Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik ga op onderzoek uit!

1 like

Waar? :yum:

150 nieuwe producten. Soms betekent dat een receptuur ver betetring en soms echt een heel nieuw product. Zelf heb ik bijvoorbeeld gewerkt aan iets van 10 soorten nieuwe nieuwe stroopwafels, maar totaal waren het er 18 waar dus ook receptuuraanpassingen van de huidige stroopwafels bij zaten

6 likes

De blauwe supermarkt

1 like

Hoe weet je dat? :innocent: Waar krijg je dat soort nieuwtjes?

Ik werk op het hk

2 likes

Ik volg het graag🙈

Huh wat?
Hahahah

Supermarkt nieuwtjes😋

1 like

Ik durf niet alles te posten. De koeken komen as week in de winkel en alles is al helemaal afgerond bij ons dus dat durf ik nu wel aan. We zijn ook al ver met kerst en begonnen met Pasen maar daar durf ik nog niet zo veel over te zeggen, kan natuurlijk nog van alles veranderen

6 likes

Dat is begrijpelijk, maar leuk dat je het deelt😇

1 like

Wauw, droombaan! Hahaha, mag je ook alles proeven voor het in de winkel komt?

1 like

Ja eigenlijk alles is wel aanwezig op het hk voor dat het in de winkel komt, maar sommige producten gaan sneller door het gebouw dan anderen. Als er een nieuwe kefir wordt gemaakt dan wordt daar niet zoveel aandacht aan besteed als dat de zoete afdeling een nieuwe stroopwafel heeft ontwikkeld

7 likes

Nice! :heart_eyes:

1 like

Hee wat leuk, ik ook! Ik zit bij technology als pm.

1 like

Ehhh ik weet dat ze daar met veel afkortingen werken maar deze is iets te cryptisch voor mij :flushed:

Ik zit op de IT afdeling als projectmanager. Weinig stroopwafels voorbij zien komen helaas, haha. Wat is jouw rol precies?

2 likes

Ik stuur je wel even een pb

Het is een hele nieuwe koek hahaha. Net als de kaasschnitzel, die is nu helemaal anders

Ik hoop weer op de lekkere pannecota als toetje met kerst. :crossed_fingers::crossed_fingers: