Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Toch geprobeerd, smaken heerlijk brownieachtig​:heart_eyes: echt volle smaak, alleen is de structuur de eerste happen beetje apart :sweat_smile:

In de tweede Jan Steenstraat!

1 like

Ik heb er ook een persbericht van gekregen dat het naar Nederland komt.

Beetje nieuw? In ieder geval lekker makkelijk klaar te maken, als je het 5 minuten laat staan is het niet waterig meer! En ik vind de smaak best lekker. Voor als je geen zin hebt in instant noodles is het een goed alternatief. Ik had alleen niet gezien dat hier gehakt in zit, dacht op de een of andere manier dat het vega was maar bolognese saus is natuurlijk over het algemeen met gehakt.

3 likes

Niet echt haha

Komende week zijn veel van de nieuwe AH koeken in de bonus!!

4 likes

Verpakking is volgensmij wel vernieuwd dan!

Ja dat klopt :blush:

1 like

M

Brownies en cookies = brookies
7! De koekjes zijn een grappig detail en geven wel een bite aan de brownies, maar ik vind de krokante bovenkant bij brownies altijd zo lekker en die mis je nu wel

Koekjesdeeg is heel lekker om van te snoepen. Lekkerder dan zo gebakken haha.

8 likes

Ik wou deze gister meenemen, maar ik was te lui om dit te maken. Heb uiteindelijk de gingerbread muffins meengenomen (blijkbaar elke zaterdag 1,50 per twee) en een reep tony. Had je er veel werk aan of viel het mee?

Haha… ik was op zoek naar de home made brownies waar je alleen water moet toevoegen (lui). Het viel mee! Denk kwartier voor het klaarmaken en half uur in de oven.

1 like

Ja, dat was ook mijn plan maar zelfs dat koste me al teveel moeite. Was gister gewoon echt een lui ding. Maar volgende week zaterdag of zondag nieuwe ronde, nieuwe kansen

Maar een pulled pork sandwich (en dus de vegetarische versie ook) hoort toch met barbecuesaus? Als je verwacht en hoopt dat er barbecuesaus in zit en wel van zoet houdt (me), denk je dat ik het dan wel lekker zou vinden?

3 likes

Ik vind dit echt mega lekker. Was er laatst zelfs voor naar een jumbo gefietst (15 min fietsen, terwijl supermarkt tegenover mijn huis zit) en toen hadden ze er nog 3 liggen. EN DIE WAREN ALLE 3 OVER DE DATUM. Janken.

2 likes

Oooooh eindelijk!!! Kan niet wachten om deze te proberen, nu hoef ik niet telkens de frituurpan aan te zetten als ik een vega kroket wil :smiley:

1 like

Waar koop je dit? :innocent:

Ik ga zoeken! :innocent:

1 like

Las trouwens op instagram dat er aankomende weem nieuw gebak komt bij de AH​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Niet nieuw, denk ik, maar wel heel lekker en ook daadwerkelijk vullend. 8.5/10 want had wel iets kruidiger gemogen ((maar ik hou dan ook wel van lekker pittig eten))

5 likes

Volgende week bij de Lidl. :+1:

7 likes