6/10. Lekker maar niet bijzonder. Niet heel smeuiig maar ook niet echt droog. In het midden zit een beetje chocopasta/ganache. Bovenop witte chocolade glazuur. Niet te zoet. Chocomuffins van de versafdeling zijn veel lekkerder al zeg ik het zelf.
Wat een leuke prijs ook! Ik hou zelf niet van chocola maar ga dit voor m’n vriend kopen!
Deze heb je ook met red velvet smaak. Die vonden m’n vriend en ik ook niet zo bijzonder. Sowieso zien ze er niet zo smakelijk uit in vergelijking met hoe red velvet muffins er uit kunnen zien!
Ik zag ze in de winkel en ze hadden wel iets weg van een grote puist
Die bitterballen zijn echt zo mega lekker! Dikke 10/10. (Wow, hoe enthousiast kan ik over bitterballen zijn)
Die had ik ook gevonden, ze zijn net echt: Vegetarisch eten
Door het hert en de black angus dacht ik even dat er ‘beer en kaas’ stond
Die met stroopwafel is lekker! Straks die met granola proeven Die met kokos heb ik laten liggen, ik hou niet van kokos.
Cola zero met perziksmaak:
Zoet, wel lekker. Typische cola smaak is wat minder door de duidelijke perzik die je proeft.
8/10 want alleen in de UK te krijgen :’(
Was er trouwens ook in mango en framboos, maar die heb ik helaas niet meegenomen
Me eerst lekker maken en dan dit
Hahaha ik heb m uit een britse winkel in Belgie dus als je toevallig in vlaams-brabant woont?
Hahah, shit, ik was dit weekend nog in Antwerpen. Maar ik woon in Noord-Holland, dus helaas
Omg verlossing. Die hebben we zelfs in mijn woonplaats!
Ik had over deze cola gedroomd maar toen zei m’n vriend dat hij niet bestond
Maar wel dus!
Misschien omdat ik ook al een foto geplaats had in het wjekw foto topic?
Zou goed kunnen! Ik wil hem echt graag proberen
Ik kreeg trouwens zelfs reclame van die vegetarische rookworst van Unox op Spotify
Omg ik zie net dat ze nu bij de appie ook het aplro ijs hebben!
Vond t eigenlijk tegenvallen hoeveel er nieuw was😅
Dit blijft toch wel mijn favoriete topic denk ik.