Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Groenten bitterballen, die spelling/schrijfwijze is toch vaag… alsof het allebei los in de doos zit en dan nog is die N raar.

Anyway. Toch eens proberen :laughing:

2 likes

Klopt gewoon niet haha

Oh ik vond deze niet zo boeiend eigenlijk

Ooh ik wil dat!

T is wel lillek geschreven ja!

1 like

Deze dingen zijn heel erg lekker. :heart: Eerst heette het Happas en had je ook de smaak prei/kaas, die was echt hemels. Baal wel beetje dat ze het hebben teruggebracht naar één smaak.

1 like

Klopt. Mag eventueel met streepje ertussen om het te verduidelijken als ik Onze Taal goed begrijp :nerd_face:

Nooo, bestaan Happas niet meer? Die wilde ik kopen als snack voor mijn verjaardagsvisite over een paar weken. Balen :disappointed:

Nee :disappointed_relieved: Ze hebben alleen nog de groentebitterballen die hierboven staan, 1 smaak dus.

1 like

Oeeh hier ben ik benieuwd naar!

Weet niet of het allemaal nieuw is…


Met 35% korting!
Valt toch een beetje tegen… Ik vind het niet karamel genoeg smaken en het is nogal zwaar. Zeker geen € 9 waard.
6/10

Heerlijk!!! Lekkere chocoladesmaak en had niet het gevoel dat ik light aan het eten was!
9/10, want best duur, maar was nu in de bonus.

Meh vind deze niet zou wauw. Beetje flauwe paprikasmaak.
6/10

Heel lekker en fris en je proeft de smaken goed! En super mooie kleur!
10/10

2 likes

Heeft iemand deze al eens gegeten? Ik zoek nog een goed alternatief voor pasta met weinig koolhydraten en veel eiwitten.

1 like

Ik vind het echt geniaal dat je nu hagelslag kan tappen bij de AH.

22 likes

:open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth: Woooow waarom heeft appie dat hier niet? Ik wil dit ook

1 like

Ik heb het veel voorbij zien komen de laatste 2 weken dus ik denk dat het daar ook nog wel komt?

Weet iemand hoe deze smaakt? :smiley: Moest hieraan denken door de post hierboven van de drip cake caramel!
Al vaak mee in mijn handen gestaan maar 9 euro is wel heel duur…

2 likes

Hm hoop van wel. Anders een keer naar de ah xl in de stad. Ziet er wel erg lekker uit in ieder geval

Het is ook erg lekker, ben het op dit moment aan het eten met yoghurt. :heart:

1 like

@Sprookjesboek Zeker niet de 9 euro waard. Ik vond 'm zelf niet lekker. Ik houd meestal sowieso niet van red velvet cake maar had 'm meegenomen omdat het geen cake is maar biscuit. Vind dat beter dan cake maar de vulling is saai en het ‘glazuur’ gewoon niet lekker.

Bedankt! Ik vreesde daar al een beetje voor ja. Goed dat ik heb niet meegenomen heb dan :smiley: