Heb nu die chocochip. Heeeerlijk
Geen idee hoe nieuw deze mix is. Ik had hem nog niet eerder gezien.
Die paddenstoel snoepjes van Red Band zijn al heerlijk, maar in deze mix zitten dus zure paddenstoelen
Deze had ik vd week en vond ik echt 10/10
Ik vind hier niks aan, heb ook de melkchocolade geprobeerd. Weinig smaak ofzo, wel lekker knapperig.
Bestaan alleen paar jaar, maar wel heerlijk en vegan!
Oh noh! Dat heb ik gemist.
Vond de chocola helaas heel muf smaken.
Ja zo jammer! Hopelijk veranderen ze het weer terug. Ik zag bij bonusvegan dat er nu wel weer vegan hagelslag is (bij de Plus) En aan het einde van de video zei ze dat meer winkels melk uit hun producten gaan halen. Ik hoop ook bij de nizza koekjes!
Verkade heeft 2 nieuwe repen in XXL-formaat:
Inmiddels heb ik ze beiden geproefd. Die met biscuit leek me het lekkerst maar die vind ik helaas véél te zoet. Zal aan mij liggen hoor, want anderen die hem proefden vonden hem lekker, maar ik vind het door de karamel denk ik too much. 5/10
Die met wafel chocowafel vind ik een stuk lekkerder! Veel minder zoet doordat er ook pure chocola in zit. 8/10
Het zijn beiden flinke units en daar is de prijs ook naar. Vandaag zijn ze nog in de bonus voor wie ze wil proberen.
Verkade is trouwens lekker bezig vind ik, ze hebben de laatste tijd veel nieuwe producten.
Oh ik hou van Choco en wafel combinatie ga het zo maar nog halen.
Die karamel vond ik nogal chemisch en de koek is niet zo knapperig.
Dit lijkt wel een beetje op die Milka Mmmax repen! Die vind ik ook best prijzig maar wel super lekker.
Die wafelversie is inderdaad heel lekker! Maar echt jammer dat hij zo groot is en daarmee ook meteen zo duur.
Vandaag 2e halve prijs bij appie.
In de albert heijn net voor het eerst het nieuwe ijsassortiment van dit jaar gezien
Nu nog alles proeven
Deze hebben we ook in NL geloof ik!
Ja ik vond die niet lekker vanwege de popping candy