Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik had dus zo’n amberblokje in de auto liggen… blijkbaar heeft mijn vriend dat blokje verplaatst zodat ze in het middenvakje naast de snoepjes liggen. Ik had dit niet door en nam een snoepje… echt disgusting

6 likes

Ik blijf hier maar van eten. Zo lekker!

17 likes

Verkade is echt goed bezig, die €1 koekjes rollen in Citroen (lekker), chocola (prima), framboos (best prima) zijn ook chill.

6 likes

Ohhh, die melkvariant eet ik ook zo achter elkaar door. Ben benieuwd naar deze!

5 likes

Nieuwe koekjes bij de Jumbo.

13 likes

Ha mini, dan kun je mooi alles in 1x opeten

6 likes

Heeft iemand al een thee geprobeerd van Kesbeke? Ik zag het bij de jumbo staan en het klinkt wel handig.

https://kesbeke-online.nl/index.php/product-category/thee/

2 likes

Ziet er grappig uit. Hoe gebruik je het, in zo’n thee-ei/klem?

1 like

Hiermee.

Of idd zo’n ei/zeef.

3 likes

O dat klinkt wel goed. Snap alleen niet zo goed waarom er sinaasappel en citroenzuur in de pure versie zit?

4 likes

Ik denk vanwege de houdbaarheid

1 like

Ook de sinaasappel?

3 likes

Hemels dit, echt een top combinatie
En nu maar 0.99 bij de albert heijn

21 likes

Dit in zwarte koffie doppen en zompig laten worden in je mond.

2 likes

Heb zojuist dit gegeten, volgens mij is het nieuw. Heb het nog niet eerder gezien.
Vond het lekker, zeker voor een kant- en klaar maaltijd. Goede hoeveelheid groente en de aardappeltjes zijn goed gaar. De kip kaas bites zijn meer kip dan kaas, dat vond ik jammer. Daarnaast voor mij een kleine portie als avondmaaltijd. Heb er een salade bij gegeten.

7 likes

Ik weet het niet verder maar ik zat te denken dat het als zoetere tegenhanger van de citroen er bij zodat de combinatie alsnog vooral naar gember smaakt. Door citroen word het zuurder, sinaasappel zorgt voor wat zoetigheid/warmte in de smaak.

Maar niet nieuw toch? Deze zijn al heel lang te koop alleen eerst met meer inhoud🙈

2 likes

Beinvloedbaar (en ietwat lui) als ik ben, heb ik dit besteld. Kwam vandaag binnen. Twee kopjes gemaakt met de sinaasappel-gember variant.

Ik vond het eigenlijk wel lekker, niet té gemberig en je proeft de sinaasappel ook goed. Heb ook nog de appelvariant besteld.

Als je supermarkt het heeft staan zou ik het gewoon een keer proberen :slight_smile:

5 likes

:raising_hand_woman:t2:

Prima thee maar niet bijzonder.

1 like

Geen idee of dit echt nieuw is, gekocht bij de Jumbo. Smaken zijn goed maar had van mij iets drilliger/slapper gemogen.

5 likes