Ik mis de heksenkaas-kwark broodbeleg.
Die was zo lekker…zo jammer dat ze hem niet meer verkopen.
Ik vind Twents kruidentuintje van Johma best wat van heksenkaas weg hebben. Misschien is dat een goed alternatief voor op brood?
Klopt, al vond ik de heksenkaas kwark net een beetje zuriger.
Maar is indd een goed alternatief!
Oh iew deze vond ik echtt niet lekker. De straciatella versie is wel heerlijk maar deze krijg ik echt niet weg 3/10
Oh ik juist wel! Ben alleen teleurgesteld dat de koffiesmaak niet zo uitgesproken is. RIP Optimel Griekse Stijl yoghurt koffie!
Ooh die vind ik heerlijk! 11/10 maar de stracciatella vind ik juist weer 1/10 haha
Jaa smaken verschillen! Ik houd van zoet en dat vind ik deze echt niet.
Mis de Griekse koffie nog steeds
Ik vond ze zwaar tegenvallen. Beetje melig en matige smaak aan de vulling.
Een culinair hoogstandje is het niet. Maar in de categorie vies-lekker scoren ze bij mij zeker punten!
Precies dit inderdaad. Goed te eten, maar vooral niet te veel van verwachten. Vind het wel een leuke aanvulling bij een borrelplank bijvoorbeeld.
Welke winkel? Mijn dochter eet deze op de opvang en vindt ze heel lekker! Zelf toen een keer de zoete aardappel madras geproefd en die vond ik heel lekker!
Ik kocht deze bij xenos:
Oordeel 2/5 geen aanrader! Goed zuur, maar ook erg waterig. Er zit een nare gekke bijsmaak/geur en ik kreeg hem daardoor ook echt niet op! Ook best zout.
Is het een hele augurk? Of toch augurkensaus (want waterig)?
Ja er zit 1 hele augurk in! Ze hebben hem ook nog in een spicy versie. Love augurken, maar blijkbaar heb ik dus liever Nederlandse augurken!
Deze bestel ik wel eens bij Crisp! Ik vind de tomaat americain lekker. Pompoen roomkaas een beetje te weeïg als je het mij vraagt
Zag deze van de week bij Mignon op insta voorbij komen. De andere versie zou ook geen succes zijn
Ja ik ook, hahah! Mijn zusje zei ook dat het een tiktok hype is, maar dan haal ik liever een zure bom bij de vishandel.
Ik ben hier niet zo’n fan van. Beetje gekke structuur.
Gisteren dit gekocht want het was hier bij de Jumbo ineens in de aanbieding. Ik had weinig hoop na de pakken van de Jumbo (die vind ik vies) maar deze smaakt wel gewoon net als die bekertjes:
Edit: Heb net de caramel macchiato ook meegenomen. Review volgt later deze week (eerst deze even opdrinken).