua smaak.
Ik vond deze een beetje tegenvallen. Vind het wel echt tof dat dit soort producten ontwikkeld worden en ik hoop dat ze ermee doorgaan zodat er uiteindelijk een echt lekkere versie op de markt komt. Maar ik vond de textuur niet lekker, heel plakkerig en lijmachtig, vooral van binnen. De buitenlaag is iets steviger en heeft iets meer weg van mozzarella. En de smaak vond ik neutraal met een beetje amandel. Maar ik vond hem ook wel wat romigheid missen. Ik heb trouwens niet geprobeerd om hem te smelten, ik weet dus niet of dat kan maar misschien dat ie dan lekkerder wordt?
Benieuwd wat jij ervan vindt!
Met olijfolie en zout wordt vrijwel alles beter
Ik was van plan om een salade caprese te maken; zout, peper, extra vierge olijfolie én balsamico eroverheen zal ook helpen, toch?
Nee klopt hoor, dan heet het spijs!
Ik heb hem op een pizza gedaan en was ook niet zo enthousiast. Smelt niet/nauwelijks, mist romigheid en structuur vond ik net niet zo prettig eten. Jammer want ik had goede hoop!
Het heeft niet bijzonder veel smaak, maar op zich prima in een salade caprese. Is niet stevig genoeg voor mozzarella imo, bijna richting stracciatella/de binnenkant van burrata.
Lekker voor af en toe, maar stilt niet de ‘echte’ kaascraving.
Wat grappig, ik vond dit juist een van de smerigste dingen die ik ooit gegeten heb. Ik gooi niet graag eten weg maar dit heb ik zonder pardon linea recta in de prullenbak geflikkerd haha.
Had deze al even op m’n boodschappenlijst maar de prijs hield me tegen, vandaag toch gekocht en zit 'm nu te eten en inderdaad ZO lekker!
Dit is voor mij het ijsje van 2024.
Ik ben trouwens wel heel enthousiast over deze! Ik heb wel al lang geen echte mozzarella gegeten (en dat at ik ook nooit zonder olijfolie en zout). Maar voor mij kan dit wel echt kaascravings stillen en ik vind het echt fijn dat het qua voedingswaarden ook redelijk is (ipv 90% kokosolie zoals alle andere supermarkt-vegan-kaas).
Ik heb deze uit nieuwsgierigheid gekocht en de smaak doet me wat denken aan cream soda. Als je van coke vanilla houdt dan vind je dit ook wel lekker denk ik.
Ik heb hem inmiddels ook geproefd en ik vond hem vooral in de nasmaak naar chocolade smaken, maar wel subtiel. Vind hem lekker!
Ik heb deze geprobeerd maar vond het niet echt top. Er zitten een soort gladde druppels in, in plaats van dat korrelige van huttekase. Wel prima vooral met peper zout tomaat etc maar ik heb weleens ricotta van sojamelk gemaakt en dat is een stuk lekkerder en lijkt meer erop
Ik wist ff niet goed waar het te plaatsen maar hier weten mensen veel over producten. Weet iemand of er snoep is wat smaakt zoals de fruit tikkels uit deze zak? Heb geen zin in de drop er steeds bij
Bij de Kruidvat kun je de fruittikkels ook los kopen.
We kunnen ook ruilen. Ik vind die droptikkels juist lekker en heb geen zin in fruit (of mint).
Die met alleen drop zijn er volgensmij nog bij jumbo