Ik ga nog liever dood dan dat ik dit zou moeten eten. Waarom worden er steeds zulke bizarrrre dingen bedacht
Juist leuk toch dat er eindelijk weer eens iets orgineels komt ipv de zoveelste Dubai of pistache deeg snack, nu weten we het wel
Vind ik ook dom! Maar ik heb het gevoel dat er echt de raarste dingen bedacht worden in de hoop dat ze een tiktokrage worden. Niemand zit hier toch echt op te wachten
Vroeger had ik deze regelmatig, maar toen ineens verdwenen. Nu zag ik hem weer en ik vind hem nog steeds lekker😍
Oeh die klinkt echt super.
Lijkt mij ook mega lekker in combinatie met de zalmburger die @Mette12 hierboven deelt
Oja deze is eerder geweest, jaren geleden. super lekker idd!
Ja deze is heel lekker!
Ik weet niet hoe nieuw het is, maar ik had het nog nooit gezien. Heb het net gegeten als ‘carnitas’ in m’n taco’s en het was echt fantastisch. M’n man die wel vlees eet vond het ook erg goed. De structuur is echt als vlees, dus als je dat niet fijn vindt moet je het niet nemen.
Lekker he! Heb ik gisteren los gegeten met friet
Ik heb nu de nieuwe Desperados (tropical) en die is echt lekker. Fris en zoetig, perfect met dit weer
Omg ik moest dit even delen, dit zijn echt mijn favoriete snoepjes en nu eindelijk in Nederland
Prijs is wel echt schikbarend hoog
In de Poolse supermarkt is dit goedkoper! Niet zo goedkoop als in Polen zelf maar wel zo’n €3 ofzo
Ik dacht wel even dat dit cannabis snoepjes waren die de Albert Heijn verkocht.
Bedankt voor de tip!
Maar volgensmij heb ik die niet in de buurt, maar ik ga het eens uitzoeken
Als dat zo was, kreeg je geheid een leeftijdscontrole bij de zelfscankassa
Ik bestelde mini croissants uit de vriezer van de Ap, dacht dat het van die kleine croissants waren die ongeveer de helft van een gewone croissant zijn zoals bij andere merken wat moet een mens hier mee? Er 8 afbakken voor t ontbijt?
Oh hier hebben mijn man en ik laatst de hele tijd de slappe lach over gehad toen we ze zagen liggen. Ze zijn echt minuscuul!
Ideaal voor een low carb diet #portioncontrol