Deze is ook waterig
En heeft een hele sterke steranijs smaak. Ik ben geen fan van anijs smaken. Dus dit is een eenmalige aankoop
Ik heb deze Streeckgenoten Arretjescake gekocht bij AH:
Maar ik vind het helaas geen aanrader.
Ik ben normaal dol op Arretjescake en het kopen van 1 plak leek me ideaal voor de lekkere trek, maar helaas. Arretjescake hoort wat mij betreft een goeie textuur te hebben met knapperige stukjes koek. Dat is dit niet, de stukjes koek zijn zacht, bijna zompig, alle stevigheid is er uit. Er is geen textuurverschil in de hele plak, alles is even zacht met een textuur die nog het meest lijkt op die van een blok amandelspijs.
Vies? Niet echt. Lekker? Ook niet. Vooral zoet. Ik mis ook de intense cacao-/chocoladesmaak. Ik vind het geen succes en maak het voortaan wel weer zelf.
Wat jammer. De kaneel cake van deze bakker is wel echt heel lekker! Geen idee of dit nu ook landelijk te koop is trouwens, bakker zit zelf in Twente.
Ik vind de AH amandelcroissant echt zwaar tegenvallen in vergelijking met de echte amandelcroissants van de Franse bakker.
Ja nu je het zegt, ik heb vorig jaar bij Nollen in Enschede een paar hele lekkere gebakjes gekocht en een Kozak. Dus verder prima ervaringen met de bakker zelf.
Ik woon niet in Twente (ook niet heel dichtbij) dus ik denk dat het landelijk aangeboden wordt.
Streeckgenoten Twentse kaneelcake #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi452031
Is het deze?
Dan weet ik welke er op mijn boodschappenlijstje gaat
Ja die is het!
Goed om te weten, ga ik die proberen nog.
Ik vind deze ook heel lekker en houd niet eens van kaneel
Ik ben nu een peer/caramel croissant van de AH to Go aan het eten en ik vind de nieuwe receptuur (??) van de croissants echt megalekker. De amandelcroissant heeft dezelfde, echt lekkere laagjes en botersmaak. De vulling vond ik bij beiden niet echt bijzonder
Ik heb de Streeckgenoten Nollen Kaneelcake gekocht vanavond! Eigenlijk wilde ik hem voor het weekend bewaren maar mijn man zat er al verlekkerd naar te kijken, en die vertrekt morgen naar het buitenland. Dus we hebben hem toch vast aangebroken. Zeker een aanrader! Textuur en smaak zijn beiden uitstekend, en de warme smaak past goed bij de herfst. Ik vond hem een tikkie aan de prijs maar hij is het geld zeker waard.
De amandelcroissants heb ik ook gevonden, in de zin van de plek waar ze liggen; naast de gewone en kaascroissants. De bak was nu leeg dus ik zal een volgende keer wat vroeger op de dag naar AH gaan.
Dit klinkt echt goed! Ga ‘m ook aan m’n volgende bestelling toevoegen.
Thanks voor de tip @Takkie !
Ja insane he
Haha maar een gewone croissant van de appie is toch ook niet te vergelijken met een gewone croissant van de Franse bakker?
Ik had precies hetzelfde met die cake, ik ken hem als knapperig, maar ik had hem gekocht voor m’n schoonfamilie uit Roemenië en die vonden hem juist authentiek
Lekkerste makkelijke amandelcroissants zijn degene van Pret a Manger
Ik kan die amandel croissants niet vinden in de app, ben wel benieuwd naar de kcal eigenlijk. Weet iemand dat?
Shit, vandaag geweest maar niet gezien