PECORINO & kots
Ik heb deze al geprobeerd! Vond hem niet bijzonder en zou hem niet opnieuw kopen.
Die met oranje vulling was matig. Goed concept maar de saus was enorm vlak.
Deze is lekker!! De truffel is niet te aanwezig en dezelfde comfort die boursin altijd geeft
Ik zag deze winkel liggen. Was deze er vorig jaar ook?
Geen idee of dit nieuw is. Het is in elk geval nieuw voor mij. Ik heb het meegenomen en in de koelkast gedaan. Ik ben benieuwd of deze chai ook waterig smaakt als het koud is.
Oh ik ben heel benieuwd naar deze twee, vooral de chai! Ik vind chai eigenlijk altijd te waterig, ook in café’s
Die white mocha verkoopt Starbucks ieder jaar rond kerst (dus dit is wel erg vroeg), maar dan niet in groot verpakking. Gewoon in die 300ml (?) bekertjes die je in de koeling vindt
Over chai gesproken. Ik zag ook dit.
Ik heb deze niet meegenomen. Ik houd niet echt van ijs en dan vind ik €7,50 wel erg duur.
Tijdje terug waren ze 50% korting
Misschien binnenkort wel weer
Hier ging mijn wenkbrauw wel even van omhoog.
Heb ze niet meegenomen om te proberen, normaal wil ik alles wat nieuw is wel proberen maar ik heb even gepast. Aparte combinatie.
De amandel croissant was trouwens inderdaad erg lekker, nieuw herfst favorietje!
Ik heb het idee dat dit het niet lang vol gaat houden
Zal het niet ook na een paar dagen bruinig kleuren en er smerig uit gaan zien?
De yitbreiding van het gebakassortiment ben ik wel benieuwd naar daarintegen. Vooral de green velvet. Benieuwd wat ik me daar van moet voorstellen
Denk zolang het luchtdicht verpakt zit dat het prima is, maar als het open is dan moet je het wel gelijk op eten natuurlijk.
Heb die terra spreads al eens gehaald met een aanbieding en die moet je ook echt gelijk op maken want anders is het zo bruin inderdaad. Maar goed dat weet je wel met avocado eigenlijk.
Kunnen ze het beter matcha cake noemen. Nu verwachte ik toch meer een velvet smaak
Ah jammer ik dacht laatst al van wanneer??? komt de ah met een pistache croissant
En veel vulling? Had laatst ergens een amandelcroissant en die had alleen bovenop wat spijs en schaafsel
Vandaag de lokale AH gecheckt maar niet gevonden. Liggen ze in de bakken in de buurt bij de gewone croissants, broodjes etc?
Ze lagen naast de kaas croissants bij mijn AH.
Ik heb de amandelcroissant op, geef het een 6,5. Spijs was lekker, en niet te zoet. Maar vond t niet heul bijzonder verder.
Ik heb net het stoofperen appelnotentaartje op
Vind het een lekker taartje en je proeft de smaak van de stoofpeer goed