Ik ben nu een peer/caramel croissant van de AH to Go aan het eten en ik vind de nieuwe receptuur (??) van de croissants echt megalekker. De amandelcroissant heeft dezelfde, echt lekkere laagjes en botersmaak. De vulling vond ik bij beiden niet echt bijzonder
Ik heb de Streeckgenoten Nollen Kaneelcake gekocht vanavond! Eigenlijk wilde ik hem voor het weekend bewaren maar mijn man zat er al verlekkerd naar te kijken, en die vertrekt morgen naar het buitenland. Dus we hebben hem toch vast aangebroken.
Zeker een aanrader! Textuur en smaak zijn beiden uitstekend, en de warme smaak past goed bij de herfst. Ik vond hem een tikkie aan de prijs maar hij is het geld zeker waard.
De amandelcroissants heb ik ook gevonden, in de zin van de plek waar ze liggen; naast de gewone en kaascroissants. De bak was nu leeg dus ik zal een volgende keer wat vroeger op de dag naar AH gaan.
Dit klinkt echt goed! Ga ‘m ook aan m’n volgende bestelling toevoegen.
Thanks voor de tip @Takkie !
Ja insane he
Haha maar een gewone croissant van de appie is toch ook niet te vergelijken met een gewone croissant van de Franse bakker?
Ik had precies hetzelfde met die cake, ik ken hem als knapperig, maar ik had hem gekocht voor m’n schoonfamilie uit Roemenië en die vonden hem juist authentiek ![]()
Lekkerste makkelijke amandelcroissants zijn degene van Pret a Manger ![]()
![]()
Ik kan die amandel croissants niet vinden in de app, ben wel benieuwd naar de kcal eigenlijk. Weet iemand dat?
Shit, vandaag geweest maar niet gezien
Over croissantjes gesproken, deze zijn vanaf maandag te koop bij de AH.
Ik ben echt heel erg benieuwd of ze een beetje lekker zijn.
(Tot nu toe lukt het alleen craft om lekkere glutenvrije
te bakken)
Oehh ik ben benieuwd! Denk een tegenvaller maar je weet maar nooit haha. Love craft 🩷
Deze vond ik wel heel lekker! Het everything broodje (zoals de everything bagel), met o.a. nigellazaad, ui en komijn. Hoeft niks op maar is denk ik wel lekker met boter, bij soep of salade enz. Echt een lekkere hartige smaak.
Hebben ze bij de AH een nieuwe bakker ofzo? Zoveel nieuw brood, gebak en koeken.
Ik had deze op, ook heel lekker!
Oehh hoe sterk is de munt?
Niet te overheersend, maar je proeft ‘m zeker goed. Net als de citroen.
Wel lekker vet, maar dat wil ik ook altijd graag bij een boterkoek. Niet zo’n droge die uit elkaar brokkelt haha.
Klinkt goed! Dank voor de tip.
Oeh thanks for the tip
. Voordat ik erachter kwam dat ik allergisch ben voor gluten, aten mijn vriend en ik standaard verse croissantjes met roomboter en jam, verse jus en koffie on the side. Ik mis ons ritueel zo erg en heb tot nog toe geen lekkere gf croissantjes kunnen vinden.
Ik ben ook super benieuwd! Vanochtend bij craft ingeslagen voor in de diepvries maar dit zou veel handiger zijn ![]()