Bij mij op de site heeft die pure chocolade van AH ook gewoon een vegan label.
Wanneer stopt die dubai trend eens?! Net in de albert heijn geweest en bij de taarten lag een brownie dubai taartje
En daarnast dubai chocolade flappen
Niet. Is gewoon de caramel zeezout 2.0.
Wanneer een andere trend er is. Karamel zeezout crompouce/tompouce variaties
dubai/pistache variatie
Iemand al een idee wat de volgende trend kan zijn?
Je vergeet nog red velvet
Kersenslagroomvulling
Of pindakaas
Ja eerlijk I love it hoor, pistache en chocolade
Ik hoop iets met kaneel. Vind dat vaak echt lekker bij smaak geven, al helemaal als het kabel suiker is. Van die grove korrels
Ik hoop lemon curd
Ik vind als vegan alternatief voor M&M’s de Bites van Hands Off (met pinda’s) echt superlekker! En er is nu ook een nieuw product:
https://www.ah.nl/producten/product/wi582797/treets-peanuts-vegan
Of variaties erop. Zoals kersencurd of passievruchtcurd. Zodat ik het niet zelf meer hoef te maken
Is de amandel croissant al uit het assortiment? Kan hem niet meer vinden maar misschien een regionaal probleem en was zuid limburg nog niet klaar voor deze exotische variant.
Hier ligt hij er nog, naast de nog vreemdere croissant stoofpeer
Oh was de stoofpeer-croissant geen seizoens/kerst-product?
Mijn dichtsbijzijnde AH is echt wars van alle trends, daar zijn ze nog aan het bijkomen van de introductie van de praline-croissant vrees ik.
Heb je die treets al geprobeerd? Ben er benieuwd naar!
Helaas nog niet!
Ik heb de pinda cornflakes variant gehad. Pinda’s waren lekker. Cornflakes mwa, niet heel boeiend
Edit o sorry je wilde waarschijnlijk een review over de vegan variant
Haha klopt!
Van de AH? Zo ja heb je er niets aan gemist…
Ik vond er niks bijzonders aan.
De hele Dubai reep hype boeide me niet zo, maar ik zag deze bij de Jamin en dacht chocolademelk met pistache klinkt wel lekker. Om er thuis achter te komen dat het helemaal geen blik chocolademelk is, maar fucking frisdrank… had in de winkel totaal niet door dat het ‘blik’ doorzichtig was.
Dit is het allergoorste drankje dat ik ooit heb geproefd. Het stinkt ook verschrikkelijk. Heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor.