Nieuwe producten in de supermarkt #5

Net bijna deze reep geheel opgegeten want erg lekker! Veel beter dan een Reeses peanut butter cup.
Heb ook nog een Cookies met Cream variant. Als die lijkt op die van de Plus dan zal het ook lekker zijn.

15 likes

Ik heb vandaag bijna de hele dubbel karamel reep opgegeten. Die is ook al zo lekker. Die karamel druipt er ook bijna uit, echt heerlijk!

6 likes

Ik wil dit nu! Jammer dat de Albert Heijn hier in de buurt dicht is.

6 likes

Jaaaa deze vandaag op de gok gekocht en ook in 1 keer opgegeten. Doet me denken aan die van Stach maar dan de helft goedkoper!

2 likes

Nee is echt een andere volgens mij! Die witte mokka vind ik goor. Deze nieuwe heeft iets zoutigs ook? En je proeft ook echt melksmaak.

Maar misschien heb ik mezelf voor de gek gehouden haha.

5 likes

Haha misschien dat ik ‘m zelf ook koop van de week. De beschrijving van beide producten lijkt in ieder geval wel hetzelfde te zijn.

Edit: het verschil is volgens mij de mocha in de ‘nieuwe’ versie.

6 likes

Nee, de omschrijving is gewoon niet goed. Ze hebben het nieuwe plaatje gedaan met de oude LE van de kerst als omschrijving. Deze heeft geen witte chocolade, maar is een mocha met wat zeezout.

3 likes

De jumbo heeft ook vergelijkbare repen. Voor 1,75 ofzo.

1 like

Was te verwachten natuurlijk, maar deze viel tegen. Er zat geen kaassmaak aan en de groenten bleven heel hard bij mij. Had gehoopt dat het wel een oké maaltijd was, maar zou hem niet zo snel opnieuw kopen.

Deze was inderdaad fantastisch :yum:

5 likes

Ik weet niet of dit hier helemaal thuishoort, maar het gaat over een product uit de ‘valentijnscollectie’ dus relatief nieuw, vandaar mijn keuze voor dit topic:

Deze week kocht ik bij de Jumbo ‘valentijnscakejes’ van het huismerk. Het waren ronde kleine cakejes met roze glazuur bovenop en aan de binnenkant gevuld met jam (ik denk bosvruchten of aardbeienjam). Gisteren was ik weer in de Jumbo en zocht ik ze weer, maar ze waren al uitverkocht. Nu ben ik benieuwd of ze ook zoiets vast in het assortiment hebben. Toen ik in het koekschap keek kon ik zo snel niet iets vinden dat er op leek. Zebra koeken ken ik, maar ik zoek dus iets meer cake-achtigs met een vulling van bosvruchten of aardbeienjam. Iemand die weet of ze dit standaard verkopen, of misschien in een andere winkel iets dat erop lijkt?

2 likes

Klinkt als de roomboter gangmakers waar ik tussen 2003-2005 op leefde

8 likes

Gangmakers inderdaad, al is dat wel een frambozenvulling.
Ik zou er geen weten met bosvruchten of aardbei

4 likes

10/10 gekocht bij supermarkt Rewe, Duitsland

4 likes

Ik spotte deze vorige week voor het eerst in de AH toen ik snacks ging kopen voor een lange treinreis en vond ze echt heel lekker én ze zijn vegan! Goede balans tussen zoet en zout bij de chocola en lekker crunchy

14 likes

Dit klinkt top, ik mis echt zakken met vegan chocolade snacks in de supermarkt (m&m’s etc).

Ik vraag me al heel lang af waarom er best wel wat vegan chocolade producten alleen een vega-label hebben, terwijl er toch echt niks dierlijks in lijkt te zitten. Bij deze bites lijkt dat het geval, maar bijv. ook bij de pindarotsjes van de jumbo en de puur-hazelnootchocolade van de AH. Ik eet ze wel gewoon maar ben altijd bang dat ik een ingrediënt over het hoofd zie.

Ik vond deze echt :nauseated_face:. Dacht wel van knoflook te houden, maar vind de knoflook smaak bij deze echt te overheersend.

3 likes

Ja ik snap dat ook niet. Er zit hier wel E322 in, dat kan volgens mij uit eieren komen, maar omdat er tussenhaakjes soja achter staat ga ik er dan vanuit dat het niet dierlijk is? Maar misschien klopt die aanname wel niet

1 like

Als E322 uit eieren komt moet dat vermeld worden, omdat ei een allergeen is.

4 likes

Ja dat dacht ik ook! En soja is natuurlijk ook een allergeen dus wss staat dat er daarom ook bij? Anyway geen idee waarom de AH dit niet als “vegan” aanmerkt maar ik negeer die labels soms ook maar want ze zijn duidelijk niet volledig haha

1 like

Geen idee of dit klopt, maar ik heb me ooit laten vertellen dat je betaalt voor het V-label, en dat niet iedereen daarvoor kiest. En dat er dus best wel wat producten zijn zonder label die wel degelijk vegan zijn.

Edit: oh laat maar, dit is het eigen icoontje van de AH zie ik nu

1 like