Nieuwe producten in de supermarkt #5

O dat klinkt wel goed. Snap alleen niet zo goed waarom er sinaasappel en citroenzuur in de pure versie zit?

4 likes

Ik denk vanwege de houdbaarheid

1 like

Ook de sinaasappel?

3 likes

Hemels dit, echt een top combinatie
En nu maar 0.99 bij de albert heijn

21 likes

Dit in zwarte koffie doppen en zompig laten worden in je mond.

2 likes

Heb zojuist dit gegeten, volgens mij is het nieuw. Heb het nog niet eerder gezien.
Vond het lekker, zeker voor een kant- en klaar maaltijd. Goede hoeveelheid groente en de aardappeltjes zijn goed gaar. De kip kaas bites zijn meer kip dan kaas, dat vond ik jammer. Daarnaast voor mij een kleine portie als avondmaaltijd. Heb er een salade bij gegeten.

7 likes

Ik weet het niet verder maar ik zat te denken dat het als zoetere tegenhanger van de citroen er bij zodat de combinatie alsnog vooral naar gember smaakt. Door citroen word het zuurder, sinaasappel zorgt voor wat zoetigheid/warmte in de smaak.

Maar niet nieuw toch? Deze zijn al heel lang te koop alleen eerst met meer inhoud🙈

2 likes

Beinvloedbaar (en ietwat lui) als ik ben, heb ik dit besteld. Kwam vandaag binnen. Twee kopjes gemaakt met de sinaasappel-gember variant.

Ik vond het eigenlijk wel lekker, niet té gemberig en je proeft de sinaasappel ook goed. Heb ook nog de appelvariant besteld.

Als je supermarkt het heeft staan zou ik het gewoon een keer proberen :slight_smile:

5 likes

:raising_hand_woman:t2:

Prima thee maar niet bijzonder.

1 like

Geen idee of dit echt nieuw is, gekocht bij de Jumbo. Smaken zijn goed maar had van mij iets drilliger/slapper gemogen.

5 likes

O goed dat je dit post want heb al een tijdje die pistache in mijn koelkast staan haha. Proef je wel goed pistache?

Ja op zich wel al vond ik hazelnoot sterker/lekkerder. Maar ze zijn niet zo zoet en dat is wel heel lekker.

7 likes

Nieuw vegan junkfood bij de Jumbo gespot :heart_eyes:

Weet niet in hoeverre de oesterzwam bitterballen nieuw zijn, maar die had ik nog nooit gezien.

Oesterzwam bitterballen: €4,99
Peppernomi pizza: €5,49
Vöner pizza: €3,99

12 likes

Die bitterballen heb ik ook in de vriezer liggen en vind ze echt lekker!!

3 likes

Lijkt me nieuw, nog niet gevonden bij mijn albert heijn, maar zodra hij er is komt hij mee naar huis

8 likes

Heeft iemand deze al geprobeerd?

3 likes

Ja ik! Precies wat je zou verwachten van tutti frutti. Mierzoet en een klein beetje zurig. Wel lekker, maar zou ik het missen wanneer het niet meer in het schap ligt? Nee.

1 like

Stond geen bordje bij met ‘Nieuw’ maar heb dit nog niet eerder gezien. Moest gelijk aan @FrauHelga denken, want jij koopt ook altijd ‘aparte’ bouillonblokjes toch in buitenlandse supermarkten. Ik ga in Frankrijk vaak ook los (of in Portugal, tomatenbouillonblokjes voor Mexicaanse rijst), Azië voor Tom Yum, ansjovis etc, of de lamsversie in de Turkse supermarkt etc.

Heb ze nu niet meegenomen, maar wil het wel een x proberen.

8 likes

Die staan hier bij de Plus al een tijdje, zeker een paar maanden. Toevallig van de week meegenomen, mar nog niet gebruikt.

2 likes