Haha wow echt?? Ik was zo klaar met die salmiak smaak na 1 zak. Ik ga ff kruidvat checken
Best lekker, maar dit is me toch een karige portie zeg. Volgens de verpakking moet je op 125 gram teren. Dus het hele zakkie en met een bol mozzarella erbij lijkt het ergens op. Ga er denk ik wel een zooitje van inslaan als het in de bonus is
Soort slof/gevulde koek meets donut haha! Wat er bovenop zit en in het midden doet me denken aan een gevulde dunkin donut.
Erg zoet en niet genoeg pistache, wel lekker
Ik dacht even dat ik naar een pizza keek
Vanaf boven vind ik het er zo raar uitzien, alsof er spekjes op zitten?
Dat zijn stukjes stroopwafel denk ik?
@vitaminwater als wat, snack ofzo? Als je naar die voedingswaarden kijkt lijkt me zelfs het hele zakje niet genoeg voor een maaltijd
Ik kwam eigenlijk om dit te posten, geen idee of het nieuw is maar wel heel lekker. Smaakt op zich gewoon naar Twix maar dan met een betere koek/karamel/chocola verhouding
Over die bowl van @vitaminwater staat er bij dat hetgeschikt is als maaltijd
En 2 porties
Slaat echt nergens op
Oh lekker misleidend zeg. Zou het idd zelf aanvullen met dingen
Maar is dit gewoon een kant en klaar maaltijd in een fancy jasje? Want dit lijkt me eigenlijk wel handig voor op werk, maar vaak is het zo duur voor wat je krijgt
Ik heb deze een keer gehad en word nog steeds een beetje misselijk als ik eraan terugdenk: zo machtig en mierzoet. Op de verpakking staat ook dat het 4 porties zijn, dus je hoort ze dan door de helft te doen. Was misschien een beter idee geweest hahaha
Stukjes koek idd!
Jaaa deze is echt top! Terwijl ik helemaal niet houd van spijs. Maar deze spijs is echt super romig ofzo ipv dat stevige dat altijd in die staven zit.
Ik had vandaag een kokos croissant van ah2go. Ik houd van alles met kokos en had goede hoop voor deze, maae t viel een beetje tegen.
Het was op zich best lekker, met name de kokoscrème die erin zat, maar het croissantje zelf was veel te klef en dat was jammer.
Voor de liefhebbers en bezitters van een Dolce Gusto hebben ze bij AH nu de pumpkin spice latte in cupvorm.
Nog niet, maar ik vrees dat het zo een chemische truffel smaak is. Toch wel benieuwd dus volgende week ga ik het in een pasta proberen.
Verder ben ik hier erg benieuwd naar:
Hopelijk komend weekend uitproberen.
Sharing hahaha
Zou het niet droog zijn omdat je zoveel randjes hebt? Ben wel benieuwd!
Haha ja sharing, wat een leugen
Ze noemen het wel een breekbrood ipv pizza, dus mijn plan is om er een pittige feta dip met rode peper bij te eten voor de smeuïgheid
Volgens mij kwam deze niet door de keuring bij @Livingproef op Insta.