Ik heb net het hamburgerbroodje achter m’n kiezen ook! Echt lekker poh
Ik was gisteren en vandaag op zoek naar de creme brulee croissant maar dat schap is nog leeg hier
Hamburgerbroodje was okay, sausje gaf het inderdaad McDonald’s vibes. Hoe hebben jullie hem opgewarmd? Buitenkant werd mij te snel bruin in de oven, terwijl binnenkant nog koud was.
Die creme brulee croissant is hier ook al een week niet gezien, kaartje staat wel mooi in het schap.
Had de croissant kaars wel willen ruiken maar die was niet geleverd ook dat croissant brood niet.
Wel de pretzels & buns croissants en de new york roll chocolate meegenomen om te proberen ook. Genoeg te proeven deze week.
Maar dat hamburgerbtoodje hoor je niet op te warmen toch?
Ik heb hem in de airfryer gestopt. Warm leek het broodje me net wat lekkerder.
Hoeft niet inderdaad, maar wat @Michonne zegt, warm leek hij mij ook lekkerder… Airfryer is een goeie!
Vanmiddag was ik bij de albert heijn en ze hadden naast de mini berliner witte chocolade nu ook pistache en speculoos
Speculoos al geproefd en ik vind eht echt een lekkere. Wel echt zoet, maar omdat het mini is vind ik de verhouding vulling donut beter dan bij de grote
Of in aluminiumfolie en dan in de oven?
Ik heb het creme brulee croissant gehad, ben enthousiast! Lekker croissantje
Dit was een 1 april grap haha
Ik heb m zelf in huis staan ruikt echt lekker
Ik eet nu het hamburgerbroodje en vind het echt lekker (gewoon koud uit het schap)
Heb hem ook geprobeerd. Ja lekker, alleen de saus misschien iets aan de zurige kant. Vind hem sowieso beter dan het frikandelbroodje.
Heb vandaag het pulled chicken broodje op. Nouja een paar happen dan, want ik vond het echt smerig. Hele ondefinieerbare smurrie zit er in.
De pretzel croissant vond ik een beetje vreemd, maar wel lekker. Geen culinair hoogstandje maar gewoon prima.
Heel gek dit!
Het smaakt ook echt wel naar churro/kaneel, ook een boter achtig ofzo. Beetje boter en suiker op een Matze vibes…kan het niet helemaal plaatsen. Het is niet vies in ieder geval.
Heeft iemand die grote mango-passievrucht macarons die per 2 verpakt zijn in het gebak schap al geprobeerd?
Ik vond het echt zoooooo goor😂
zijn dat van die grote macarons alsof een gebakje? Die hebben ze jaarlijks en zijn lekker! Maar Lidl heeft exact dezelfde voor een veel lagere prijs haha
edit ik heb er twee jaar geleden over gechreven en toen vermelde iemand ook dat ze toen ik de AH waren haha