Oh nice, ga ik die een keer proberen!
Jaaaa deze is zo chill! Ik doe hem in de airfryer en ook lekker als broodje hotdog.
Geen idee hoe nieuw het is, maar dit is een hele lekkere chocolademousse
Te koop bij de Jumbo voor 1,89
Jalapeno cheddar donut van de AH
Ik kom hier om jullie allemaal te waarschuwen. Ik dacht ff een lekkere snack gekocht te hebben maar dit is zo smerig, de cheddar zit niet alleen op de donut maar ook vloeibaar IN de donut. Ik werd er zo onpasselijk van ik heb het moeten weggooien en de smaak en misselijkheid bleef nog een uur hangen
Echt -1/10 doe het jezelf niet aan
sorry maar dit wil ik absoluut zelf ervaren
Ja, ik vond dit dus wel lekker haha. Had hem ook gehaald omdat iemand hem een tijdje geleden afkraakte op het forum en ik nieuwsgierig was.
Hahaha omg doe het en laat weten hoe je het vond! Ik was zo teleurgesteld
Neeee deze vind ik juist vies lekker!!
@Karl_Lagerfeld is het met je eens, zie hierboven in het topic! En ik vind dit juist heerlijk! Het schept nogal wat verdeeldheid, haha!
Ja ik vond het ook gewoon niet te geloven hoe goor dit is!!!
Mij lijkt ie dus stiekem wel lekker. Helemaal met vloeibare cheddar erin. Denk dat ik hem wel ga proberen. Om waarschijnlijk kotsmisselijk op de bank te liggen na het eten.
Ik weet niet waarom, maar in mijn hoofd ben jij echt een autoriteit op het gebied van amandelcroissants dus ik vertrouw blind op deze review.
Ja, vorig jaar in Duitsland gekocht. Ik vond het tegenvallen, de bratapfel vond ik ronduit vies. De andere smaken vond ik ‘meh’.
Ik vind m fantastisch en heb er al zes op
Ik had al geen hoge verwachtingen van de amandelcroissant van de AH, maar wou het toch graag geprobeerd hebben. Zeer matig zoals verwacht.
Ik kijk uit naar je review
Is gewoon cola vanille, vond m totaal niet bijzonder
Mijn vriend kwam net thuis met “Kipnuggets broodjes” van de Hoogvliet. Zo van: wtf is dit?!
Ik kreeg echt error van een saucijzenbroodje, maar dan met 2 kipnuggets en zoet/zure saus erin. Was véél lekkerder dan ik zou willen toegeven. Valt in de categorie vies-lekker.