Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik heb daar niks van geproefd/gemerkt helaas, mijn vriend wel

1 like

Ik weet niet hoe nieuw, maar ik vind hem echt heel lekker! Goede smaak, niet chemisch oid en lekker creamy. Ze hebben ook een variant met yuzu, lijkt me ook lekker.

4 likes

Zat hier ook al naar te kijken, maar ben echt huiverig met matcha want de meeste matcha lattes ed zijn ook kut haha.

Zag ook een nieuwe Magnum pot met hazelnoot en de nieuwe Ben & Jerry smaken, dus even kijken welke ik eerst ga proberen.

2 likes

Albert heijn zet de croissant hype weer door
croissant stol, croissini, croissant buns en croissant pretzel. Die stol en pretzel ben ik wel benieuwd naar tbh

1 like

Oeh die stol klinkt interessant, morgen meteen even kijken of ik die mag eten

1 like

Ik ben fan van de kwark bars bij de Albert Heijn. Niet te zoet, lekkere structuur. Vooral de vanille vind ik echt superlekker, doet me denken aan cheesecake https://www.ah.nl/producten/product/wi585992/ah-protein-kwark-bar-vanille

4 likes

Is dat excellent pasen of gewoon standaard assortiment?

1 like

Normale assortiment. Diepvries afbak

4 likes

Nice! Was hier al benieuwd naar maar dan ga ik hem ook zo halen :blush:

1 like

Oh thanks! Laat je die dan ontdooien of eet je dat als een soort ijsje?

Eerst dacht ik: is hij niet een beetje saai, had ik geen andere moeten kiezen? Maar ik vond hem uiteindelijk echt wel lekker!

Tip: 1+1 bij AH deze week

1 like

Het is niet bevroren, ligt gewoon in het koelschap. Structuur is ook als cheesecake, iets steviger

1 like

Thanks!

4 likes

image

Gatverdame. Voor 150 kcal en 10 gram eiwit kan ik echt 20 dingen bedenken die ik liever eet

14 likes

De nieuwe crÚme brûlée croissant van de AH vind ik erg lekker! Zit custard in en wat suiker op de bovenkant.

7 likes

Ja ik vind deze dus ook echt heel vies! Ik las best wel positieve dingen erover en het zou een ideaal tussendoortje zijn maar het is niet te hachelen.

Zoals een ei

Wat een waanzin

9 likes

Ik heb dat hamburgerbroodje geprobeerd van de AH waar Snackspert het over had in zijn video. Vond het serieus lekker! Echt niet verwacht, maar zou deze zeker vaker kopen en vond het eigenlijk lekkerder dan bijvoorbeeld een saucijzenbroodje of frikandelbroodje.

7 likes

Hahahahahah ja letterlijk

O wat erg dit soort scams

4 likes

Oh echt? Het deeg leek mij super droog op de filmpjes maar dat valt dus mee?