Of in aluminiumfolie en dan in de oven?
Ik heb het creme brulee croissant gehad, ben enthousiast! Lekker croissantje
Dit was een 1 april grap haha
Ik heb m zelf in huis staan ruikt echt lekker
Ik eet nu het hamburgerbroodje en vind het echt lekker (gewoon koud uit het schap)
Heb hem ook geprobeerd. Ja lekker, alleen de saus misschien iets aan de zurige kant. Vind hem sowieso beter dan het frikandelbroodje.
Heb vandaag het pulled chicken broodje op. Nouja een paar happen dan, want ik vond het echt smerig. Hele ondefinieerbare smurrie zit er in.
De pretzel croissant vond ik een beetje vreemd, maar wel lekker. Geen culinair hoogstandje maar gewoon prima.
Heel gek dit!
Het smaakt ook echt wel naar churro/kaneel, ook een boter achtig ofzo. Beetje boter en suiker op een Matze vibesā¦kan het niet helemaal plaatsen. Het is niet vies in ieder geval.
Heeft iemand die grote mango-passievrucht macarons die per 2 verpakt zijn in het gebak schap al geprobeerd?
Ik vond het echt zoooooo goorš
zijn dat van die grote macarons alsof een gebakje? Die hebben ze jaarlijks en zijn lekker! Maar Lidl heeft exact dezelfde voor een veel lagere prijs haha
edit ik heb er twee jaar geleden over gechreven en toen vermelde iemand ook dat ze toen ik de AH waren haha
Ik mis die frambozen vanille š„¹
Heel lekker! Jammer dat ze deze smaak niet in het groot verkopen.
Niet te hachelen. Smaakt naar muffe haver met verbrande koffiesmaak. Ik kreeg slechts een slok weg
ben hier nu al zo vaak ingetrapt met dit soort producten, zoān goeie verpakking en dan smaakt het naar karton
Het is dat die in de bonus was, anders had ik het niet gekocht. Tot nu toe heb ik geen goede havermelkkoffie in de supermarkt gevonden. Smaakt allemaal muf
Waar koop je deze? Kan hem niet vinden bij de Appie/Plus namelijkā¦
Is alleen bij de Jumbo te koop momenteel