Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ja, dat was ook mijn plan maar zelfs dat koste me al teveel moeite. Was gister gewoon echt een lui ding. Maar volgende week zaterdag of zondag nieuwe ronde, nieuwe kansen

Maar een pulled pork sandwich (en dus de vegetarische versie ook) hoort toch met barbecuesaus? Als je verwacht en hoopt dat er barbecuesaus in zit en wel van zoet houdt (me), denk je dat ik het dan wel lekker zou vinden?

3 likes

Ik vind dit echt mega lekker. Was er laatst zelfs voor naar een jumbo gefietst (15 min fietsen, terwijl supermarkt tegenover mijn huis zit) en toen hadden ze er nog 3 liggen. EN DIE WAREN ALLE 3 OVER DE DATUM. Janken.

2 likes

Oooooh eindelijk!!! Kan niet wachten om deze te proberen, nu hoef ik niet telkens de frituurpan aan te zetten als ik een vega kroket wil :smiley:

1 like

Waar koop je dit? :innocent:

Ik ga zoeken! :innocent:

1 like

Las trouwens op instagram dat er aankomende weem nieuw gebak komt bij de AH​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Niet nieuw, denk ik, maar wel heel lekker en ook daadwerkelijk vullend. 8.5/10 want had wel iets kruidiger gemogen ((maar ik hou dan ook wel van lekker pittig eten))

5 likes

Volgende week bij de Lidl. :+1:

7 likes

Veel van die andere excellent soepen maken hun naam ook waar. Ik koop ze denk ik 2 x per maand of zo als ik echt niet weet wat ik moet eten. :stuck_out_tongue:

2 likes

Vega frikandellen? :eek: Ik woon vlabij een AH XL maar heb deze nog nooit gezien helaas, zijn ze heel nieuw? Misschien komen ze dan nog

1 like
2 likes

Heee mijn vriend at er net een, hij vindt ze in ieder geval lekker!

Iemand deze al geproefd? Zie ze in folder staan en ze zijn volgens mij nieuw ook. De granola en stroopwafel lijken me lekker!

3 likes

Oh die zag ik vorige week liggen! Ik ben ook heel benieuwd, als ze in de aanbieding zijn neem ik ze zeker mee.

Volgens mij zag ik ook zulke bij de HEMA🤔

1 like

Ik heb die met stroopwafel vorig jaar voor mijn verjaardag gehad en die kwam idd van de HEMA.

1 like

Bij ah heb je ook met stroopwafel

Geen idee of deze nieuw is. Lekker, maar die onderkant kruimelt als de tyfus en dat is irritant. Echt dat halve koekje valt eraf. Er was eerst ook shortbread in zo’n gele zak geloof ik, allemaal per stuk verpakt en die was echt veeeul lekkerder, maar die kan ik nu niet meer vinden. Die was ook niet van AH zelf maar van een bepaald merk. Superduidelijke omschrijving weer haha.

Ok, oordeel: 7,5/10. Nu in de bonus trouwens.

1 like

AHI_43545236313432313738_1_LowRes_JPG

Mweh, ik weet het niet. Op zich wel lekker maar het heeft iets geks qua smaak, iets wrangs. Voordeel: je eet niet het hele bakje leeg want 1 vond ik echt meer dan genoeg en ik ben dol op kokoskoeken en op passievrucht.

5/10

1 like