Is de amandel croissant al uit het assortiment? Kan hem niet meer vinden
maar misschien een regionaal probleem en was zuid limburg nog niet klaar voor deze exotische variant.
Hier ligt hij er nog, naast de nog vreemdere croissant stoofpeer
Oh was de stoofpeer-croissant geen seizoens/kerst-product?
Mijn dichtsbijzijnde AH is echt wars van alle trends, daar zijn ze nog aan het bijkomen van de introductie van de praline-croissant vrees ik.
Heb je die treets al geprobeerd? Ben er benieuwd naar!
Helaas nog niet!
Ik heb de pinda cornflakes variant gehad. Pinda’s waren lekker. Cornflakes mwa, niet heel boeiend
Edit o sorry je wilde waarschijnlijk een review over de vegan variant
Haha klopt!
Van de AH? Zo ja heb je er niets aan gemist…
Ik vond er niks bijzonders aan.
De hele Dubai reep hype boeide me niet zo, maar ik zag deze bij de Jamin en dacht chocolademelk met pistache klinkt wel lekker. Om er thuis achter te komen dat het helemaal geen blik chocolademelk is, maar fucking frisdrank… had in de winkel totaal niet door dat het ‘blik’ doorzichtig was.
Dit is het allergoorste drankje dat ik ooit heb geproefd. Het stinkt ook verschrikkelijk. Heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor.
Geen supermarkt maar ach waar moet dit anders. Ik zag chocola in de Sissy Boy liggen en was benieuwd of iemand die had geprobeerd?
Vond pistache hazelnoot met pure chocola wel goed klinken
Krijg wel gekke vibes van de samenhang tussen chocolade van de sissy boy én de aanwezige geur van amberblokjes in die winkel. Hopelijk mengt dat niet 🫠.
Ik vind dit wel zo’n walgelijke ontwikkeling.
De vegan reep (vegan melk pecan) is erg lekker! Vrij romig en smaakt niet nep (sommige vegan chocolade is echt niet te eten). Door de pecannootjes een beetje crunch!
Omdat je het vindt stinken?
Ja, en die geur lijkt overal in te gaan zitten. Zo intens.
Heb ze net geprobeerd, vind ze heel lekker! Die van Hands Off zijn heel crunchy en het laagje om die van Treets is wat zachter/romiger.
Oeh dat klinkt goed! Ze hadden ze deze week niet bij mijn AH dus moet even naar een andere om ze ook te kunnen proberen.
Ze hadden bij onze AH allemaal nieuwe plantaardige 'zuivel’producten.
De ‘to go’ verpakking heeft precies dezelfde inhoud/ingrediënten/voedingswaarden als de bakjes. Alleen zijn die 1,59 en de bakjes 1,99 ![]()
Deze had ik al een tijdje geleden in Duitsland gehaald, maar nu dus ook hier te krijgen:
En mijn vriend wilde graag deze (niet-vegan) Dubai pistache flappen delen, want dan kon hij ‘ook flexen op het forum’:
Zijn dat een soort appelflappen maar dan met chocola en pistache?
Volgens mijn vriend:
“De buitenkant is als de bodem van een tompouce, gevuld met een soort flaky/luchtige pistacheroom. Ik vond het een beetje muf en het was fucking machtig.”