Waar haal ik dit en hoe duur?
Geen van beiden! Wat zoeter, wat meer gelei achtigā¦
Die bitterballen lijken me wel lekker! Ik verwacht iig dat het naar een wildstoofpotje in een bitterbal gaat smaken ļø
Die ontbijtkoek gaat bij mij vaak ook door een stoofpotje, de combi is minder gek dan hij klinkt
Dit is zooooo lekker! Ik ken dit merk trouwens niet, maar wij hadden het vroeger vaak in huis. En ik heb het ook wel eens zelf gemaakt met kastanjes uit het bos. Mijn moeder maakte er vroeger mousse van door het te mengen met geklopte slagroom en dan een beetje cacaopoeder eroverheen.
Kastanjesoep is ook echt suuuperlekker!
Ik ga zoeken! Nog niet op de siteā¦
Misschien toch maar proberenš
Ja, ik had hier hoge verwachtingen van maar ik vond de passievrucht smaak te zoet ofzo.
Wel lekker op zich, maar ik heb er nog 4 over en ik zie er een beetje tegen op!
6/10. Lekker maar niet bijzonder. Niet heel smeuiig maar ook niet echt droog. In het midden zit een beetje chocopasta/ganache. Bovenop witte chocolade glazuur. Niet te zoet. Chocomuffins van de versafdeling zijn veel lekkerder al zeg ik het zelf.
Wat een leuke prijs ook! Ik hou zelf niet van chocola maar ga dit voor mān vriend kopen!
Deze heb je ook met red velvet smaak. Die vonden mān vriend en ik ook niet zo bijzonder. Sowieso zien ze er niet zo smakelijk uit in vergelijking met hoe red velvet muffins er uit kunnen zien!
Ik zag ze in de winkel en ze hadden wel iets weg van een grote puist
Die bitterballen zijn echt zo mega lekker! Dikke 10/10. (Wow, hoe enthousiast kan ik over bitterballen zijn)
Die had ik ook gevonden, ze zijn net echt: Vegetarisch eten
Door het hert en de black angus dacht ik even dat er ābeer en kaasā stond
Die met stroopwafel is lekker! Straks die met granola proeven Die met kokos heb ik laten liggen, ik hou niet van kokos.
Cola zero met perziksmaak:
Zoet, wel lekker. Typische cola smaak is wat minder door de duidelijke perzik die je proeft.
8/10 want alleen in de UK te krijgen :ā(
Was er trouwens ook in mango en framboos, maar die heb ik helaas niet meegenomen
Me eerst lekker maken en dan dit
Hahaha ik heb m uit een britse winkel in Belgie dus als je toevallig in vlaams-brabant woont?
Hahah, shit, ik was dit weekend nog in Antwerpen. Maar ik woon in Noord-Holland, dus helaas
Omg verlossing. Die hebben we zelfs in mijn woonplaats!