Geen supermarkt maar ach waar moet dit anders. Ik zag chocola in de Sissy Boy liggen en was benieuwd of iemand die had geprobeerd?
Vond pistache hazelnoot met pure chocola wel goed klinken
Geen supermarkt maar ach waar moet dit anders. Ik zag chocola in de Sissy Boy liggen en was benieuwd of iemand die had geprobeerd?
Krijg wel gekke vibes van de samenhang tussen chocolade van de sissy boy én de aanwezige geur van amberblokjes in die winkel. Hopelijk mengt dat niet 🫠.
Ik vind dit wel zo’n walgelijke ontwikkeling.
De vegan reep (vegan melk pecan) is erg lekker! Vrij romig en smaakt niet nep (sommige vegan chocolade is echt niet te eten). Door de pecannootjes een beetje crunch!
Omdat je het vindt stinken?
Ja, en die geur lijkt overal in te gaan zitten. Zo intens.
Heb ze net geprobeerd, vind ze heel lekker! Die van Hands Off zijn heel crunchy en het laagje om die van Treets is wat zachter/romiger.
Oeh dat klinkt goed! Ze hadden ze deze week niet bij mijn AH dus moet even naar een andere om ze ook te kunnen proberen.
Ze hadden bij onze AH allemaal nieuwe plantaardige 'zuivel’producten.
De ‘to go’ verpakking heeft precies dezelfde inhoud/ingrediënten/voedingswaarden als de bakjes. Alleen zijn die 1,59 en de bakjes 1,99
Deze had ik al een tijdje geleden in Duitsland gehaald, maar nu dus ook hier te krijgen:
En mijn vriend wilde graag deze (niet-vegan) Dubai pistache flappen delen, want dan kon hij ‘ook flexen op het forum’:
Zijn dat een soort appelflappen maar dan met chocola en pistache?
Volgens mijn vriend:
“De buitenkant is als de bodem van een tompouce, gevuld met een soort flaky/luchtige pistacheroom. Ik vond het een beetje muf en het was fucking machtig.”
Ik had dus zo’n amberblokje in de auto liggen… blijkbaar heeft mijn vriend dat blokje verplaatst zodat ze in het middenvakje naast de snoepjes liggen. Ik had dit niet door en nam een snoepje… echt disgusting
Verkade is echt goed bezig, die €1 koekjes rollen in Citroen (lekker), chocola (prima), framboos (best prima) zijn ook chill.
Ohhh, die melkvariant eet ik ook zo achter elkaar door. Ben benieuwd naar deze!
Ha mini, dan kun je mooi alles in 1x opeten
Heeft iemand al een thee geprobeerd van Kesbeke? Ik zag het bij de jumbo staan en het klinkt wel handig.
Ziet er grappig uit. Hoe gebruik je het, in zo’n thee-ei/klem?
Hiermee.
Of idd zo’n ei/zeef.