Nieuwe producten in de supermarkt #5

Oh ik hou van Choco en wafel combinatie ga het zo maar nog halen.

4 likes

Die karamel vond ik nogal chemisch en de koek is niet zo knapperig.

5 likes

Dit lijkt wel een beetje op die Milka Mmmax repen! Die vind ik ook best prijzig maar wel super lekker.

5 likes

Die wafelversie is inderdaad heel lekker! Maar echt jammer dat hij zo groot is en daarmee ook meteen zo duur.

4 likes

Vandaag 2e halve prijs bij appie.

3 likes

Gekocht in Spanje :drooling_face:

9 likes

In de albert heijn net voor het eerst het nieuwe ijsassortiment van dit jaar gezien :partying_face::partying_face:
Nu nog alles proeven

1 like

Deze hebben we ook in NL geloof ik! :slight_smile:

3 likes

Ja ik vond die niet lekker vanwege de popping candy

2 likes

Ik heb daar niks van geproefd/gemerkt helaas, mijn vriend wel

2 likes

Ik weet niet hoe nieuw, maar ik vind hem echt heel lekker! Goede smaak, niet chemisch oid en lekker creamy. Ze hebben ook een variant met yuzu, lijkt me ook lekker.

4 likes

Zat hier ook al naar te kijken, maar ben echt huiverig met matcha want de meeste matcha lattes ed zijn ook kut haha.

Zag ook een nieuwe Magnum pot met hazelnoot en de nieuwe Ben & Jerry smaken, dus even kijken welke ik eerst ga proberen.

2 likes

Albert heijn zet de croissant hype weer door
croissant stol, croissini, croissant buns en croissant pretzel. Die stol en pretzel ben ik wel benieuwd naar tbh

1 like

Oeh die stol klinkt interessant, morgen meteen even kijken of ik die mag eten

1 like

Ik ben fan van de kwark bars bij de Albert Heijn. Niet te zoet, lekkere structuur. Vooral de vanille vind ik echt superlekker, doet me denken aan cheesecake https://www.ah.nl/producten/product/wi585992/ah-protein-kwark-bar-vanille

4 likes

Is dat excellent pasen of gewoon standaard assortiment?

1 like

Normale assortiment. Diepvries afbak

4 likes

Nice! Was hier al benieuwd naar maar dan ga ik hem ook zo halen :blush:

1 like

Oh thanks! Laat je die dan ontdooien of eet je dat als een soort ijsje?

Eerst dacht ik: is hij niet een beetje saai, had ik geen andere moeten kiezen? Maar ik vond hem uiteindelijk echt wel lekker!

Tip: 1+1 bij AH deze week

1 like