Ik had dus zo’n amberblokje in de auto liggen… blijkbaar heeft mijn vriend dat blokje verplaatst zodat ze in het middenvakje naast de snoepjes liggen. Ik had dit niet door en nam een snoepje… echt disgusting
Verkade is echt goed bezig, die €1 koekjes rollen in Citroen (lekker), chocola (prima), framboos (best prima) zijn ook chill.
Ohhh, die melkvariant eet ik ook zo achter elkaar door. Ben benieuwd naar deze!
Ha mini, dan kun je mooi alles in 1x opeten
Heeft iemand al een thee geprobeerd van Kesbeke? Ik zag het bij de jumbo staan en het klinkt wel handig.
Ziet er grappig uit. Hoe gebruik je het, in zo’n thee-ei/klem?
Hiermee.
Of idd zo’n ei/zeef.
O dat klinkt wel goed. Snap alleen niet zo goed waarom er sinaasappel en citroenzuur in de pure versie zit?
Ik denk vanwege de houdbaarheid
Ook de sinaasappel?
Dit in zwarte koffie doppen en zompig laten worden in je mond.
Heb zojuist dit gegeten, volgens mij is het nieuw. Heb het nog niet eerder gezien.
Vond het lekker, zeker voor een kant- en klaar maaltijd. Goede hoeveelheid groente en de aardappeltjes zijn goed gaar. De kip kaas bites zijn meer kip dan kaas, dat vond ik jammer. Daarnaast voor mij een kleine portie als avondmaaltijd. Heb er een salade bij gegeten.
Ik weet het niet verder maar ik zat te denken dat het als zoetere tegenhanger van de citroen er bij zodat de combinatie alsnog vooral naar gember smaakt. Door citroen word het zuurder, sinaasappel zorgt voor wat zoetigheid/warmte in de smaak.
Maar niet nieuw toch? Deze zijn al heel lang te koop alleen eerst met meer inhoud🙈
Beinvloedbaar (en ietwat lui) als ik ben, heb ik dit besteld. Kwam vandaag binnen. Twee kopjes gemaakt met de sinaasappel-gember variant.
Ik vond het eigenlijk wel lekker, niet té gemberig en je proeft de sinaasappel ook goed. Heb ook nog de appelvariant besteld.
Als je supermarkt het heeft staan zou ik het gewoon een keer proberen ![]()
![]()
Prima thee maar niet bijzonder.