dit was echt m’n all time fave
![]()
Snap echt niet waarom die eruit is. En ondertussen maar duizend gelijkaardige smaken blijven maken ![]()
En de topped love ![]()
En Baked Alaska
![]()
Ik vroeg me al af waar alle vegan b&j gebleven was bij de AH tegenwoordig, zag alleen maar die cookie dough laatste maanden en die vind ik niet zo, hopelijk komt er hiermee weer wat lekkers bij!
Oeh klinkt heerlijk. Er is ook een magnum pint met mango en witte chocolade die echt te gek is
Starbucks Blissful retreat limited edition mocha #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi493102
Is deze niet al eerder geweest of denk ik dat gewoon?
Dit is toch de ‘normale’ white cafe mocha. Althans, dat is hoe ik ‘m bij Starbucks bestel. In de wintermaanden wordt hetzelfde drankje in een andere verpakking gegoten.
Net bijna deze reep geheel opgegeten want erg lekker! Veel beter dan een Reeses peanut butter cup.
Heb ook nog een Cookies met Cream variant. Als die lijkt op die van de Plus dan zal het ook lekker zijn.
Ik heb vandaag bijna de hele dubbel karamel reep opgegeten. Die is ook al zo lekker. Die karamel druipt er ook bijna uit, echt heerlijk!
Ik wil dit nu! Jammer dat de Albert Heijn hier in de buurt dicht is.
Jaaaa deze vandaag op de gok gekocht en ook in 1 keer opgegeten. Doet me denken aan die van Stach maar dan de helft goedkoper!
Haha misschien dat ik ‘m zelf ook koop van de week. De beschrijving van beide producten lijkt in ieder geval wel hetzelfde te zijn.
Edit: het verschil is volgens mij de mocha in de ‘nieuwe’ versie.
Nee, de omschrijving is gewoon niet goed. Ze hebben het nieuwe plaatje gedaan met de oude LE van de kerst als omschrijving. Deze heeft geen witte chocolade, maar is een mocha met wat zeezout.
De jumbo heeft ook vergelijkbare repen. Voor 1,75 ofzo.
Was te verwachten natuurlijk, maar deze viel tegen. Er zat geen kaassmaak aan en de groenten bleven heel hard bij mij. Had gehoopt dat het wel een oké maaltijd was, maar zou hem niet zo snel opnieuw kopen.
Deze was inderdaad fantastisch
Ik weet niet of dit hier helemaal thuishoort, maar het gaat over een product uit de ‘valentijnscollectie’ dus relatief nieuw, vandaar mijn keuze voor dit topic:
Deze week kocht ik bij de Jumbo ‘valentijnscakejes’ van het huismerk. Het waren ronde kleine cakejes met roze glazuur bovenop en aan de binnenkant gevuld met jam (ik denk bosvruchten of aardbeienjam). Gisteren was ik weer in de Jumbo en zocht ik ze weer, maar ze waren al uitverkocht. Nu ben ik benieuwd of ze ook zoiets vast in het assortiment hebben. Toen ik in het koekschap keek kon ik zo snel niet iets vinden dat er op leek. Zebra koeken ken ik, maar ik zoek dus iets meer cake-achtigs met een vulling van bosvruchten of aardbeienjam. Iemand die weet of ze dit standaard verkopen, of misschien in een andere winkel iets dat erop lijkt?
Klinkt als de roomboter gangmakers waar ik tussen 2003-2005 op leefde